Novi Mercedes E klase biće do 150 kilograma lakši

Nova Mercedes-Benz E klasa bića za 70 do 150 kilograma lakša zahvaljujući odluci proizvođača da pređe na MRA arhitekturu.
MRA arhitekturu odlikuje ekstenzivna upotreba aluminijuma i čini osnovu manje C klase. Glasine o linijskom, šestocilindarskom motoru prvi put su se pojavile u toku novembra 2013. godine, a čini se da će taj projekat biti realizovan.
Prva jedinica koja će biti predstavljena biće 2.9L twin-turbodizel koji ima 313KS, a očekuje se i quad turbo verzija sa dva električna turbo punjača i snagom većom od 400KS. Najekonomičnija dizel jedinica biće novorazvijeni 1.6L četvorocilindarski motor koji razvija 122KS, a u ponudi će biti predstavljen i hibrid koji podrazumeva 2.0L motor sa 82KS elektromotorom, dok će verziju za američko tržište odlikovati jači V6 3.0L motor uparen sa 109KS elektromotorom.
Sa druge strane, na teritoriji Evrope može se očekivati PHEV dizel koji će biti predstavljen kasnije. Nova E klasa imaće mogućnost samostalnog parkiranja putem aplikacije za pametni telefon, a odlikovaće je i mogućnost kontrole gestovima, HUD ekran kao i autopilot tempomat koji će samostalno upravljati vozilom na otvorenom putu.
Izvor: Moto.rs
Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de
Odlične najave, uz pravi Mercedesovski dizan, poput S i C klase, biće to pun pogodak.
Dobro su se setili da ubace biturbo dizel.
Svidja mi se što vraćaju rednog šestaka dizela, sa kakvim sam se nauživao 5 godina. :)
Fantastičam motor, nepoderiv, zvuk, performanse.
Videćemo kakav će biti ovaj quad turbo, oni čekaju čekaju sa jednom turbinom, pa onda ispred svih. :)
Mada bi za S klasu i GL-a radije ubacio V8 biturbo dizel.
Ne znam što ne bi ovakav neki biturbo i quad turbo ubacili u S kupe, strašno bi podigli prodaju, ali verovatno hoće da sačuvaju ekskluzivu. Mada ne vidim tu neki problem kada i Porše tura dizel u Panameru i Kajena, pa se ne može reći da im baš nešto narušava ekskluzivu.
Svakako da je redji auto kad ga samo ima u V12 izdanju, ali ovaj quad turbo nije daleko od bazne 500 verzije sa snagom, a verovatno ni performansama.
Mada bi i ovaj biturbo ga lepo nosio.
Pretpostavljam da su se odlučili za isti put kao bmw, izbacili su V8 dizel, a ubacili 3-4 turbine u 3,0.
To mi je ok za ovu klasu, u S-a, GL-a, G klasu bi ipak radije stavio V8.
Pošto je Mercedes u pitanju, ne sumnjam u pouzdanost.
Pljuvali su 2,0 turbo ( 45 AMG ) agregat, a nisu znali koji testovi su radjeni da prodje test izdržljivosti, pouzdanosti i kvaliteta.
Naravno, očekivano , nema nikakvih problema.
Tako će biti i sa ovim quad turbom.
Novost je i što će kupe i kabrio verzija biti bazirani na E klasi, a ne na C klasi kao do sada.
Trebali bi da ubace i AMG verzije, pogrešili su što do sad nisu.
ova nova e klasa jos uvjek ima svoj prepoznatljiv izgled,vrhunski je,kvaliteta i pouzdanost su vrh,dokazano
radnem
Hehehehe, simpatično. :)))
Videćeš kad izadje, ne boj se za luksuz. ;)
cudi me da je olaksavaju...ja procitao negde na netu da auto kad je tezi da je stabilniji...verovatno ce smanjiti i rezervoar da bi bila laksa.ko na c klasi sto su uradili.za kupe i kabrio kad smo svi pricali da je na bazi c klase pit se svadjao sa nama i ubedjivao nas u supritno.medjutim sad i on priznaje da je pogresio.ali brkica je opasan igrac....napravi kupe i kabrio,a iako zna da je to na bazi c klase on stavi slovce e i sisa ovce :))).i posle se cude zasto ih je serija 5 oduvala a a6 ih predtigao sa prodajom...mozes klijents 1 da prevaris,mozda se desi i 2 put,ali treci nema sanse.
To samo u verziji sa rezervoarom od 29 litara:)))
E klasa ce imati tehnologiju C klase, a nova serija 5, sa serije 7. Mecka je vec sada u zestokom zaostatku.....
Добар (и прави) потез чине са новим моторима.
Једино за дизајн нисам сигуран. Чини ми се да је Бркан наложен још од кад је са Ситана прелепио на А класу фар. Ако га то још држи онда ће Е-класа у старту бити потрошена.
Мада мислим да су се уозбиљили јер виде да им Ауди одмачиње из године у годину, тако да се надам да ће показати мало инвентивности...иначе Фолцика умаче светлосну годину!!
Jedan od pokazatelja da se bliži novi model:
Sve više aktuelnih (ne restilizovanih) na ulici.
Voleo bih da izgleda kao naslednik W211, slično kao što je aktuelna S lepa kao W220
Poz
Autor Raziel 24 Mar 2015, 19:19
Hoćeš da kažeš da ti se sviđa taj "organski" dizajn.
IlijaGrahovac,
Što da ne...
Kada su se pojavili W203 i W220 mnogi su bili ogorčeni Mercedesom i tim novim oblim linijama... Dosta njih je govorilo da to više nisu "pravi" Mercedesi itd
Meni su se dopali na prvu loptu. Prethodna S iako deluje karakternije, robustnije, više Mercedesovski od nove, nikada mi nije legla.
A npr. i dan danas se oduševim kada vidim srebrnu W220 sa AMG paketom i u dobrom stanju..
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/28115/s_4.jpeg
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/MERCEDESBENZS65AMG-W220--1674_5.jpg
Poz
@Raziel
Pa nisam nista negativno mislio, dobri su bili tj lijepi. Ovi novi me na taj period podsjexaju (msm na dizajn).