Snimljen Bentley Mulsanne LWB

Bentley planira da proširi ponudu modela Mulsanne, što potvrđuju i najnovije špijunske slike.
Radi o LWB verziji sa produženim međuosovinskim rastojanjem, pri čemu će automobil biti duži za 200-250 mm u odnosu na standardnu varijantu. To će se naravno pozitivno odraziti na povećanje mesta za putnike pozadi, a kako stvari sada stoje, Bentley će Mulsanne LWB prodavati samo u Kini.
Očekuje se da će se za pogon brinuti 6,75 litarski V8 motor sa 512KS i 1020 Nm obrtnog momenta.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Više slika na sajtu Worldcarfans.com
Mulsanne je otprilike dugačak kao S Maybach, malo duži.
S je malo ispod 5,5m, a Mulsanne malo preko.
Ova verzija je duža taman za ovaj stub izmedju prozora, koji narušavaju sklad standarne verzije.
Samo mi nije jasno zašto ovakva prednja svetla na ovakav auto.
Posle svetala, kockasti gepek ne deluje kao najsrećnije i najskladnije rešenje :
http://images.pistonheads.com/nimg/26258/11_ph_bentley_mulsanne_anglesey-L.jpg
Enterijer deluje zastarelo spram S klase, kao i kod drugih konkurenata.
http://media.caranddriver.com/images/10q2/347318/2012-bentley-mulsanne-interior-photo-348173-s-1280x782.jpg
Previše ima i dugmića, što se nekima neće svideti.
Nema sumnje da su materijali kvalitetni unutra i da je kvalitetno odradjen enterijer, ali spram S klase su zastareli.
nema veze PIT sto su zastaarjeli,ali pogledaj phantoma,on je jos gori,mulsanne je bas umjeren,po meni najbolja limuzina uz s klasu,
Enterijer deluje zastarelo?! Ovo deluje zastarelo?! HAHA :)
Prvo ne radi svako ogromne ekrane u automobilu kao Mercedes, to nemas ni u Rols-u ni u Bentliju. Ako to ima Mercedes, ne mora da znaci da je drukcije od Mercedesa sve zastarelo. Ovo je Bentli i ovakav vrhunski enterijer se ocekuje...Cela kabina je odradjena kao iz jednog dela, ima price sa dizajnerom na YouTube koji prica o tome. Gepek? Ovo je Bentli gepek, nije neka novina. To je njihov stil vec dugo, gepek a sa strane ovo prosiranje koje ide sve do prednjeg dela i do farova tj u prevodu kako oni kazu nema raznih elemenata i linija u dizajnu, sve je u jednom delu. Jednostavno perfekcija dizajna, nema mesanja ni sa cime. Ovo drvo sto ide preko celog kokpita ide i na prednjim vratima, zadnjim, pa sve iza zadnjih sedista. Takodje spojeno, jedan deo.
Eto prozivas Mange-a sto kaze za Mercedes lose, a voli Reno. Eto ti prozivas Bentli, a pominjes Mercedes. A, Bentli je na mnogo vecem nivou. Znaci radis istu stvar, tj kao sto ti kazes za njega to si i ti, hejter. Kada covek nadje zamerku enterijeru Bentlija, taj je stvarno hejter :)
Nije ovome S klasa konkurent, ovo je mnogo bolje + je mnogo skuplje.
strongman
Phantom je izašao odavno. I to se jasno vidi pogledom na enterijer :
http://carimages.org/car/rolls-royce-phantom-interior_1.jpg
Ovaj Bentli jeste noviji, ali oba deluju zastarelo spram S klase, koja je spejs šatl. :)
http://motorburn.com/2013/11/the-2014-s-class-merc-takes-car-tech-to-the-next-level/
http://www.roogio.com/images/2014-Carlsson-Mercedes-Benz-S-Class-Interior-Custom-Front-Cabin-Details.jpg
Obrati pažnju na noćni ambijent 25:45
https://www.youtube.com/watch?v=Si8ymUo4Y4E
NASA shuttle. :)
dusan
Čudi me da se tebi svidja brdo dugmića, uvek si to kritikovao.
