home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Počelo je BMW-ovim modelom X6 (tokom ove godine stiže i njegova druga genearcija), a uskoro će segment premium SUV-Coupea biti obogaćen i drugim modelima.

Pre svega, stiže Mercedes MLC (najavljen konceptom na ovogodišnjem sajmu automobila u Pekingu), kao i Audi Q6. Međutim, i u Porscheu planiraju Coupe varijantu modela Cayenne. Tako bar pišu pojedini britanskmi mediji, koji navode da su dizajnerski predlozi za takav Cayenne u naprednoj fazi.

U svakom slučaju, ovom verzijom će biti proširena ponuda Cayenne porodice, a kupci će dobiti sportskiju alternativu standardnom Cayennu.

Pozivajući se na insajdere iz Porschea, magazin Autocar navodi da će paleta pogonskih agregata Cayrenna Coupe obuhvatati benzinske i dizel motore, kao i hibride (kombinacija benzinca sa elektromotorom i dizelaša sa elektomotorom). Najjajči u ponudi bi trebalo da bude twin-turbo V8 benzinac sa više od 550 konja u Cayennu Coupe Turbo S.

Cayenne Coupe će koristiti Volkswagenovu MLB platformu, a proizvodiće se u nemačkom Lajpcigu.

Nova, treća generacija Cayenna se inače očekuje tokom 2017. godine, a ovaj Cayenne Coupe možemo očekivati 2018., i to po ceni koja će za 15 do 20 odsto biti viša od običnog Cayenna. To znači da bi na britanskom tržištu bazni Cayenne Coupe sa 3,0 litarskim V6 benzincem mogao da košta oko 50.000 funti.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Autocar.co.uk



čitanja : 2108



Komentari

Ovo izgleda mnogo bolje , neuporedivo bolje od ruznog Kajena. Zapravo, Porse SUV i treba da bude ovakav, sportski.

Autor Pit 05 Maj 2014, 14:10

A nikad mi nije bilo jasno cemu SUV da ima izgled kupea? Limuzina je za to, a ovo postaje presmijesno.. Sta je sledece sto ce da smisle kamion coupe :-)

Autor Masha 05 Maj 2014, 17:42

Masha
Po toj logici, cemu SUV ?
Kad postoji terenac.

Autor Pit 05 Maj 2014, 18:30

@Pit
Jednostavan je odg. Za kompleksase da gledaju sa visine, posebno za skorojevice koji su prodali svu djedovinu i posli u grad ili za one koji su na "legalan" nacin zaradili.

Autor Masha 05 Maj 2014, 19:56

Masha 05 Maj 2014, 19:56

Ok je ako se tebi ne svidja SUV, ali ima ljudi kojima se to svidja. Naravno da ima dzibera u tim SUV-ovima ali nisu svi takvi, to je stereotip.

Autor hh 05 Maj 2014, 20:18

Dajte ljudi,cemu teske reci,kompanije prave ovakve modele samo iz jednog razloga,PROFIT.San svake farmacetske kompanije je da napravi vakcinu za opasne bolesti.Zasto?Zato sto ce je primiti svi,vecina,kako god radi prevencije.Slicna stvar je i ovakav tip vozila,prodaju "manje" za "vise".Kako objasniti razliku u ceni za x5/x6 ili Peugeot 407/407 coupe?

Autor UROS 88 05 Maj 2014, 21:02

Ne kazem nisu svi kompleksasi. Ali koje su to prednosti SUV u odnosu na limuzinu, jednostavno ih nema, jer je limuzina agilnoja, upravljivija, manje trosi, a sto se tice of road mogucnosti SUV je tu jako plitak pramticki kao limuzina samo sto je visociji pa nece da kaci kao limuzina a prakticki ce se i on zaglaviti, a ljudi voze SUV kroz grad samo u 90%slucajeva. I kakva je to sad klasa SUV coupe cemu to, bas ne shvacam, i slazem se da se sve vrri oko profita. I nema teskoh rijeci samo razmjenjujemo misljenja :-)

