Ovako bi mogao da izgleda Alfa Romeo 4C GTA Spider

Alfa Romeo je definitivni, serijski model 4C Spider prikazao početkom prošle nedelje na NAIAS Sajmu automobila u Detroitu, a automobil osim sklopivog soft top krova (opciono će biti dostupan i hard top od ugljeničnih vlakana) odlikuju i doterana prednja svetla, zadnja LED svetla, alu točkovi od 17 do 19 inča, zadnji spojler, opcioni Akrapovič izduvni sistem, elementi od ugljeničnih vlakana u enterijeru, kožna sportska sedišta, sportski volan sa zaravnjenim donjim delom, aluminijumske pedale, 7.0-inčni kolor displej, Alpine sound system, USB & iPod konekcija...
Treba napomenuti da je 4C Spider samo 10 kg teži od 4C Coupea, dok se za pogon brine 1,75 litarski četvorocilindrični turbo motor sa 240KS i 350 Nm, u paru sa TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) od 4,1 sekunde i najveću brzinu od 258 km/h.
Toliko o standardnom modelu, a ovde je pred nama i ideja o sportskoj GTA varijanti, sa više snage i agresivnijim izgledom.

Mada za sada nema zvaničnih informacija o GTA verziji 4C modela, jedan nezavisni dizajner je sa nekoliko nezvaničnih rendera pokazao kako zamišlja takav automobil. Dakle, agresivniji branici, veći zadnji difuzor, novi točkovi, novi izduvni sistem, modifikovano ogibljenje, jače kočnice, doterani enterijer i nešto više snage. Ovo potonje znači da bi 1,75 litarski turbo motor mogao da ima oko 280 konja, dok bi ubrzanje do 60 milja na sat terebalo da bude spušteno na tačno 4 sekunde.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Xtomi.blogspot.hu
Mislim da bi Alfa Romeo trebalo da pokusa da uradi ono sto je FIAT uradio sa modelom 500. Da napravi desetak edicija ovog modela i tako ga odrzava aktuelnim. Ipak je ov model, ispravite me ako gresim, na kom se ne zaradjuje brdo novca, pa ako samo malo publika zaboravi na njega, ode sve u propast...
Slicne trikove radi Bugatti sa Vejronom.
@ Uroš
Znaš li koja je bitna razlika 4C i tog Bugattia? Pa 4C je razgrabljena u roku keks dok za Bugetti fali kupaca pa zato i toliko podgrijavanja. Da pričamo o tome kako Alfa može proizvesti 10k ili 15k komada godišnje ta priča o novim verzijama bi imala smisla, ovako sa daleko manjom mogučnošću i nema baš.
@N.N.
Pa dobro, uzmimo i cenu Bugatija i novac koji je ulozen u razvoj. Ako se ne varam, VW gubi 2 miliona na svakom primerku...
Znam da nije u maniru Alfe da joj lepe kojekakve nalepnice ali bi mozda mogle da se ozive neke karoserijske kuce koje su ranije doradjivale modele ove marke.
Eto npr. da Zagato napravi double-bouble krov ili nesto tako slicno i to bude mala serija..
@N.N.
Realno glupo poredjenje. 4C nije razgrabljena, a Bugatti je auto od 2 miliona i ne moze tek tako biti rasprodat posto nije u ogranicenom broju, nego stancali ljudi.
Pogotovo 4C nije razgrabljena na USA trzistu gde su je predstavili, tamo ce najverovatnije i da pukne posto za istu lovu imas novu Corvette, ko ce u USA kupiti onu 4C pored one nove fantasticne Corvette? Da li bi ti uzeo 4C pored nove Corvette?
@Uros
Gubili u ne znam kojem broju primeraka. Vec duze posluju u plusu sto se Vejrona tice.
@N.N.
4C definitivno nije rasprodat od strane fizickih lica vec su to "pokupovala" privatna lica tj prodavaci/dileri za dalju prodaju, pa tako imas gomilu novih na prodaju na internetu, cak i jedan u Srbiji... mani ti ta PR naklapanja u kojima stalno slusamo o svim rasprodatim primercima... oni nikada nece reci da su ih nisu sve kupila fizicka lica koja bi u tom slucaju dala novac bez da ih prethodno vide a i probaju... nije da nema takvih ali su oni u malom broju...
