Snimljeni test primerci Maseratija Levante i Alfa Romeo Giulie

Informacije koje su govorile da će Maseratijev crossover biti baziran na Chryslerovoj tehnologiji mogle bi da se pokažu kao netačne. To bi trebalo da potvrde prve špijunske slike test primerka koji je ovih dana uhvaćen objektivom fotoaparata. Prema viđenom, baza bi trebalo da bude Fiatova, upakovana u šasiju Ghiblija čije odelo ovaj prototip trenutno nosi.
Maserati je dakle počeo da testira rane prototipove svog budućeg crossovera Levante. Oni su maskirani u Ghibli čija je karoserija povišena, a tu je i poseban dodatak na krovu kako bi se simuliralo stvarno težište budućeg modela. Kako bi na test primerak mogao da stavi veće točkove Maserati je morao da poveća lukove istih, a posmatrano ovako vizuelno čini se da je produženo i međuosovinsko rastojanje.

Ispod haube Italijani će smestiti benzinske i dizel V6 motore. Biturbo benzinci će imati od 250KS do 425KS snage, dok će turbo dizelaši raspolagati sa konjima u rasponu od 250 do 350KS. Vrh ponude bi trebalo da bude Levante pokretan V8 benzincem čija će snaga biti veća od 560KS.
Ovim crossoverom Maserati će rukavicu u lice baciti Bentleyu, Land Roveru i Lamborghiniju, a ništa manje ugroženi neće se osećati ni Porsche, Mercedes, BMW ili Audi.
Ovih dana na italijanskim ulicama je priličan broj test automobila koji liče na Maserati Ghibli. Sem što smo imali priliku da vidimo tu limuzinu kako glumi crossover, sada je tu još jedna njena čudna verzija koja ispod svoje spoljašnjosti krije ono što će biti novi Alfa Romeo Giulia.

Alfa je konačno počela da radi na novoj limuzini koju čekamo već godinama.
Nova Giulia u ranoj fazi testiranja se maskirala u Maserati Ghibli. Da se ovde ne radi o Maseratiju već o prototipu drugog brenda iz Fiatove grupacije otkrivaju dimenzije automobila. Ghibli je naime ovde isečen uzduž i popreko kako bi se spajanjem delova karoserije dobila kraća i uža šasija koja simulira dimenzije šasije nove Giulije.

Test primerci su trenutno poznati pod kodnim imenom “Tipo 952″ i navodno su bazirani na novoj platformi sa pogonom na zadnjim točkovima koju za Fiat priprema Maserati. Arhitekturu poznata kao Giorgio, uz Alfu Romeo i Maserati koristie i Chrysler, a nova Giulia biće prvi model koji će biti baziran na toj platformi.
Alfinu novu limuzinu pokretaće paleta benzinaca i dizelaša. Ranije ovog meseca saznali smo da će Giulia biti dostupna i u ekstremnijoj GTA verziji sa 3,0 litarskim V6 biturbom i 525KS. Kako će tačno izgledati zamena za Alfu 159 još uvek nije poznato.
Izvor: Automotoportal.hr
Ako ce biti bazirana na Maseratijevoj platformi a ne Krajzlerovoj onda je to velika uteha! :)
čarobni
Zašto uteha?
Srdjo od Fijata pravi novu Folciku i preko mu je potreban premijum. Maserati mu se ne spušta u niže klase a Alfa na Krajsleru ne bi bila privlačna
kao što će biti Alfa sa Maserati genom. U najavi dobitna kombinacija i ozbiljan rival cenovno izvikanim švabama! Dakle, na kvalitetu rade a od dizajna očekujem da pravi višesatne facijalise po prvim vidjenjima! :-)
E a onda u budućnosti stiže i vaskresenje Lancije...
P.S.
ko bi pozeleo americke gene u Alfi?!?
To je gore cak i od VW-ovih! :)
čarobni
Nisi baš najpogodniji termin upotrebio. :-)
Da si rekao recimo "ohrabrenje" razumeo bih te jasnije. Ovako sam mislio na utehu za decenijsko kašnjenje...