Autor Masha 05 Maj 2014, 21:32

Masha
Prednosti SUV-a su : prostranost, komfor, visoka pozicija sedenja, sposobnost u odnosu na limuzinu, da li upotebljivost, tovarni kapacitet, off-road mogucnosti. Opet, koliko god da su "tanke" , bolje su nego kod limuzine. Vece odstojanje od tla, ne kaci itd. Opet, mislim da najvise ljude od svega pomenutog privlaci visoka pozicija sedenja ( osecaj moci u odnosu na druge ucesnike u saobracaju ) i komfor odnosno prostranost.
I da, zaboravih jos nesto da dodam, lakoca ulaska. E sad, sedi u ML-a pa ces videti razlika u odnosu na E klasu. Unutra je kao dnevni boravak, to mi se najvise svidja
Jako prostran , vazdušast osecaj unutra, odise prostranoscu. Lako se ulazi, izlazi, posebno pozadi, u odnosu na limuzinu.
A druga strana medalje : veca potrosnja, losije vozne osobine od limuzine, sporiji itd.
Pa sad, kome sta treba. Po meni je dzip samo kao drugi auto, vise volim limuzine. Mada MLC, njega bi vrv uzeo kao prvi auto.

Autor Pit 05 Maj 2014, 22:06

Masha 05 Maj 2014, 21:32

Imaju prednost zimi, razumijem ja to sto ti pricas ali ima ljudi koje vole visinu SUV-a kao i izgled.

Autor hh 05 Maj 2014, 22:55

Sto se tice prostranosti i komfora ne bih tu dao prednost jer ako je ko sjedio navodim kao primjer Ford Mondeo zna da ima prostora prakticki i noge da se ispruze. Sa ostalim se slazem, i samo mrzim tipove koji zbog tog osjecaja moci tj visokog sjedenja misle da sa dzipovima mogu preko ostalih u saobracaju da su glavni, od toga frus dobijem :)

Autor Masha 05 Maj 2014, 23:16

Masha
Ponavljam ti, sedi u ML-a pa u E klasu i videces...

Autor Pit 05 Maj 2014, 23:21

P.S. Da ne pričam novi Grand Cherokee kome se pozadi obaraju nasloni za ledja, pa sediš kao u S klasi. :)
Elem, činjenica je da većina vlasnika SUV-a ne ide van asfalta, osim ako se negde radi put pa nema asfalta, ili eventualno put do nekog etno sela ako nije asfaltiran.
Faktički, samo ljubitelji off-road-a idu u avanture, a to je više zabave radi, nego realne potrebe.
I neko ko živi van grada, ili u predelu gde je zaista potreban terenac.
Opet, kod nas, retko ko ko živi u takvom nekom mestu, ima uslova da izbroji pozamašnu sumu za džipa.
I ovo naravno što je pomenuo hh, pogon na sva 4 i prednost zimi.

Autor Pit 06 Maj 2014, 00:11

Cim budem imao priliku bas cu da sjednem u ML-a pa u E klasu. sjedio sam u nekoliko SUV vozila ali nisam u ta premium pa da vidim pravu razliku :) slazem se da je zimi 4x4 prednost i visina.