"ovo je mnogo bolje + je mnogo skuplje."
Autor dusan 24 Mar 2015, 13:33
:)))
A onda meni nešto kaže.
LFR i P1 su bolji i skuplji od 918. :)
"Prvo ne radi svako ogromne ekrane u automobilu kao Mercedes"
http://image.superstreetonline.com/f/news/epcp_1305_2014_porsche_918_spyder/46742656/918_interior_3.jpg
Šta kažeš na ovaj veliki Alcatel ? :)))
vidis da kod nekih prolazi klasika,materijali za koje mogu opusteno da daju garanciju 100 god.a kod nekih prolaze sijalice koje kao da su direktno skinute sa novogodisnje jelke.kic nad kicevima.po pitu je porse sa sportskim kolima ispod merca,po njegovom misljenju u lux klasi merc je iznad RR i bentlija...i on nije hejter na blogu.on je sam sebe ubedio da je to stvarno tako i on veruje u to.ne bi mu niko zamerao da veruje,nego sto pokusava druge da ubedi u takve gluposti.
Videćemo kakva će utakmica biti, ne bi me iznenadilo da ih ugasi S klasa. :)
U svakom slučaju, očekujem da će im žestoko saseći prodaju.
Maybach verzija je konkurent sa ovim, Pulmanu već nema konkurencije.
https://www.youtube.com/watch?v=MB7FUMqibj4
U svakom slučaju, Folcika i BMW su otkupili britanske brendove jer znaju da oni sami ne mogu protiv Mercedesa, prodju kao A8 i 7-ca protiv S klase.
Dok je Mercedes sinonim za luksuz i limuzine, pa je oduvek kroz istoriju konkurent sa Britancima.
S klasa je modernija, naprednija, najtiši auto na svetu u kabini, jednom rečju bolji auto.
Zato ih je već i standardna S klasa potukla na testu, a kamoli Maybach i Pulman.
a merc je kupio amg jer nije znao da napravi konkurenta M odeljenju.
i sta cemo sad?
bmw je kupio m jer nije znao da napravi konkurenta porsheu čak ni do sada,i stacemo sada,,
Ne poredi se Bentli i Merc, ma koji bio, S klasa Majbah...
Jednostavno nisu iste klase. Merc je komercijala, a Bentli je Bentli, VIP klasa.
zato je i propao program Majbah, jer to tržište nije htelo da prihvati.....
To što je Merc BMW prepustio Bentli i RR, sam je sebi zapisao gornje max domete.
Пит
Ма да, зато су из Дајмлера на све могуће начине покушали да се домогну Ролса, па кад су подували (јер нису имали шта да понуде) онда су одлучили да потерају Титаник звани Мајбах. Нема потребе да причам како се та трагикомедија завршила... :))
Хехехе...овај стронгмен је духовит неки тип!! :)))
Он и Пит се опасно слажу, приметио сам. ;)
Gagiba
Pit se sa strongmanom slaze isto kao sto se slagao sa Max-om:)))
auto
juce najaviste uvodjenje reda, pa ja imam jedan predlog. Za one koji pokazu ekstremno neznanje, poput @16:01, da se uvede pravilo da ubuduce mora da se potpisuje sa sufiksom "L". Na primer, strongman"L", i da znamo o cemu se tu radi, kao sto kad vidimo L na kolima, znamo da je vozac na obuci, i onda uglavnom imamo vise strpljenja za njegove greske i kilavljenja u saobracaju...:)))))
@16:01
mislim stvarnooooo! Kakva neznalica!
Gagiba
Da, sigurno bi bmw mogao da uzme MB-u Rolsa da je MB nanišanio da ga kupi. Mislim znamo finansije obe korporacije, znamo koliko se ko otvara, bmw nema ss auto. Sigurno da bi ovi manji mogli da nadjacaju velike , to je poznato. BMW bio na rubu bankrota, MB nikad nije bio u problemu. Da je MB stvarno odlucio da ih kupi, bmw ne bi mogao da isprati cifru do koje bi ovi isli. Ali sta ce MB-u drugi brend, to treba drugima koji nemaju izgradjen svoj. MB je na frontu i lux limuzina, terenaca, sportista. Vidis da ti se kolege hvataju i za Porse, za Bentli i RR , za Land Rover.