Da ti kažem, imam poverenje u onog Fijat-baticu što fura džempercice, ali ako ako bude uspeo da oporavi Alfu i nacini je konkurentnom, onda zaslužuje titulu menadžerski mag!!! :-))
koji ustvari zabari potencijal imaju... bice interesantno u narednih par godina....
22.45
:-)))
bmv
Problem zabara je što nemaju ama baš ni malo čuvene nemačke radne i organizacione discipline. Švaba će da izbaci vozilo na sedam godina + - mesec dana i po njima kalendar možeš da navijes! Zapci to mnogo ležernije, opuštenije, bezbrižnije...i uprkos svim pomenutim izrazitim potencijalima u priličnom su zaostatku. A sa istoka pritezu li pritezu...gledam ove kineze svaki dan i čudom se čudim šta i kako brzo rade.
Mislim da u Fijatu i sami uvidjaju šta im je sad činiti inače baba buka sa duplim v progutace ih sa apetitom... :-)
Gagiba,
Po meni je legendarna "allo allo" najbolje opisala Italijane pogotovo onaj kapetan... :-)
A Maserati je oduvek bio lep, tu nema sumnje. Jedino mi ovaj Ghibli nije najbolje legao. Vidi se da je vođeno računa da se ne približi qporte-u
Pozz
@Gagiba
Ma onaj Fiat- batica sto fura dzemperice pojma nema! Sta ima godinama i kakav potencijal sto kaze bmw, sta moze sve, on nista sem sto je uradio posao sa amerima. Lanciu zakovao na dno, Alfa se ne mice. Julijeta nikakavu prodaju nema, 159 se ne proizvodi vec duze vreme, naslednika nema, Julijeta ustvari Fiat ispod, sminka Alfa. Ajde da i to prekriju unutrasnjoscu, vidno kvalitetnim enterijerom, da to bude lepo uskladjeno, luksuznije u odnosu na neke Kia modele, kod Julijete ona plastika vristi na pogled samo. Ne sumnjam da je kvalitetnije sve unutra u odnosu na Bravo, ali za nijansu je kvalitetnije. Treba vise da se odalji kvalitetom da bi kupca privuklo. Ima mnogo ljudi koji bi voleli da voze Alfu posto im je lep auto, ali kupe Bravo posto im je jeftiniji, a iskreno meni je Bravo iako je stariji model, unutra lepsi nego Julijeta i deluje mi kvalitetnije. Alfa ko Alfa po meni, kao jedan brend sa fantasticnom istorijom zasluzuje mnogo vise i bolje! Ajde, Lancia je vec zakovana na dno, ali Alfi to ne sme da se desi. Tako da onaj u dzempericu ili neka je podize ili neka je da nekome ko moze da je podigne.
@ dusan
E bas tako, kad pogledas Djulijetu, pa onda Kia Ceed, ne znash koji bi trebalo da je premijum. A prodaja im toliko ne ide, da Alfa nije znacajno skuplja.
Enterijeri mnogo, mnogo bolje treba da izgledaju.
@dusan
tako je druze, Bravo je zakon! :)
P.S. u svakom slucaju bar su ovakve vesti zanimljivije nego one o premijum trojci...
Ali Gibli npr. Samo da su mu podarili lepsi enterijer, da parira BMW-u npr, i to bi bilo to.
Prodaje se on i ovako, ali ne koliko bi mogao. A da se ne lazemo, nije to nikakva egzotika, mogu da ih naprave 100 hiljada godisnje.
Izleda mi da niste baš detaljno čitali tekst! :-)
Nova platforma i Maserati agregat 3l-525 ks. i zadnji pogon. Taj automobil ( ukoliko izađe, kod Alfe se to nikad ne zna) će postrojavati mnoge. Ako upotrebe i nešto ultra-lakih materijala, eto zanimljivosti... :-))
Inače, već ulazni motori obećavaju.
Zapravo u celoj priči je najzanimljivije to što su testiranja napokon počela. Dakle, nešto će se pojaviti, a šta, videćemo relativno skoro.
