home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački brend je već dosta toga već otkrio o novoj generaciji Passata koja stiže ove jeseni. Da ono što oni nisu otkrili izađe u javnost pobrinuli su se Kinezi koji su otkrili sve detalje vezane uz novi B8. Ne samo da sada znamo koja će paleta agregata pokretati novi Passat, već znamo koliko je on kilograma skinuo, koje su njegove dimenzije, kao i koje to elektronske novosti donosi.

Novi Volkswagen Passat će premijeru odraditi u Parizu ove jeseni. Nemci su već polako počeli da pripremaju teren za njegov dolazak objavljivajući tu i tamo neku sitnicu o njemu. Ono čemu se društvo iz Wolfsburga nije nadalo jeste da će gotovo sve o njemu otkriti Kinezi koji su objavili prezentaciju u kojoj je sve lepo prikazano.


Tako sada znamo da je novi Passat dugačak 4767 mm i 85 kg lakši od još uvek aktuelnog modela. Takođe znamo da će dobiti zadnja LED svetla dok će prednji LED svetlosni sklop biti dostupan kao opcija. Oni koji se odluče za takva svetla dobiće Dynamic Light Assist, a tu ne prestaje lista pametne elektronike koja ovu limuzinu čini bezbednijom.

Uz HUD displej i sistem pomoći pri parkiranju, tu je i sistem pomoći pri vući prikolice, sistem kamera koji prati stanje oko automobila, a novost je i potpuno digitalna instrument tabla kakvu smo videli na novom Audiju TT. Tome treba dodati i sistem automatskog kočenja, sistem pomoći u saobraćajnim gužvama i niz drugih rešenja koja ovaj Passat čine najbezbednijim do sada.

Volkswagen je otkrio da će novi Passat B8 pokretati novi 2.0 TDI biturbo sa 240KS, a sada su poznati i podaci o drugim motorima u paleti.

Dakle, 2.0 TDI u verzijama sa 150KS i 190KS, zatim 1.6 litarski TDI sa 120 konja koji će pokretati osnovni dizel model. Kada su benzinci u pitanju osnovni model pokretaće 1.4 litarski TSI sa 125KS, a u ponudi će biti i snažnija verzija sa 150KS i sistemom deaktivacije cilindara. Uz njih ispod prednjeg poklopca novog Passata skrivaće se i 1.8 litarski TSI sa 180KS, kao i dva dvolitarska TSI motora sa 220 i 280 konjskih snaga.

Na kraju, čeka nas i plug-in varijanta Passata sa baterijama kapaciteta 9.9 kWh čiji bi domet bio 966 km.

Izvor: Automotoportal.hr

Foto via Autohome.com.cn



čitanja : 2103



Komentari

Konacno novi model, nadam se da ce i dizajn primijeniti. Zanimljiva paleta motora, samo da ne dignu cijene u nebesa jer je konkurencija jaka. Ne volim vw ali jedva cekam prestavljanje.

Autor Masha 23 Jun 2014, 22:35

Zanimljivi instrumenti!
Da li ce nova generacija biti ujedno i model za ceo svet poput Ford Focusa?

Autor Uroš Cuore Sportivo 23 Jun 2014, 22:47

Nista vise od onoga sto je poznato svakom ko prati ovu oblast Kinezi nisu otkrili.

Autor vojvoda 24 Jun 2014, 01:56

Sad bi bila fora da Kinezi izbace takav isti auto pre Volkswagena. :)

Autor MV 24 Jun 2014, 10:00

2.0 TDI, 240 hp - extra!

Autor Damko 24 Jun 2014, 15:51

Ovaj 2.0 Bi-TDI je ovde najinteresantnije. Uskoro ce se ovo naci i Audiju jer kaskaju sto se tice bi-turbo dizelasa za BMW-om i MB-om koji su presli odavno cirku od 200 KS za cetvorcilindricne dizelase. Dobro, sada ce oni da postave lestvicu visoko, ali BMW najavljuje da ce 25d sa 218 KS podici na 230-240 KS.

Autor Orlo 24 Jun 2014, 18:41

@orlo
Da, ali samo i iskljucivo kao nov! Problem je sto to do polovnjaka nece dogurati, jer se takav auto ne kupuje da bi se stedelo na njemu, a ovde je odnos snage i kubikaze cak i za benzinca impresivan.
Najlaksi posao je nasvirati konjazu na motoru, dok je najteze napraviti ga da traje. Zato sam ja uvek za ove slabije varijante.

Autor Panco 24 Jun 2014, 20:45

@Panco
Skroz si u pravu, i strah je donekle racionalan jer proizvodjaci sve vise idu ka inovacijama ali isto tako zele i da zarade ili ustede (kako god ti se svidja ;) ) (pa se javljaju i onoliki opozivi), ali ne treba zaboraviti da tehnologija napreduje. Gledao sam cisto sa aspekta brojki, vreme ce pokazati dosta toga...
Pre pojave turbo dizelasa npr. 2.0 agregati nisu imali vise od 80 KS, a sada imaju u proseku duplo vise a neki od bas tih novih turbo common-rail dizelasa su masine koju mogu da predju impozantne kilometraze bez generalke, imerativ i za neke atmo benzince. Naravno nije uvek problem kod samog motora i da li moze on da izdrzi nego kod nekih delova tipa plivajuci zamajac, dizne, DPF filter, turbina i sl, sto opet vraca na ono gore sa pocetka - zelja proizvodjaca da zaradi ali i ono "kontrolisano loseg kvaliteta"... a proizvodjaci mnogo zaradjuju na serviranju...

Autor Orlo 24 Jun 2014, 21:44