Ovako Auto Bild vidi BMW X7

BMW je pre nekoliko meseci najavio da će u proširenje kapaciteta Spartanburg fabrike u SAD-u uložiti milijardu dolara kako bi fabrika od kraja 2016. mogla da proizvodi 450.000 vozila godišnje (umesto sadašnjih 300.000). Do sada su se u pomenutoj fabrici proizvodili modeli BMW X3, X5, X5 M, X6 i X6 M, a nedavno je startovao i novi BMW X4. Najavljen je i novi BMW X7 čiji bi jedan od rivala trebalo da bude i Mercedes GL.
Očekuje se da će glavna tržišta za X7 biti Kina, Rusija i SAD, a proizvodiće se do 50.000 komada godišnje.
Nemački Auto Bild je inače još prošle godine pisao da se pojavljivanje X7-ice očekuje tokom 2017. ili 2018. godine. Takođe, Auto Bild je u svom članku tada naveo da je cilj što manja težina što će biti ostvareno zahvaljujući upotrebi aluminijuma, magnezijuma i ugljeničnih vlakana.
X7 bi trebalo da bude napravljen na novoj platformi koju će koristiti i nove generacije Serije 5 i Serije 7.
Ponuda motora kod X7 će obuhvatati agregate od 3,0 litarskog šestocilindraša pa sve do V8 sa 555KS, a pominje se i hibridna verzija.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Renderi: Autobild.de
Lepo izgleda,ali ja bih pre rekao da je ovo ne najveci BMW SUV,vec najmanji x1
uros88,mislis najveci x1? renderi cesto znaju da budu smesni.tako i ovaj.nema sumnje da ce x7 biti vrhunski u svakom smislu,tako i dizajnerski.nova serija 7,serija 5,serija8,x7,ss...sve u naredne 2do 3 god.
X7 i GL ce biti slicni po dimenzijama, ali nece biti rivali. Nece biti u istoj cenovnoj klasi. GL je zapravo produzeni ML, sa identicnim enterijerom. Dakle, ML i GL su negde u sredini kao E klasa. Mislim na kvalitet enterijera. X7 sa kodnom oznakom G16 ce biti baziran na novoj seriji 7. Kako lagana konstrukcija, tako i kvalitet enterijera, i ekskluzivnost bice na nivou serije7, pa cak i malo iznad. Vrh ponude bice X7 V12 sa blizu 600ks.
Ovo Frankenstajn gore, naravno da nema veze sa X7. X7 ce u nekim elementaima podsecati na prvu generaciju X5-ice, stim da ce se krova malo strmije spustati ka kraju, i na taj nacin imati dinamicnije i sportskije prisustvo.
Inace, novi Q7 je ponovo vracen na "sto za crtanje". Moraju da redizajniraju prednji deo da bi mogao da podnese jace motore koji ce se ugradjivati u Bentley SUV i Lamborgini SUV. Takodje postoje i problemi za novi A8. Naime, doslo je do sukoba izmedju dve struje u dizajn odseku Audija po pitanju ovog modela. Jos jedan rumor od istog izvora kaze da je u razgovoru sa ljudima iz firme BROSE (radi delove enterijera, mehanizme za vrata, prozore, itd, itd, za skoro sve brendove - bmw, daimler, vw,...) saznao da ce sa tehnoloske strane (ne pominje sam dizajn) instument tabla i centralni tunel kod nove serije 7 (G11/G12) biti tehnoloski daleko ispred svih konkurenata.
....a ja vidim da ce x7 bit produzeni x5 duzine oko 5 metara , a konkurent mu nije ni bitan , mislim da je GL mercedes strvina za sebe i auto je kvalitet tezi po pitanju izrade , robustan kao neki mercedes iz straih vremena....kako ce izgledat x7 i kad se odluce napravit x7 nije ni bitno trenutno jer je to daleko i sigurno niko ovdje ga nece nikad ni vozat , zasto uopste ic dalje od x6...
mercedes gl jeste strvina za sebe.takodje se slazem da ima bas dosta od starih mercedesa.x7 jos nije odlucen ali cemo imati informaciju o tome kroz koju godinu.na netu nista ne moze da se nadje...slazem se da ga ne treba praviti jer mi ovde sto komentarisemo nemamo para da ga kupimo.