MB ima svuda predstavnike, gigant.
A bmw ne moze da sklepa jedan ss.
Razumem ja da je tesko bmw fanovima da gledaju sta radi MB dok bmw nema svoje predstavnike. Tesko je sto Issetovci nikad nece imati nesto poput SLR-a.
ima merc i ss pa ga ugasi posle 4 god.ima merc i majbah pa ugasi i njega.slr bese onaj polubritanac? BMW je pravio issetu,a sad premium br.1.bez finansijske pomoci kamiona.kosacica i motokultivatora.shvatam nervozu kako se blizi primocija serije 7,ali lagano...ima jos vremena.prerano si poceo da se srdis :)
Autor bmw series 8 24 Mar 2015, 20:43
Ti ocjenjuješ auta po tome koliko su dugo na tržištu??
I da, Mercedes je, kada je SLR stvaran, imao određeni procenat McLarena.
ilija,ti smatras da su u mercu srecni sto su pogasili sls i majbah?
bs8
Hahahahaha, e bas me nasmeja sa 7-com fenjerom. : )))
Ti jos verujes u bajke.
Tu se vidi ko je jak brend, ko kakve klase pravi.
7-ci nece pomoci ni 2,0 motor, ni da stave cenu Superba. : )
Seti se samo opklade. I ti i toma.
Premium brend br1 koji u zaista br1 klasi, koja je najvise premium, fenjer.
Cim je lux klasa, jace cifre, bmw nema tu sta da trazi, zato su kupili Rols.
Mini je odjednom san bmw fanova, kao i Rols.
Sreca prodade bmw Huskvarnu, pa ne morate i motorne testere da volite. : )))
bs8
Pa i auto iz tvog nicka je ugasen od strane Mercedesa. Nije mogao da prodje. Iako je lepo izgledao, a verujem da je bio i dobar ali...
Tek sad pored S kupea, nema niko sanse.
bs8
Nisi ugasili, vec zamenili. Serija 8 je ugasena. Ugaseno je kad je tacka, nema naslednika.
Sad imas i Maybach i AMG GT. Samo je strategija promenjena. Tu je i Pulman.
BMW nema ni u jednom ni u drugom segmentu auto. Ajde terence da ostavimo po strani, ali nema ga ni tu.
Mercedes ima G klasu.
SL, S kupe, S kabrio stize, gde je bmw tu ?!
Autor bmw series 8 24 Mar 2015, 21:33
Ja nisam tu da ocijenjujem sreću i nesreću. SLS je dao osnovu za AMG GT (naravno doživjela je modifikacije).
koliko ti je toma puta pisao za e31 al tebi dzabe...
smejes se ti za 7icu ali od muke.
stavljao sam ti i cifre prodaje s klase i serije 7 za 2009,2010 i 2011.bukvalno ih deli par stotina komada.lako je proveriti.za opkladu smo se dogovorili.ako se serija 7 proda u 1 godini u preko 100.000 komaTa napustas blog.aj da vidimo koliko ti je rec cvrsta.
ilija,nema tu srece i nesrece.jednistavno sls nije bio dovoljno trazen,pozeljan,konkurentan da bi se prodavao kao ostala merc vozila.tako je i sa majbahom.RR i bentli ga ugasili nacisto.sad nude majbah za smesne pare u odnosu na britanski dvojac jer su se opekli jednom.tj.2puta ako racunamo i sls.
opet nude i ss koji dosta manje kosta nego prethodni.urazumili se ljudi.vide da ne mogu da igraju protiv najjacih igraca i ppdvili rep
"Cim je lux klasa, jace cifre, bmw nema tu sta da trazi, zato su kupili Rols"
"Cim je sport klasa, jace performanse, mercedes nema tu sta da trazi, zasto su kupili AMG"
:))
bs8
Da bude prodavanija od S-a.
Inace vi napustate. A rekoh, nedostizan san 100 000 kom.
Gagiba je probao da vas izvadi. Vazi li opklada i dalje ?
