Novi Audi A6 u prodaji od 2017. godine

Audijev šef dizajna Marc Lichte je za britanske medije otrkrio neke nove detalje o novoj generaciji modela A6 (C8).
Pre svega, Lichte je za Autocar potvrdio da je dizajn automobila već kompletiran i da je stajling inspirisan konceptom Prologue koji je premijeru imao prošlog meseca na sajmu automobila u Los Anđelesu.
Automobil će biti napravljen na MLB Evo platformi (kao i novi Q7), pa će u odnosu na sadašnji model nova generacija A6-ice biti lakša, a imaće verovatno gamu pogonskih agregata sličnu novom Q7. Takođe, u ponudi će biti i plug-in hybrid varijanta.
Pored upadljivijeg dizajna i manje mase, novi A6 će karakterisati i veća ekonomičnost, prostraniji i komforniji entterijer, kao i bogatija oprema koja između ostalog uključuje brojne sisteme za asistenciju vozaču.
Pre novog A6 (koji će se u prodaji pojaviti 2017. godine), Audi će predstaviti novi A8 (2016.), a tokom 2017. stiže i novi A7.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de
Ovi sa najavama ko Alfa, a na kraju dizajn kao Q7...
" Lichte je za Autocar potvrdio da je dizajn automobila već kompletiran"
U to ne sumnjam, dobio farove ko svi ostali i idemo, teraj...
bice interesantno naredne 2 god.stize novi x1,serija7,serija 5.kod audija a4,a6,a8.
kod merca e klasa.ako i ovaj put podbace sa e klasom a audi preuzme 2 mesto po prodaji bice to ozbiljan udarac.ako serija 7(sto je vise nego izvesno) preuzme primat od s klase bice merc na mukama.bas me interesuje ceo razvoj dogadjaja.
a bas sve sto sam napisao moze da bude suprotno:).ako merc dobro odradi e klasu,serija 5 ne bude na ovom novou(sto je jako tesko),audi odradi neki bezidejni a6 eto veselja:). videcemo isto kakav ce napad biti na s klasu.mislim da bavarci nikad,ali nikad nisu bili ozbiljniji.o a8 se vrlo malo prica,a ko zna kakav odgovor spremaju...za sad samo mozemo da nagadjamo.
@Pit
Moze im se da se ne zure. Solidno su ispred Mercedesa, Bmw im ne bezi puno pa ne moraju da daju pun gas. A5 kupe, sportback i kabrio su prosle godine otisli u preko 100.000 komada, e kad stignu novi modeli sta mislis kako ce biti Mercedesu na zacelju? Spominjem samo njih, da ne pominjem i novi A4 koji otisao ovako prestar u preko 330.000 komada...Ili A6 otisao u vise primeraka od E klase ili Q5 od GLK...
Zasto je bitno ko je koliko modela prodao?
Uostalom,zar nije jaca impresija kada je tvoj auto jedinstven,ili manje zastupljen nego ostali.Smucile su mi se moje zute kanadjanke,jer ih nose svi,nikada nisam pozeleo da imam galaxy ili iphone zato sto ih nose svi,kad idem u kafanu,ne nosim kariranu kosulju jer cu se utopiti u gomilu istih.
@ Uros 88
Nikada nisam patio od toga, zato i treba biti svoj, ne isti, ne ni drugaciji da strcis iz mase, umeren, ali normalan, kao npr Audi
Ona serija 7 sto smo je svi videli po internetu i koja ne moze da parira prosloj, a ne aktuelnoj S klasi? lol
E klasa je prakticno ista S, tako da ce valjati.
Audi definitvno preuzima trziste, i tamo samo zato sto godinama ne preteruju sa kicem. Nesto cemu su Merc i BMW skloni.
Ima fore to do tada. Samo znam da mi je Avant omiljena A6 verzija!
UROS 88,
+100!
Od velikih limuzina birao bih XJ, SUV/Krosover Infiniti FX, sportski Italija/UK kombinacija.
Od srednje klase Citroen C5 ili Mazda6, manji auti Alfa MiTo i FIAT 500
Moj rođak je kupio Lexus GS
Jedan od razloga je bio i što mu je kraj pun problematičnih tipova iz Austrije, koji tamo rade isto što i ovi iz gradske čistoće kod nas. Svi do jednog su vozili Merc, uglavnom E klase.
Naravno da volimo Merc, ali desi se da se ohladiš od određenog auta zbog nekih ljudi (nikako nisam rasista ili slično, niti imam loše mišljenje o ljudima iz JKP).
Tako je u Srbiji, od auta se priznaju samo DE, foto aparati samo Canon i Nikon, telefoni Galaxy i iPhone (a što niko nema blage šta su Macintoshi nema veze...
Ja neću da budem ovca koja slepo sledi šta joj pastir (mediji) nameće...
Pozdrav