Raziel
E baš tako!! :-)
@bmw
Tako je ;)
@Fordovac
Enterijer jednog Alfa Romeo modela, treba i po dizajnu i kvalitetu da bude iznad jedne Kie, Hjundaia, Forda itd. Trenutni su im mlaki, svi su napredovali, svi i dalje napreduju, rade, taj u dzempericu vodja stoji u mesto. Kupio jos malo poena dobrim poslom sa amerima. Treba Alfi jedan model poput 4c, ali Alfi je pre toga potrebno drugo nesto. Naslednik 159, neka jos veca limuzina, vidno bolji enterijer u Djulijeti, 4c je mogao da saceka. I takodje da ne brunda onako ruzno dizelas iz Fiata u nasledniku 159 ili jos vecoj limuzini...Vw je jace ime od Fiata, popularniji, vise im se veruje u celom svetu, pa kad se cuje 2.0 TDI u A3 nema nista lose, to je motor dobrog VW, ima ga i u dobrom Golfu, drukcije narod gleda. A, kupis Djulijetu i koji motor, 'Pa Fijat...', nije isto, ne treba Alfa da se povezuje sa 'Fiat'
@carobnjak
Pa postali da smaraju i renderi i primerci Alfe. Daj vise da se vidi nesto, daj da se izbaci nesto, sve u mesto...
Pa bolje i ove vesti nego Pit da prica tamo kako je nemoguce ukrasti Mercedes. ;)
Alfa je izgubila korak zato sto je jos 70-ih izgubila novac.Fijat od svojih mikro modela nije uspevao da finansira Alfu i Lanciu gde vec tri decenije nije bilo novih modela, a da nisu na bazi ne premijuma, od toga nikad nije mogao nastati premijum to nije uspevalo ni Audiju dok se nije pojavio V8 i integralni pogon, niti Japancima dok nisu napravili zveri sa zadnjim pogonima.Poslednje decenije kao viziju za oporavak Alfe, Maseratija i Lancije, Fijat je video u kupovini Krajzlera, bez obzira na njihovo obicno poreklo, oni imaju limuzine sa zadnjim pogonskim sklopovima i to je dobar osnov za premijum automobil, kada ga dorade inzenjeri.Ja mislim da je deset godina Fijatu bila prioritet kupovina Krajzlera, jer ce od novih tehnickih resenja profitirati i jedni i drugi, na to je otisao sav novac.A plastika u Alfi nikad nije bila jaca strana, ali po meni to nije nuzno za premijum, vec tehnicke karakteristike modela, individualnost, i dr.Giulija po meni ima savrsenu unutrasnjost, mada je i ona vec predugo na trzistu i glupo mi je porediti je sa konfekcijom prosecnih motora i prosecnih karkteristika u voznji.Uporno proizvodjaci pokusavaju da namestajem u unutrasnjosti nadoknade tehnicke slabosti svojih modela i da ih proguraju kao premijume zato sto imaju led svetla, unutra i spolja, gedzete i kozu grejanje i aluminijum i hrom, kao da su proizvodjaci namestaja.4C je pravi primer odolevanja vremena u kojem zivimo i pravi premijum sa asketskom unutrasnjoscu.Mislim da ce Alfa sa svim svojim slabostima ukoliko metalno zagrme sesto i osmocilindrasi sa zadnjim pogonom moci da konkurise nemackoj trojci i Leksusu i Infinitiju, bolje od bilo kog konvencionalnog proizvodjaca.Dobar pogon, motor, menjac, vesanje i oslanjanje su najskuplji delovi automobila i to ne moze da nadomesti nikakva fabrika ekskluzivnog namestaja.Navijam za Alfu.
@dusan
pa ciji su dizeli u Audiju no VW-ovi?
A do juce najpoznatiji traktori... :)
@carobnjak
Pa to ti i kazem, do 2.0 dizela su VW motori. Ali nije isto reci VW motor u A3 i Fiat motor u Alfi Juliji.
