Možda i BMW i1

BMW-ova "i" porodica modela trenutno ima dva člana (i3 i i 8), ali u planu je njeno proširenje, između ostalog bi 2016. godine (povodom stogodišnjice kompanije) trebalo da se pojavi i sportski i9.
Međutim, pojedini izvori pominju i mogućnost da Nemci ponude i manji model od trenutnog i3. Dakle, to bi mogao da bude mali BMW i1, veličine budućeg Minija Rocketman (dužine 342 cm). Za poređenje, sadašnji BMW i3 je dugačak 3999 mm.
BMW i1 bi trebalo da bude dostupan samo sa elektromotorom, dok je i3 moguće
dobiti i sa opcionim benzinskim motorom za produženje dometa (u pitanju je
BMW-ov dvocilindrični motor iz motocikla).
BMW i1 bi između ostalog trebalo da karakterišu CFRP (carbon-fiber-reinforced
plastic) i OLED tehnolgija (Organic LED), a ostaje da se vidi kada će se takav automobil i pojaviti na tržištu.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render via Autoevolution.com
http://f30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1107151&stc=1&d=1413124343
pit,lepo je to."i" je definitivno nesto sto predstavlja buducnost i sa tim se slaze automobilski svet.ali bolje malo vise da se prica i misli o i9 nego o i1.
bs8
Najbolje bi bilo da imaju pravog sportistu.
Ali...
http://vukajlija.com/kad-nema-djure-dobar-je-i-pera/244227
;)
zadnja info za i9:
http://www.inautonews.com/bmw-i9-supercar-might-be-introduced-in-2016#.VEaGV6i8-Tx
pit,bice i9 za 2 god.realno BMWu nema sta da se zameri kad izadju 8ica,x7,i9.to ce sve biti u roku od 3 god.BMW sve sto je do sad napravio je bio pun pogodak i za fabriku i za krajnje kupce.o i9 se previse ne prica i iz razloga da se ne bi zasenio i8 koji tek treba da pokaze sve svoje kvalitete.nema sta,radi se na prosirenju i sa jeftinijim(i1,x2,z1,z2) i sa skupljim(x7,serija8,i9) modelima.treba biti strpljiv. kao sto sam rekao juce,nema potrebe za M ss ako ce i9 imati oko 550 ili 600ks sa masom 1.5t.e sad sto bi svi mi voleli da vidimo za 100godisnjicu m100 koji bi imao 1100ks,1100kg,proizveo se u 100 komada i kostao 1.100.100e to je vec druga stvar:)))
bs8
Sportskom brendu treba sportski auto ( pravi ).
Zamisli Porše bez 911.
Bendži treba neki pravi sportista, M a ne i.
Ali kao što rekoh u 18:04...
Taj i će opet gubiti performanse jer je polutan ( kao i8 ).
Performanse koje ima 911, GTR ili AMG GT su konstantne, takvo nešto treba i bmw-u, hteli to neki sebi da priznaju ili ne.
Šta misliš, zašto bmw ne izbacuje vreme na ringu za i8 ?
Zato što ne može ni da ga završi ! A da je iole pristojno vreme, vrv bi bilo preko 9 minuta.