Novi Volkswagen Passat ove jeseni

Na događaju Vienna Motor Symposium Volkswagen je otkrio i neke nove detalje vezane za sledeću generaciju modela Passat (B8).
Volkswagen je u Beču potvrdio da će novi Passat između ostalog dobiti i novi 2,0 litarski TDI biturbo motor sa 176 kW/240KS, kao i to da će u ponudi naravno biti i karavanski Passat Variant čija proizvodnja će ove jeseni početi u Zwickau fabrici u Nemačkoj.
Što se izgleda tiče, a imajući na umu one špijunske slike nemaskiranog Magotana (Passat za Kinu), u tom pogledu neće biti revolucije što se od VW-a ionako ne očekuje.
Novi Passat će naravno biti napravljen na VW MQB paltformi, a kao i obično kupcima će na raspolaganju biti bogata paleta benzinskih i dizel motora.
Pored već pomenutog novog 2,0 litarskog TDI biturbo motora, u ponudi bi trebalo da budu sledeći agregati:
1.4 TSI sa 125KS i 150KS
1.8 TSI sa 180KS i 300 Nm
2.0 TSI sa 220KS i 280KS
1.6 TDI sa 116KS i 250 Nm
2.0 TDI sa 150KS i 184KS
Premijera novog Passata se očekuje na sajmu automobila u Parizu, pa više informacija i slika možemo očekivati narednih meseci.
Na pomenutom simpozijumu u Beču Volkswagen je inače i zvanično potvrdio razvoj njihovog novog desetostepenog DSG menjača sa dvostrukim kvačilom (za motore do 500 Nm obrtnog momenta), ali nije saopšteno kada će se tačno pojaviti.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: Autobild.de
Zanimljivo je da turbo-benzinjare sve vise imaju obrtni moment blizak turbo-naftarama. Npr. 1,8 TSI ima 300 Nm, sto je vrednost veoma bliska onoj koju su imalli 2,0 dizelasi pre 2-3 godine, a evo recino, 2,0 turbo 45AMG ima 450 Nm a 250CDI (2,1 biturbo) ima 500 Nm. Uz sve to, potrosnja im se iz godine u godinu znacajno smanjuje. Svidja mi se ovaj napredak benzinjara-samo napred! Plin je za kuvanje, dizel je za oranje, a benzin je za voznju!