home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mercedes je pre neki dan objavio plan koji podrazumeva investiciju od milijardu evra u Rastatt fabriku, kako bi bila spremna za proizvodnju nove generacije njihovih kompaktnih modela.

Nemci nisu precizirali kada će se tačno pojaviti nova generacija ovih modela, ali su potvrdili da će pomenuta suma biti investirana u fabriku između 2015. i 2020. godine.

Jedan od tih novih modela je u svakom slučaju i nova generacija A klase koja će opet biti dostupna u sportskoj AMG varijanti.

Prvi čovek u Mercedes-AMG Tobias Moers je već sada najavio da će novi A45 AMG dobiti potpuno novi četvorocilindrični motor koji će raspolagati sa više od 400KS (nedavno obnovljeni A45 AMG inače ima 381KS).

Moers je u izjavi za britanske medije izjavio i da je za njihove kupce važno da imaju najsnažniji automobil u segmentu, u kome će se naći i VW Golf R400, ali nije želeo da otkriva više detalja. Ipak, najavio je da će novi A45 AMG stazu Nirburgring moći da pređe za manje od 8 minuta.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 971



Komentari

Zverina! I ovih sadasnjih 381 KS (ili 360KS jer ova jos nije u prodaji) je brutalno za ovu klasu, a pogotovo za 2.0T motor... tako da ovih 400 KS jos brutalnije...

P.S. U novom Auto Zeitung br.15 su izasle slike nove C-klase Coupe...

http://www.dodaj.rs/f/2S/Tw/1p2eYq8c/capture-1.png

http://www.dodaj.rs/f/7/sA/3jEQsevX/capture-2.png

http://www.dodaj.rs/f/3l/8A/1ZATeKG9/capture.png

Autor Orlo 03 Jul 2015, 09:11

@Orlo
Svaka cast za slike,ovo je brutalnoo.Mnogo mocnije nego sto sam ocekivao.pozz

Autor CLS 03 Jul 2015, 11:25

@ Orlo
Takođe hvala na eksklizivi.
Izgleda kao mala S coupe klasa, ali nekako zategnutije

Autor 1984 03 Jul 2015, 11:33

Orlo
Iz drona moze da se vidi da su u pitanju renderi:)))

Autor toma 03 Jul 2015, 18:42

Орло

Када је изашао А тестирали су га батице из Пете брзине и доминантан утисак на крају теста је било одрично одмахивање главом и коментар да препотентан мотор не доприноси уживању у вожњи.
Генерално 400 коња прилично значи испред локалне задруге или од семафора до семафора. У свим осталим ситуацијама (читај кривине) софтвер га штроји до непрепознавања!!

Мечкина филозофија склапања возила (нажалост) а агрегат права зверина!!!

Autor Гагиба 03 Jul 2015, 19:27

Орло

Када је изашао А тестирали су га батице из Пете брзине и доминантан утисак на крају теста је било одрично одмахивање главом и коментар да препотентан мотор не доприноси уживању у вожњи.
Генерално 400 коња прилично значи испред локалне задруге или од семафора до семафора. У свим осталим ситуацијама (читај кривине) софтвер га штроји до непрепознавања!!

Мечкина филозофија склапања возила (нажалост) а агрегат права зверина!!!

Autor Гагиба 03 Jul 2015, 19:28

Gagiba
I lija rece grozdje kiselo, jer ne moze da ga dohvati.
Nego secam se prica raznih "strucnjaka"- blogera kako su pljuvali ovaj motor ( izuzev tebe ) ali si i ti bio sumnjicav u pouzdanost.
Elem, nakon onih testova kako testiraju izdrzljivost, nekima je bilo jasno a neki su i dalje tukli glavom o zid. Evo nakon toliko vremena, sva pitanja vezana za pouzdanost i kvalitet su zaboravljena. : )
Mercedes doktori pokazuju kako se radi, a ipak su najbolje plasirani Nemci na listi najboljih agregata, u vrhu uz Hondu i Tojotu.
"Zemljaci" im ipak zavrsise s druge strane liste...