@ Dušan
Diler koji je želi je ne može tek tako dobiti. I Corvetta je druga filozofija, nemjerljivo.
@ Orlo
Ma sve je to meni jasno ali je činjenica da ovi ne mogu isporučiti komada koliko dileri žele. Ja nisam fan te kupnje preko dilera, bar ne za takav tip vozila ali u FCA valjda na taj način podgrijavaju dilere do dolaska Giulie.
Autor Uros Cuore Sportivo 24 Jan 2015, 00:09
Ma gdje gubi 2 miliona? Znaš li koliko su gume za Veyrona? Gdje li je tu tek održavanje.
@N.N.
To opet ne menja stvar da nisu svi prodati pravim kupcima i da jos uvek mozes da odes, ako imas para, i da ga pazaris... ;)
@IlijaGrahovac,
Uz duzno postovanje, da li mislis da Bugati proizvodi te gume ili recimo Mishelin i Pireli? Ako gresim ispravi me. Podatak za gubitak novca sam cuo na vise mesta, ali on svakako u globalu donosi novac VW-u jer sam podatak da najbrzi serijski auto (ako ne racunamo nekek tamo radionice) u ovom ili onom obliku proizvodi/sponzorise sam nemacki proizvodjac donosi njemu najbolju reklamu.
Previse novca je ulozeno u samu tehnologiju da bi se to kroz malu seriju i neki ogroman novac za svaki primerak vratilo.
Opet, mozda sam se prevario, nisam skoro gledaokako posluje Bugati. Bila je skoro vest kako i dalje imaju ne znam koliko neprodatih Vejrona i kako pokusavaju da ih utrape. Ja svakako obozavam taj auto, obozavam onu epizodu Top Gear-a kada ga je Dzeremi vozio i nadam se skorom nasledniku. Kao i onom nesretno Galibijeru da izadje u proizvodnju.
Poz
Gubici VW-a po svakom prodatom Veyronu su iznosili 3,9 miliona funti, po podacima Autocara:
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2013/09/27/bugatti-na-svakom-prodatom-veyronu-izgubio-3-9-miliona-funti-smart-mercedesu-doneo-2-82-milijarde-funti-gubitaka
@Orlo,
E jesam, hvala na pitanju. Imao sam jedan negativan bod jer mi se ugasio motor na poligonu. Taj Kawasaki je bio malo problematican, svi ga vozili pa tako to ide valjda. Stekao sam utisak da i nije tesko poloziti, odnosno mali je broj ljudi koje obore na polaganju za A kategoriju. Meni je najveci uspeh sto nikad nisam vozio motor pre ovoga a onda pre mesec dana poceo da ucim i eto sad polozio. Dobro, sad tek pocinje "skola".
Sad polako skupljam pare za svu mogucu opremu, registraciju i sl. Polako...
@auto,
Hvala za ovaj info.
@Uros Cuore Sportivo
Pozeleo sam ti srecu jos kada si rekao pre neki dan da ides da polazes mora da nisi video... :)
Kako god to bilo, lakse ti je donekle jer si vec vozac, a sto se tice iskustva to samo voznjom... ja kada sam polozio pre 5 godina za A sam na pocetku vozio dosta, jer sam imao neki motor, pre dozvole skuter sa PSP-om, ali sam posle kraceg vremena zbatalio voznju jer sam ga prodao...
@Orlo,
Hvala, moguce da sam prevideo pa otisao na spavanje.
U svakom slucaju, pozeleo bih svima da probaju, makar da voze motor na obuci, posle ne moraju.
Uvuce se lako pod kozu, drugacije od kola mnogo... :D
Jednog dana ce nadam se biti neki naked motor ili caffe racer.
Autor Uros Cuore Sportivo 24 Jan 2015, 15:26
Pa valjda će vratiti kroz ultra skupo održavanje, gume su Michelin, ali zar misliš da možeš da ih kupiš gdje hoćeš? Ne bih rekao, samo u Bugatti servisu.
@IlijaGrahovac,
Kao sto vidis gore, gubici su po 3,9 miliona funti (sto je skoro 3 puta vise od onoga sto sam ja mislio da je u evrima). Da je mnogo-mnogo je. Pa cak i za zaradu na godisnjem servisu...
Prestiz nema cenu, vec na nasledniku ce biti zarade jer sumnjam da ce zeleti da gube novac pored konkurenata iz Ferarija, Porsea, Meklarena i Kenigsega...