Ovako bi mogli da izgledaju Porsche 911 facelift i Boxtser facelift

Porsche će sledeće godine promovisati restilizovanu verziju svog najpoznatijeg modela 911, a na ovom nezvaničnom renderu je prikazano šta možemo očekivati od ovog blagog vizuelnog doterivanja.
Dakle, izmenjeni branici i doterana svetla, a takođe se pominju i motori sa nešto više snage i smanjenom emsijom CO2.
Takođe, izmene će doživeti i modeli Boxster i Cayman, a i ovde vizuelne promene neće biti velike.

Ukratko, očekuju se izmene na prednjem i zadnjem braniku, kao i oko svetala, dok više detalja tek sledi.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Theophiluschin.com i Xtomi.blogspot.hu
Malo mi previse dzukacki izgleda za jedan 911. Mislim, meni se dopada ali ne bih voleo ovako da ispadne. Ono sto bih ja voleo da vidim bi bila jedna ogranicena serija 911-ce sa malo povisenim klirensom i pogonom na sva cetiri tocka. Nesto za jurcanje po malcice nezgodnije terenu. Kao sto je svojevremeno bio koncept Rinspeed Bedouin, ako ga se neko seca. E tako mogu da zamislim ovaj prvi render gore.
Mislio sam da napred ne moze da bude losija, ali prevario sam se.
Bolje da nista ne diraju, nego ovo.
Meni je najlepsa 996 napred.
Ja bi na 911-ci promenio prednji deo, da ne lici na bubu, da bude agresivniji, nesto nalik na 996 ili vec.
Samo da bude drugacije od ruznih okruglih farova.
Branik bi takodje trebali da promene, da bude po ugledu na F430 Scuderiu, Lambo ili vec.
I 911 bi trebao da bude siri, a ne kao Golf.
http://www.gtspirit.com/wp-content/uploads/2014/11/Porsche-991-Convertible-vs-Mercedes-AMG-GT-S.jpg
Od napred deluje bas tuzno i jadno, za jedan sportski automobil.
Profil ok, pozadi ok, enterijer ok.
Osim tog prednjeg dela, ostalo sve je najlepse na 991 od svih 911-ca.
Razvucena malo, naglaseniji bokovi, veci tockovi u odnosu na 997 ali prednji deo tuzan.
I skromna sirina.
@Pit
Izjava Ferdinanda jos pre vise decenija '911 je konstruisan da bi bio brz'. Meni je npr 996 najruznija 911, hteli da urade nesto novo i videli da jednostavno ne treba nista kod tako kultnog modela menjati i vratili se na staro i opet ide sve kako treba.
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Ferrari-458-Speciale-vs-Porsche-911-GT3-video-trailer/
Imas sliku jedan do drugog i definitivno ovoj 911 ne treba da bude sira, dovoljno je. Ona je takva da bi bila brza, svaka linija ima svoju funkciju.
Duka
To ne menja prednji deo ni to što je uzan.
Sportski automobili su od 1,9 1,95 pa do 2m širine, a 911 ( 991 ) je 1,8...
Plus, svaki, ama baš svaki izgleda bolje napred od 911.
Slična je situacija sa Kajenom.
Prethodni Kajen, posebno restajling je spolja lepši od novog.
Novi deluje kao da je klasa niže, napred isto nešto prosto, pozadi štopovi ko Hyundai.
S restajlingom su popravili malo stvar, ali nisu se proslavili dizajnom novog Kajena.
Macan je lepši čak, ali prednji deo im isti-slični.
http://s.rdrom.ru/4/pubs/4483/27935/1391024.jpg
Utisak : kao da su oba na bazi Q5.
Jedino gde nema dileme je enterijer, tu je novi mnogo bolji.
Što se eksterijera tiče, prethodni GTS mi se najviše svidja, a i Turbo ( S ) izgleda tako.
@Dusan
911 je konstruisan da bi bio brz, a ne i dizajniran :). A ovde je akcenat na dizajn. 458 je dizajniran da bude brz,dok Porsche lici na Bubu od pocetka i to im je vec zastitni znak :). Meni su iskreno 993 i sada ova 991 najlepse generacije 911-ice. Posebno 991, nekako mi je to najozbiljnija generacija 911-ice. I po meni, prvi put su uspeli da odrade zadnji deo automobila onako kako i treba :).