Morace da ubace 720d ako misle da pridju 70 000 kom. : )
"Nisi ugasili, vec zamenili. Serija 8 je ugasena. Ugaseno je kad je tacka, nema naslednika.
Sad imas i Maybach i AMG GT. Samo je strategija promenjena. Tu je i Pulman."
Ako za produzenu S (C) klasu moze da se kaze da je naslednik Maybacha, a za AMG GT da je naslednik SLS-a, onda mnogo vise od toga moze da se kaze za seriju 6 da je naslednik serije 8.
Pa Mercedes je stavio tacku na A klasu. Posle samo dve generacije. Ovo sada nema veze sa prvobitnom a klasom. To je bio fijasko, a bilo koje ime se moze staviti na bilo koji model. Tu nisu ni znali sta da rade, pa prepakovase Renoa....cccc..cc
Autor bmw series 8 24 Mar 2015, 22:14
Najjači igrač je upravo Mercedes. Šta god da treba - imaju. A RR i B su baš jaki igrači, zamalo se udaviše.
Serija 7 se pre 3 godine prodala u 70.000 pirmeraka. Isto koliko i S klasa te godine. Koja je imala model 2.2L:))))
Inace sa novom serijom 7 ce biti isto kao i sa x5. Starom je rekord bio 107.000 u jednoj godini. Novi je prosle godine prodat u 147.000 komata, a u prva dva meseca ove godine 45% vise nego u rekordnoj prosloj godini. Morali u Spartanbergu da smanje proizvodnju X3 da bi ispostovali kupce najpopularnijeg SUV-a u klasi.
E sad, aj da vidimo ko to prodaje najvise jeftinijih modela. Audi i BMW izbacuju brojke po klasama, dok Mercedes pravi neke zbirne kombinacije, pa cu onda da i za Audi i BMW odradim tu zbirnu kombinaciju.
Kazu ovi iz Daimlera da je kompaktna klasa prodata u oko 472.000 komada. To su A, B, CLA i GLA.
To bi bilo ekvivalentno serija 1+2+2AT+X1, i to je oko 380.000 komada. Dakle, mercedes je u 2014. prodao skoro 100.000 komada vise od BMW-a tih najjeftinijih modela. Audi (A1+A3+Q3) je oko 650.000.
@MB
:O :O :O :O :O
Bentli i Rols beleze rekordne rezultate ti spominjes neko njihovo gasenje zbog S klase?!?! :O :O
Moras da shvatis da nemaju istu klijentelu i da shvatis da onaj ko hoce vrhunski luksuz, prestiz i ekskluzivu taj Mercedes i bilo koju drugu limuzinu NE GLEDA zato sto su tu Bentli i Rols Rojs. Zasto Audi ili BMW ne bi mogli da naprave? Mogli bi, ali zasto ulaziti silne milione u razvijanje da bi se cisto reklo da su eto kao konkurenti. Mnogo bolje vode tu pricu od Mercedesa. Audi ima onaj A8 W12 koji je blizu 150.000 i na gore nema potrebe da idu zato sto i sami znaju da nema logike. Tj ako pogledas taj W12 kosta vise od S500 Maybach za vise od 10 hiljada, takodje i Bmw ima 760 koji je skuplji od S500 Maybach, to su njeni konkurenti. Cenom slicni i svemu slicni, sada sto Mercedes odradi marketing za koji tvrdim da su kraljevi to je druga stvar. Ovi proizvode ovo, ne kace neka imena kao Mercedes da bi kao 'privukao' kupce niti ih oni reklamiraju. Audi je u marketingu dao prostor za S8 i reklama ima za njega, dok Mercedes fura i sve ulaze u S Maybach. Sto ti govori da ne idu na istu klijentelu ali i da nemaju isti sistem. Ili ako budu sponzori nekog filma videces R8 ili S8, reklame imaju za sve modele ali S8 se izdvaja, S modeli. Dok Mercedes ulozi u neki film kao sponzor videces S klasu, ML klasu ili kako se vec sada zove. Vidis i sam celu pricu...Zato se na njih i odavno vise gleda kao 'sportski brend' u odnosu na Mercedes. Bmw-u i ne treba ss automobil oni su vise sportski brend u ocima ljudi nego Mercedes. Da jeste Mercedes na svakom frontu, limuzine, sportisti, terenci ali steta sto nigde nisu prvi :)) Do duse negde su fenjer, negde su opasnoj borbi za prvo mesto kao sto se G klasa bori...I stvarno oduvek poredis nesto sto se ne poredi, poredis prodaju totalno nove S klase sa vise i vise godina starim konkurentima. A, ovamo branis prodaju C klase zato sto se nova nije prodavala cele godine? Ajde koji je to kriterijum kod tebe?