Autor MB 03 Jul 2015, 20:53

Gagiba
polako podrhtava tlo, stize M2.....bice pornaje....:)))

Autor toma 03 Jul 2015, 21:02

@Gagiba
Da, gledao sam to, ali isto tako jurcanje po stazi i postizanje "dobrog" vremena na stazi od strane prosecnih vozaca koji kupovinom Hot Hatch modela u toj klasi misle da sa autom ide i iskustvo na stazi je isto tako je, kako bih rekao, podjednako besmisleno tako da... u principu me na drumu u realnom saobracaju stvarno ne interesuje niti bi bilo bezbedno za druge ucesnike da vidim da li 4x4 na A45 AMG radi vrhunski pa da ja tu mogu brze da prodjem u odnosu na ne znam koga... :)
Tako da bez obzira na "hendikep" na stazi koji je primetio profesinalni vozac FG SA visedecenijskim iskustvom, mene i dalje impresionira...

@toma
Jeste, nisam pravo da ti kazem ni citao a ni zagledao detaljno, narocito je interesantna senka "novinara", senka automobila i odraz na staklu... ali u svakom slucaju to je to...

Autor Orlo 03 Jul 2015, 21:41

Orlo
njegova ruka na autu mi je upala u oci cim sam pogledao sliku. Ali sto ti kazes, to je to, verovatno je u zadnjih godinu dana krajnje jednostavno odraditi vrlo precizan render nadolazecih mercedesa....

Sto se tice prepiske sa Gagibom....malo ce njih ganjati od crvenog do crvenog svetla, a jos manje po Nirburgringu, ali, ponasanje na stazi i na "ivici" dobar je pokazatelj "drzanja" auta na putu u nekim prosecnim situacijama. Ovde ne mislim na one situacije koje mogu da se lagano izvezu i sa Tata Nano ili starom A klasom....

Autor toma 03 Jul 2015, 22:43

Аутомобил од 400 коњића неће купити нико за на пијац или за пецање (изузев ако не живи у САД). Такве машине се узимају за форсирање и уживање у форсирању! А стазе су само континуирани низ дешавања која су очекивана и у реалној вожњи. Новинарима је најлакше ту да процене баланс, управљивост, понашање у стресним ситуација и наравно задовољство управљања таквим машинама.
Када дуже време гањаш перформатна возила, ти детаљи нама лаицима мање битни, и те како могу бити приметни.
Рецимо неко ко је возио М-ове 15 година уђе у А класу од шурака...и после тога му буде потпуно јасно у какву је породицу упао! ;)))

Иначе поузданост агрегата је врхунска. Ни један једини абер да је неки трокирао или избацио карике кроз ауспух, што је мени било очекивано после трећег дана! Стегли га мађари опасно!!

Autor Гагиба 04 Jul 2015, 10:33

@toma
Oko sokolovo, nema sta, ljudi nemaju mnogo posla, a ako se ovaj tempo nastavi a hoce, renderi u premijum segmentu ce biti mnogo pre premijere odlican pokazatelj izgleda nekog modela...

Ponasanje na stazi je dobar pokazatelj drzanja auta na putu u nekim prosecnim situacijama... tesko druze da je tako, osim ako nisi manijak ili neki umobolnik koji divlja po putu i ugrozava druge, pa auto dovodis do njegovih a i svojih granica a pri tom neko smatra "prosecne situacije"... a i sasvim sam sigruan da ljudi cesto svoje mogucnosti precene kupovinom previse snaznih masina... gore spomenute "masine za prevrtanje" su primarno gradska vozila tako da je takvim vozilima i 60 km/h u krivini manjeg radijusa opasan manevar... :)

@Gagiba
To si u pravu, ali poenta moje price da su realnom saobracaju svi oni isti, tako da osim ako ga ne kupis da ga vozis iskljucivo na stazi ne vidim razlog da je sada A-klasa nesto losija ili bolja od nekog drugog...

Autor Orlo 04 Jul 2015, 14:42

Orlo
dakle za A klasu, prosecan kupac da 5 ili vise puta novca u odnosu na Daciu samo zbog amblema....
ps. A kad ti pri 64kmh izleti neko i moras da naglo manevrises, jel si onda manijak?
Po tvome za prosecne vozace, koji nisu manijaci, ne treba nista vise od te dacije, bez airbag-ova i sa znatno oslabljenim(pojeftinjenim) kocnicama....:))

Autor toma 04 Jul 2015, 15:15