Autor Masha 06 Maj 2014, 00:39

Masha
U salonu, sedneš u jedan ( E npr ) pa onda u ML.
Videćeš koliko je komforniji ML, kao dnevna soba.
Lakše se ulazi, više mesta i lakši ulazak pozadi, veći gepek itd.
Ali i veća potrošnja prilično, sporiji i ne može da parira limuzini sa voznim osobinama.
Pa sad nek bira ko šta voli.
Recimo, ML320-350 cdi ide slično kao E220 cdi, tj slabije.
Morao bi ML420 cdi da bude da bi parirao E320 ili 350 cdi.
Na ubrzanju, s tim što, što je veća brzina, sve veća prednost na strani limuzine, džip može jedino neki početak da drži korak.
Naravno, što se tiče vozne dinamike, tu ne može da drži korak.
A potrošnja je osetno veća kod džipa.
Džipovi i na otvorenom lepo "biju". Dok limuzinu dizel možeš smešno da spustiš sa potrošnjom, a i ako je teraš, troši kao džipom kad miliš...
To je ta razlika. E sad, kome šta treba i ko je spreman na šta.
Dakle džip mora da bude bar za lestvicu iznad ( pogon ) da bi iole mogao da drži korak sa limuzinom. Potrošnja je veća osetno, sporiji je ali i komforniji. Ako staviš isti pogon u limuzinu i SUV, na primer 3,0 dizel SUV bi otprilike došao kao da je 2,0d.

Autor Pit 06 Maj 2014, 00:55

Ako zanemarimo polemiku koji je oblik karoserije upotrebljiviji, moramo da se slozimo da ovo gore na slici izgleda....odvratno. Pa ovo je oblik bubasvabe. I nije mi jasna i dalje ta prica o potenciranju necega sto ima oblik kupea a pri tom 4 ili 5 vrata. Kako Citroen nije to radio sa Ajkulom i kasnijim modelima, sve do XM-a? Pa Rover sa modelom SD1 i tako jos bezbroj primera.
Voleo bi da Porsche napravi beskompromisnog ofroad terenca koji bi bio pandan G klasi. Mogu da zamislim takav auto za bedzom proizvodjaca iz Stutgarta.

Autor Uroš Cuore Sportivo 06 Maj 2014, 00:56

Imam sam priliku sjediti u w212 i w 164 i nikakav poseban benifit prostranosti nisam vidio sem prostora iznad glave , koji je ionako beskoristan jer i w212 ima sasvim dovoljno prostora za glavu.
Jedino je je ulazak/izlazak lakši.
Generalno SUV vozila u velikoj većini slučajeva imaju zadatak da impresioniraju druge.
I kao što SUV-ovi glume da su terenci , tako i njihovi vlasnici vole da budu više nego što jesu.

Jer npr. jedan BMW 530d je ljepši , brži ,udobniji , prostraniji , povoljniji ,ekonomičniji , jeftiniji za održavati od X6 ali imati najveći u selu je neprocijenjivo...

Tako da mi niko ne može reći da odabir dotičnog može imati kako realno utočište sem impresioniranja komšiluka i liječenje kompleksa.

Autor Đorđe 06 Maj 2014, 01:13

@Djordje
100 % si u pravu. Ni ja nisam primetio neku razliku u komforu( osim tog prostora iznad glave) cak mi je neki utisak ( mozda lazan) da je zadnja klupa u w164 tvrdja. Jos da dodam za Grand Ciroki... Brat vozi 2007-8 i mogu da kazem da ja veci auto sa manje mesta pozadi nisam video. Ajde sto nije neki komfor duzinski nego je i sediste bas nisko. Hoce da ga proda jer mu tesan za porodicu;)

Autor Bagzi 06 Maj 2014, 01:57

Pit
To je normalno protiv aerodinamike se ne moze. A taman mi je salon Mecke na 2min od stana. Pa to uporno i ja govorim mnogo vise prednosti ima limuzina.