Kakav Alkatel pominjes kod Porsea? Eeeehhh, koja je to tehnologija kod njega. Tu tehnologiju Mercedes nece imati narednih 30 godina. Dobro nema vecih ekrana sta sve ima :)) I da, jesu konkurenti skuplji, ali nisu bolji! :) Aj sto su sporiji, nego nisu udobni kao on (sto se kod njih ne gleda, ali je korisniji), ima sve! Dok konkurencija? Pa nema sve i nije brza kao 918 :))
Takodje ne poredi babe i zabe, hyper automobile sa limuzinama. Opet ti kazem Bentli je Bentli i Flying Spur mozda i napadnu kao i Ghost-a, Phantom-a i Mulsanne-a ne mogu ni zbog razlike u ceni niti po bilo cemu drugom. Druga klasa...Pa pogledaj neki video kolike su samo to limuzine, ogromni automobili svakako. Ne samo dugacki...
Питунга
Чему нервоза и прављење рачуна без крчмара? Стиже шеф убрзо па ће свима да испостави рачуне!! :)
А већ догодине у ово време ћемо моћи да упоредимо продају по месецима, па ћемо се и опклада присећати лагано... ;))
А да, објасни ми ако знаш други разлог зашто су у Дамлеру после 60 година решили да покрену Мајбах-Титаник баш управо када су изгубили трку за РР?? Да поменем реда ради да је и Фолцика гребала на све четири не би ли га се дочепала.
Илија
Суперспортским (као и суперлуксузним) аутомобилима је животни век нешто дужи него високосеријским возилима и износи десетак па и више година док се не пласира следећа генерација. Када се неки покушај утули за четири године то углавном значи апсолутни крах!!
Gagiba
Znaci Ferrarijevi modeli dozivljavaju krah jer se menjaju na 5 godina. : )))
bs8
Znaci Carrera GT promasen model jer nije dobila direktnog naslednika ?
Za seriju 8 vazi to sto si napisao.
Питунга, очекивао сам од тебе да мало прецизније пратиш тај сегмент у који се Бркица тако безуспешно утурава!
Ферари ограничава број возила која производи, не дужину производње...
Gagiba
Očito nisi u materiji i ne pratiš, Ferrari svoje novitete izbacuje na 5 godina, evo ti sad najsvežiji primer 488.
Izuzev specijalnih automobila, kakvi su F40, F50, Enzo, LFR, oni izlaze na oko 10 godina.
Pit
pa zar je bitno na koliko je godina. Bitno da je dobio naslednika, kako si i sam pomenuo.
Da su umesto 488 izbacili recimo 438, upola jeftiniji od 458, onda bi tvoja prica u kontekstu SLS propasti pila vodu, ovako, samo se koprcas i sam sebe sve vise satires u cosak...
Пит
Колико си коментара оставио на теми о зујама био сам убеђен да их баш пратиш, али изгледа да кад Дајмлер том сегменту површно приступа и твоје интересовање бива одговарајуће. 488 је 458 са пар турбина. :)
тома
Фора је што је Питунга више него свестан да је Мерц фењер-титулар, и у СуперСпорту и у СуперЛуксу него руку на срце, ипак нешто раде, праве неке тракалице, улупавају оно вишка кеша од камиона... ;))
toma 01:50
to je to.isto vazi i za majbah.
dzaba pitu kilometarski postovi i laganje samog sebe.
toma
SLS se prodavao godišnje kao i drugi automobili od 200+ hiljada.
Preko 10 000 kom je prodato.
Želeli su da naprave isplativiji sportski auto, odnosno koji će više da se prodaje, zato su sišli u kategoriju 911.