Audi takodje radi i sam na motorima, poznati 2.5 tfsi, ne znam za novi A6, u prethodnom si imao 2.7 TDI, pa 3.0 TDI, tfsi, trenutno najnoviji 4.0 tfsi V8. Quattro GmbH odeljenje radi dosta toga, ali fanovi Bmw i Mercedesa vole da osporavaju sve i govore kako to nije tacno ;)
Ford
Maserati je u ogromnoj ekspanziji. Kriva rasta im je Kao kriva OM. :-)
Srdjo ne planira da Maserati "svede" na Porseovu sudbinu, da ubije imidž zarad profita.
Koja je strategija ispravnija, videćemo.
Bobo
Na sve to što si naveo treba dodati i "vreli" Alfin dizajn u odnosu na pomalo dosadan i konzervativan svapski...
Potencijal je neosporan, što rece...navijacemo!!! :-)
dusan
pa Fiat ima bolje dizel motore od VW, ne vidim na sta ciljas?
@carobnjak
Cilja na to da se taj motor mora elegnatno ugraditi u ugladjenu limuzinu, a ne da se trsu menjac i volan kad stojis na semaforu. Ja sam se smejao koliko se trese menjac na 500l, zato su, valjda, i ugradili start-stop, hahaha, da ne gledas kako se trese u leru.
Alfa je imala sjajan momenat sa 147/156. bilu su revolucionarno lepi i splja i iznutra, a enterijer (da, dizao se air bag suvozaca, i da ljustio se volan kad nije kozni) enterijer je bio na nivou konkurencije iz BMWa i Mercedesa, pa i i visi (u to vreme ni BMW ni Mecka nisu imali srebrne detalje u enterijeru, ni drveni volan, automatkse klime...).
Fordovac
presrecan sam sto ti znas sta je on mislio! :)
Ipak bih voleo cuti njegov odgovor tj. pojasnjenje...
Fordovac 01 Sep 2014, 15:55
Ma jok nisu.
http://car188.ru/images/image_8477.jpg
http://carpassion.ca/images/generation/int_photo2/46/Mercedes_C_2001_Int2.jpg
http://i310.photobucket.com/albums/kk418/autoparts_recource/AUGUST%201%202014%20MKH/IMG_9226.jpg
Gledajuci poslednje dizajnerske kreacije (ne rendere i slike) Fiat grupacije plasim se da nece moci da ponove uspeh u tom pogledu, a kamoli dizajnerski uspeh 159/Brere/Spyder-a koji su po meni najlepse Alfe ikada...
Hehehe... potpuno nova platforma sa fensi imenom
ma kako da ne... uradice kao i sa cuvenom platformom Giuliette koja je za svaku novu izvedbu imala novo ime kako bi se zavarala javnost da se radim o necem "potpuno novom" i nevidjenom - pa tako ona ima nekoliko imena: Fiat Compact, C-Evo, pa onda duza i sira je D-evo, Compact Wide ili Compact U.S. Wide i tako.
Ovo je sasvim sigurno platforma od Chrysler-a, jer oni sigruno u ovo vreme gubitaka nisu napravili nesto potpuno novo...
@carobnjak
Ajde da ne pricamo ciji su bolji, VW ima jaci ugled, bolji prolaz. Nije isto kad kazes VW i Fiat, pogotovo van Evrope. Upravo to sto ti je Fordovac rekao sam i mislio, tako nesto. Pa Stilo jadan nema koja lampica mu ne svetli na tabli, stalno neke greske, problem elektronika, dakle ima ga i 147, 156... Eto tada si prodavao 156, a isti problemi kao i jedan Stilo, kakve su greske vidi se sada kakve su im cene, za manje od 2000e imas sve te navedene modele. Pezo 206 drzi bolje cenu od tih modela...I ti kad imas sve te probleme i izbacujes prepakovane problematicne Fiata, kako da zadrzis kupca i sledeci put ga ubedis da kupi novu Alfu koja je opet ispod lima Fiat, ali kvalitetniji Fiat, nije onaj stari problematicni? Doooosta italijanskih automobila na ulici sam vidjao samo u Italiji, nigde vise. Mislim na ove posle 2000-te...Sve to sada dolazi kod nas i svi presli '150.000' , baba vozila do pijace.