Đorđe
+1

Autor Masha 06 Maj 2014, 02:03

MAsha
Nije samo aerodinamika. I masa.
Elem, vidim ovde neki pričaju kako više mesta ima limuzina, kako je udobnija, što prosto nije tačno.
Samo ako se krene od točkova, vidi se koliko veći točak i deblju gumu ima džip, što mu automatski donosi bolju udobnost spram limuzine.
Više mesta ima i pozadi.
UCS
Šta će terenac by Porše ?!
Puno je logičnije ovako nešto, kao ovo gore.
A Kajen 2 mi je bzv, lepši prvi, pogotovo restajling.
Samo je enterijer dobar na novom, jer je kao i kod svih modela sad, prenesen iz Panamere.
Tržište SUV i krosover vozila je u porastu, zato će i Bentli i RR da ih prave, Lambo itd.
Znači ipak ih ljudi hoće...
Djordje
Udobniji i prostraniji nije, uzmi X5 za poredjenje.
UCS
Imaš ti i većih automobila sa manje mesta pozadi, vidi H2.
Ljudi misle da ako je džip, da odma ima brdo mesta pozadi.
Pa ni najjača klasa limuzina ( S klasa ), nema dovoljno mesta ako nije long verzija. Opet mora da se pazi da prednja sedišta ne budu skroz povučena pozadi.
U GC-u ima dovoljno mesta, nek proba novi, nek sedne pozadi i isproba obaranje naslona pa nek javi. ;)
Što se džipova tiče, to bi onda jedino bio novi Rendž long, da ima mesta kako ljudi zamišljaju da ima svaki džip.
Šta reći onda za druga kola, pa u većini se gura sedište napred "majstore može malo napred", samo long verzije imaju kako bog zapoveda.

Autor Pit 06 Maj 2014, 09:46

@Pit 05 Maj 2014, 22:06

Prednosti SUV-a su : prostranost, komfor, visoka pozicija sedenja, sposobnost u odnosu na limuzinu, da li upotebljivost, tovarni kapacitet, off-road mogucnosti.

Осим високе позиције седења, која не мора свакоме да буде бенефит (камионџије су по тој логици најлафови), Шкодилак Суперб Комби успешно деље комплетну СУВ фамилију а о Скаут верзији са повишеним клиренском да и не говорим.
Наравно, рећи ћеш да Порш, Мечка, итд нису иста раса ко Шкодилак, али тим горе по њих...

Autor Столе 06 Maj 2014, 10:16

Zasto je onda tolika pomama za SUV i krosoverima ?
Superb nije za off-road, ni Scout.
Superb jeste klasa za sebe, ali sto ga ti nisi uzeo ? : )

Autor Pit 06 Maj 2014, 11:41

Столе 06 Maj 2014, 10:16

Sto ti onda ne prodas taj F30 i ne zamijenis za Superb?

Autor hh 06 Maj 2014, 11:58

Stole
Ne rece li ti da imas X3 ?
Nije li on cist primer svega ovog sto je navedeno gore ?
Ili je pak mozda sposoban, udoban i prostran ?!

Autor Max 06 Maj 2014, 12:12

Citiracu Ramba Amadeusa: "Ljudi kod nas kupuju ove suvove i dzipove da bi lakse dosli do svoje blize rodbine do koje se stize samo blatnjavim i zemljanim putem"... :)

Autor Orlo 06 Maj 2014, 12:56

@ Pit, hh, Max

другари :) на питање одговарате питањем.
Пит,хх, откуд знате да нисам купио Скаута? :))) БТЊ, ишао сам на пецање са Кајеном пре две недеље и да вам кажем да нисам сигуран да Скаут оно не може боље, пошто је оно било јадно (при том, говорим о земљаним путевима под водом и блатом а не о офроуду, кака туга би тек то била не смем да помислим). Зезам се, нисам купио Скаута, превелики ми је, за мојих 193 је Ф30 довољан, а бивши Е60 је стварно максимум простора који има смисла у аутомобилу.
Макс, немам више Х3, мењао сам га W204 караванче ... И то је био женин ауто а мој кад падне снег. Сад сам то другачије решио ... и да, у праву си, није био ништа од наведеног, ни удобан ни простран, мада, не може се рећи да је лоше ишао po асфалту ... али ипак осетно лошије од караванчета :)

Autor Столе 06 Maj 2014, 14:59

Stole
Nije Kajen za pecanje i van asfalta. ; )
Elem jedno je SUV a drugo terenac.
I ja sam resio da racionalizujem vozni park, prodajem W212. Ima ga na oglasima, moj auto i pol.automobili. Posle toga jos jedan da resim i da ostanem na 2.

Autor Pit 06 Maj 2014, 15:13