home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Bugatti Veyron Super Sport je 3. jula 2010. godine na Volkswagenovoj Ehra-Lessien stazi u Nemačkoj postigao prosečnu maksimalnu brzinu od 431.072 km/h, a u februaru ove godine je američki Hennessey saopštio da je njihov Venom GT u Kennedy Space Centru postigao 435.31 km/h.

Ipak, Hennessey Venom GT nije zvanično poneo titulu najbržeg produkcijskog automobila na svetu budući da nije obavio dve vožnje, po jednu u svakom smeru. Naime, Ginisov rekord se dobija tako što se računa prosečna maksimalna brzina iz obe vožnje. Budući da je Hennessey Venom GT obavio samo jednu vožnju, Bugatti Veyron Super Sport i dalje ostaje zvanično najbrži produkcijski auto na svetu.

Takođe, čak i da je Hennessey Venom GT i odradio obe zahtevane vožnje, opet ne bi od Bugattija preuzeo titulu najbržeg produkcijskog vozila. Da bi poneo tu titulu potrebno je da automobil bude proizveden u najmanje 30 primeraka, a Venom GT će biti napravljen u ukupno 29 komada.

Ipak, Hennessey se ne predaje i pred nama je najava za novi supersportski model Venom F5 koji bi trebalo da postigne maksimalnih 290 milja na sat (467 km/h) i koji će biti proizveden u više od tih famoznih 30 komada.

Venom F5 će pokretati 7,0 litarski V8 twin-turbo motor sa oko 1400KS (tačna snaga još nije saopštena), dok će težina vozila biti ispod 1300 kg (standardni Venom ima 1244kg).

U odnosu na standardni Venom GT, budući Venom F5 će imati i bolju aerodinamiku, novu transmisiju, novi traction control...

Venom F5 bi trebalo da se pojavi tokom 2015. godine, a prve isporuke kupcima su zakazane za 2016.

Kao što je pomenuto, biće proizvedeno više od 30 komada Venoma F5, ali cena još nije saopštena (u svakom slučaju biće veća od 1,2 miliona američkih dolara koliko košta Venom GT).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1589



Komentari

Kako bi to Kari Pešić rekao:

Ma koliko bio jak, ima neko jaći! :D

Mnogo moćno izgleda a šta će od ovoga kao i od one, rekao bih prevaziđene SSC Tuatare, videćemo.

Autor 5ar 04 Avg 2014, 18:15

Ako i ovoga, kao i proslog, budu kamionom dovozili na voznju, dzaba im.. Ljudi ne shvataju sta Veron predstavlja.. Pokusajte fa ga gledate kao rols rojsa koji ide 430 na sat.. Spojiti luksuz, udobnost i toliku brzinu, o tome ostali mogu da sanjaju..

Autor MrJoe 04 Avg 2014, 20:41

"Spojiti luksuz, udobnost i toliku brzinu, o tome ostali mogu da sanjaju.."

hhahahahahah :)))

Autor NemanjaBB 04 Avg 2014, 22:16

NemanjaBB 04 Avg 2014, 22:16

Mozes se smijati koliko hoces ali nije jednostavno napraviti auto kao sto je Veyron.

Autor hh 05 Avg 2014, 00:17

@hh
To i ja pricam, dok ovde neki osporavaju samo sto nije u vlasnistvu Mercedesa i sto Mercedes to nije uradio.
Misle to je samo nagruvas snagu, 4x4 i teraj. Da je tako mnogi bi pokusali da stignu Vejrona. Jedan je Vejron, da su jurili iz Porsea maksimalnu brzinu mozda bi mu parirala 918, ali su jurili stazu pa je tako 918 luksuzan, udoban i luksuzan super sport automobil za stazu. A, Vejron luksuzni monstrum koji dostize vrtoglave brzine za najmanje vremena od svih. Respect.

Autor dusan 05 Avg 2014, 01:24

Amerikanci su poznati kao hvalisavci koji mnogo pre skoka kazu "hop".

Autor vojvoda 05 Avg 2014, 02:26

zasto ga ne naprave da juri brzinom od 666 km/h

Autor ilija marinkovic 07 Okt 2014, 14:33