Fiat 500 5 porte

Naslednik Fiatovog Punta (2005. godine predstavljen kao Grande Punto, kasnije se prodavao i kao Punto Evo) će po nekim ranijim vestima navodno poneti ime Fiat 500 Plus (500 +), dok ga italijanski magazin Auto kratko najavljuje kao Fiat 500 5 porte (takođe je objavljen i render njegovog mogućeg izgleda).
Kako je objavljeno još u maju prošle godine, prilikom predstavljanja Fiatovog petogodišnjeg plana, naslednik Punta će se u prodaji pojaviti tokom 2016. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: Auto.it
Puno je tu guranja dizajna i imena 500-ice na sve i svašta, ali za sada im ide.
@ Uroš
Meni je apsolutno jasno. Gađaju veću dobit po prodanom primjerku nego što bi mogli sa npr. Puntom i slično. Danas se najmanje isplati ganjat prodajne brojke.
@N.N.
Kontam ja sve to, ali stvari gledamo iz drugacijeg ugla. Oni hoce profit a ja originalno vozilo kao nekad Ritmo, Tipo, Bravo, Punto...
Nesto novo... 'Si primetio od kad Fiat grupacija nije izbacila neki koncept auto na nekom od sajmova? Maserati jedina svetla tacka.
@ Uroš
To su originalna vozila? Ne bih rekao. Recimo FIAT 128 tehnički je bio originalno vozilo tj. tehnički pionir. Ako hoćeš takav tip mass market FIAT-a onda se trebaš strpiti nekih godinu dana i nasljednik Brava stiže. Zalijepio sam o tome i članak na forumu, doduše na talijanskom je ali slike su u dosta velikoj rezoluciji.
Koncepte izbacuju ali za tržište gdje ih ide i to redovito. Riječ je naravno o J.Americi.
Moglu su Pandu da urade "u fazonu" 500, umesto da dodaju par vrata...
500 je bio najveće osveženje na tržištu i unikatan autić.
Bojim se da će s ovim raznim varijantama izgubiti tu "ekskluzivnost"...
Pozz
@N.N.
Ne znamo se dugo sa obog sajta pa samo da ti docaram svoju vrstu komentara ovde. Automobile gledam samo kroz dizajn i istoriju marke, mehanika i konstrukcija automobila su mi slaba tacka, tj. znam samo povrsno i informativno o tome. Dakle pod originalnim mislim na dizajn.
Danas bas videh narandzastog Fiat Ritma bas na putu do posla pa se setih FIATa generalno...
@N.N.
Imaju koncepte u J. Americi, ali to je smejurija za ovo sto se vidja na Evropskim i Americkim salonima automobila... u principu su to serijski modeli doterani nekom sitnicom... osim toga (pravi) koncepti su skupa rabota koju ne moze svako da priusti...