Snimljen BMW M2 Coupe

Nedavno se pojavila vest da je BMW M2 Coupe dobio odobrenje rukovodstva kompanije za proizvodnju, a u međuvremenu su se pojavile i slike test vozila.
M2 Coupe (interne oznake F87) će po ranijim najavama početi da se proizvodi na jesen 2015. godine, dok će isporuke prvim kupcima krenuti krajem 2015. ili početkom 2016. godine.
Automobil bi trebalo da pokreće 3,0 litarski TwinPower Turbo šestocilndrični motor sa oko 370 konja, pogon će biti na zadnje točkove, a menjač šestostepeni manuelni ili opcioni osmostepeni automatik.
Dok BMW M235i od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,8 sekunde, budući M2 bi do stotke trebalo da stiže za malo više od 4 sekunde.
M2 bi sem snažnijeg motora trebalo da dobije i modifikovano ogibljenje, Active M diferencijal, atraktivniji eksterijer, novi sportski izduvni sistem i nove točkove, kao i doteranu unutrašnjost (sportska sedišta i volan, detalji od ugljeničnih vlakana...).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto i više slika na sajtu Carscoops.com
Ovo da ne štroje motor iz M3, bio bi mozda i najbrzi M. A vrlo verovatno najzanimljiviji za voznju.
Права правцата мала зујалица.
Биће интересантно када изазове АМГ45 на црту. :)
Уколико буде на старијег рођака, биће апсолутни хит а једна од занимљивости је што неће бити лимитирана серија, самим тим ће бити интересантнији многим радионицама за дораду, а вероватно ће се и чешће виђати на улицама, што реално увећава могућности бар за неку тест вожњицу!! :))
@Gagiba
Sta? Ovo ce biti mala ubica! Ovo je Bembarica...
Nece mu nikako prici taj AMG, ali nikako...
Inace danas sam video najosnovniji CLA, smesno izgleda onako, nije onakav dostojan Mercedes znaka.
Sto se tice ovih slika treba samo imati na umu da je ovo sto se vidi jako daleko od M2. U pitanju je rani prototip, koji je zapravo M235i sa sirim bokovima. Prednji branik, zadnji branik, izduvi, sve ce se pojaviti malo kasnije. Otprilike kao prvi prototip 1M series coupe-a:
http://www.1addicts.com/forums/attachment.php?attachmentid=371049&d=1271189389
Njemu ce po stilu voznje biti konkurencija "bokster s" i "kajman s"...
A ovo gore na slici ima samo M felne i nista vise :)
22:22
Mora da se pljuje po Mercedesu.
Važno da je A3 super, enterijer ala Dačija.
CLA i u osnovnom paketu, izgleda privlačno i atraktivno.
I polako sa poredjenjem, tek treba da izadje pa da se uporede.
Mada su dva različita sveta.
Ali sam zato ubedjen da će očistiti budjavi Porše u klasi.
@Pit
Covek je pomenuo AMG, a ja kazem da sa ovom zujalicom nece moci AMG zato sto Bmw zna kako ovo da odradi. 1M je bio vrhhhhh, tako da ce i ovo biti jos mocnije.
Enterijer A3 ako nema mnogo dugmica ne mora da znaci da je los. Ko voli mnogo dugmica neka trazi drugi brend, kod A3 je sve lepo uklopljeno i nema puno da trazis bilo sta, sve na dohvat ruke i pregledno, zato respect.
Porse nema ovakav auto, ne znam sa kojim ce porediti ovo. Tesko da ce ovo i sa Boxster-om, a sa Caymanom sanse nema nikakve. Cayman je jedna od najboljih vozackih masina uopsteno gledajuci sve klase i sve automobile. Tako barem kazu svi profi vozaci...
Tj da pojasnim, npr bolja je vozacka masina od GT R-a. Sporiji je i sve to, ali osecaj u voznji i sve ostalo sto to prati npr jedan mocni GTR je iza njega po tom pitanju.
dusan
Biće brži od svakog Kajmana ili Boxtera.
RWD su svi, slična snaga, tako da je adekvatno poredjenje.
Što se AMG-a tiče, tek treba videti.
http://www.polovniautomobili.com/oglas4361743/audi_a3_12_tfsi/
Ja bedniji enterijer nisam video.
