Nova Škoda Fabia potvrđena za sajam automobila u Parizu

Premijera treće generacije Škode Fabije je potvrđena za auto show u Parizu ovog oktobra. Na čuđenje mnogih, nova Fabia će ipak zadržati platformu aktuelne generacije i neće koristiti MQB platformu VW Grupe koja je korišćena za Octaviju.
Ipak, automobil će dobiti sasvim novi stajling spolja i iznutra, a koristiće motore kakvi se mogu naći u novom Polu.
Prilikom lansiranja nova Fabia će biti dostupna u hatchback i karavanskoj verziji, ali Škoda razmatra mogućnost razvoja i limuzinske varijante iako nije jasno kako bi se takvo vozilo uklopilo u paletu češkog proizvođača u kojoj se već nalazi Rapid.
Direktor Škode u Australiji, Michael Irmer, ponovo je potvrdio da će kompanija odustati od RS verzije i da će se umesto toga fokusirati na Monte Carlo izdanja opremljena istim motorima kao i standardne verzije, ali atraktivnijeg izgleda spoljašnjosti i unutrašnjosti.
Početak prodaje nove Fabije predviđen je za kraj ove ili početak sledeće godine.
Izvor: Mojauto.net / Worldcarfans.com
Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de
Haha, MQB platformu najavljivali kao ustedu a sad im skupa za Fabiju, cirkus!
Inace, jedva cekam da je vidim... :)
Kakav MQB, bio bi veci dinamicniji i skuplji, a opet ruzniji, nezanimljiviji i neprimamljiv u odnosu na Polo,Klio,Fiestu.Ovako...ostaje Rapid HB sa vec vidjenim enterijerom Rapida, samo ce biti kraci od Spejsbek karavana, dejavu,ima tezak zadatak da se bije sa Sandero-Loganom
Već viđen frankeštajn Rapid, sa kombinacijom postojeće Fabije. Najviše je rađeno na krovu. Malo je modernizovan, nije više kosa ravan :))
Što se mehanike tiče, fabija će biti bezmalo ista prethodniku. Sam izgled, ostaće prikladan prošlom veku.
Predpostavljam da će enterijer biti uprošćen i palstičan, da će cena biti na početku ista kao postojeće Fabije, a onda će cena pasti za bar 20%.
To bi i bio cilj i eto VW ima konkurenta Daciji. Dosadašnja Fabija je imala malu produkciju i slabu tražnju na tržištu.
Tesko da ce konkurisati Sanderu. Pokusace, ali Sandero je vec sad 20% jeftiniji, pritom nema probleme sa motorom kao Fabija, udobniji je, a cak je i enterijer bolji. Jednostavno VW toliko stedi na svakom koraku, a pritom stednju ne pretvara u nizu cenu finalnog proizvoda, da su stigli u corsokak.