Razumem ja da je bmw fanovima krivo i da se jedu što bmw nema ništa, AMG GT osnovni će da razbije i8-S.
U svakom slučaju , Mercedes je institucija za BMW, Mercedes koje klase pravi, BMW može samo da mašta.
@MB
Kako Carrera GT nije dobila naslednika? A, sta je 918 Spyder?
Ili u prevodu ide ovako...
959, 911 GT1, Carrera GT, 918.
Ili...
F40, F50, Enzo, LaFerrari.
Kazem sa S klasom su se opametili kao i sa AMG GT, spustili cene. AMG GT nudi istu snagu kao Turbo recimo 911, a jeftiniji 30 hiljada. Ova S500 Maybach je jeftinija cak i od 760 i A8 W12, samo sto eto marketing je cudo pa su kao u rangu Bentlija i Rolsa...
"SLS se prodavao godišnje kao i drugi automobili od 200+ hiljada. Preko 10 000 kom je prodato." Opet nikako da ukapiras poentu.
Dakle, to sto se SLS od 200k prodao u 10000 komada za 4 godine, apsolutno nista ne znaci. Auto je propast, i to je to. Da nije tako napravili bi naslednika. Ali kamiondzijama je trebalo nesto da malo srede svoj poljoprivredni imidz. Pa su napravili auto koji, realno nisu umeli da naprave. A znas sta se desava kad neko hoce nesto da napravi sto ne zna. Desava se to da nesto sto ih u proizvodnji kosta 300.000evra ne mogu da prodaju za vise od 200.000. I onda, 100k evrica gubtka po prodatom komadu. Odnosno oko 1 milijarda za tih 10.000 komada. Eto, toliko je u tom slucaju mercedes platio za EPP. To bi bilo kao kad bi BMW poceo da prodaje X5 po ceni serije 1. Verovatno bi ih prodao 600, 700 hiljada godisnje, ili onoliko koliko bi mogao da proizvede. I jel bi to bio uspesan produkt?
Пит
Добро, не пратим!! :)) Очекивао сам да су инжењери у Ферарију само натакли турбине, али ето видиш, они га и редизајнирали?!
Међутим, то што су у Ферарију мало пресредили мотор због прихране не мења чињеницу да је СЛС после туробне четири године фењерашења у класи подвијеног репа спаљбио из класе да му ни шараф не остане!! :)
А још мање умањује чињеницу да је Дајмлер у покушају аквизиције РР-а (зато што осим лове од камиона није имао ништа друго да понуди) прошао као млада прве брачне ноћи, па онда у налету емоција покрене пројекат звани Мајбах! Остало је историја... :))
А да, рече сишли у категорију 911!!! Хехеххеехе...е ту ће да се проведу!!!! :)))))
@Gagiba
Sta ti je bre pa BMW M5 do 300 km/h bije onu jacu verziju AMG GT S koja ima 510ks :D
U prevodu sportski automobili sa tom snagom sa kojima misle da su sada u klasi do 300 dolaze za nekih 6, 7 sekundi ranije :D Ali to nije bitno, kaze Pit pre neki dan Mercedes naterao Porse da pri ristajlingu pojaca sve 911-ice :O Pa ako pojacaju nece biti zanimljivo vise :O
"Dodao bih da je AMG GTS brzi od SLSa."
Ovi merc fanovi samo nesto dodaju, mnoze, oduzimaju, i na kraju jednacine uvek nesto fali:)))
I dodao bih jos da Ferrari 488 nije potpuno novi model, vec malo intenzivniji fejslift modela 458. Slicno kao California T.
Uporedni test u Auto Bildu:
Mercedes S 600/Bentley Flying Spur/Rolls-Royce Ghost
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-s-600-bentley-flying-spur-rolls-royce-ghost-test-5682288.html
Овај Гугл транслејт нешто почео да прешалтује. Преведе последњи поднаслов:
Што се тиче ексклузивности Гост је ненад*ебив!! 0_о
Мада објективно дугачком Ц-у и није место ту ни ценовно ни објективно, али добро сврха теста је испуњена. :)