A1 i A3, sramotan enterijer.
Važno da stavljaš Mercedes u isti koš sa ovim Dačijama ( kako spolja, tako i unutra )
Ima ljudi kojima se svidja i Multipla, toliko o tvom odgovoru.
A evo enterijera CLA
http://www.mercedescla.org/forum/attachments/11d1358203811-2014-mercedes-cla-interior-photos-2014-mereceds-cla-int1.jpeg
Što se GTR-a tiče, to je nedosanjani san za Porše.
GTR je awd, kao i Turbo ili Turbo S, tako da važi isto za oba, ali ti samo GTR uzimaš.
Te kantice koje pominješ će odrati M2, živi bili pa videli.
Razumem da boli 7:08 na ringu i to što 911 to može da stigne za desetak-20 godina.
Ali stiže novi GTR, koji će da potuče 918 fenjer, hibrid sa 800 ks, dovoljno da se obriše pod sa fenjerom. :)
Pošto ovaj skoro 300 ks slabiji auto, koji nije hiper i skup toliko, ima samo 10 sek sporije vreme. :)
@Pit
Rekao sam ti za mnoge automobile pre ovoga, a kazem ti i sada i opet cu biti u pravu da ce se ovo mozda tuci sa Boxter-om, ali sa Cayman-om nema nikakve sanse. Prvo moras nesto da pogledas i procitas o nekom automobilu pa da pricas. Ti u osnovi ne znas nista o necemu, a pricas. Tako nisi znao za Audi kako je nastao do pre 3 meseca, a svasta si pricao. Time si mi pokazao bio da ustvari ne znas puno o drugima, ali da volis da ih pljunes. Ako je enterijer kod A3 takav, ne mora da znaci da je nekvalitetan, vec je uradjen da bude praktican, uredan. Ko voli milion dugmica ima Mercedes, A3 belezi odlicne rezultate tako da tvoje reci ne idu bas u prilog.
GTR sam pomenuo posto je mocan i brz auto, a jedan Cayman sa 300ks je bolja vozacka masina vec probano vise puta od novinara.
918 nema 800ks vec je blize 900...
Znas li sta su 10 sekundi na takvoj stazi? Ocigledno ne znas ;)
dusan
Pa ni ti ne znas nista o automobilima pa opet mozes ovde da komentarises. Zamolio bih te da ne lazes vise. Stvarno je muka sa nekima polemisati ovde koji uvrte nesto sebi u glavu i misle da je tako.
Sto ne kazes da je Kajman bolja vozacka masina od 911 Turbo ?!
I on je awd. E o tom licemerju ja pricam.
U tvom komentaru vidimo ko zna a ko ne zna. Nisam ni pricao za 918 vec za novi GTR za koji kazu da ce imati 800 ks i bice hibrid. On ce da skine vreme 918-ce. : )
Posto skoro 300 ks slabiji GTR ima 10 sek slabije vreme. A nije ta tehnologija, toliko skup. Sto se tice 10 sek, naravno da znam sta je to na toj stazi. To je vreme koliko je NISMO brzi od 911 GT2 RS. : )))
Iako je 911 snazniji 20-ak ks i laksi oko 300 kg, ali ovo je Nissan ! : )))
Kad izadje novi GTR, ima da bije 918 fenjer. : )))
Nisi znao za Bugatijev motor, da je sastavljen iz dva Passatova, jos nisi ni znao da postoji Passat W8 !
E toliko o znanju i ne znanju. A to sto sam preneo tekst na koji sam naisao i jos ga posvetio Gagibi je da bi mu dao inspiraciju i materijala za shalu, tako sam i onda napisao. Jer je spomenuto spajanje 4 radionice, zato sam preneo, zbog tog "radionice". Nazalost, moram da crtam nekima ovako. : (
E to sto neko umisli da je nesto kako on shvata, zamislja ili umislja je njegov problem. I zamolio bi takve da mi se ne obracaju i ne guse. Mogu da diskutujem sa svima, ali sa onima koji umisljaju, stavljaju ti reci koje nisi rekao, ima ko treba da se bavi takvima. Ali je vazno da ne znas nista o Bugatiju, koga toliko velicas.
Asta la vista. : )