home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Početkom aprila je i zvanično saopšteno da su Renault-Nissan alijansa i nemački Daimler AG proširili svoju saradnju i na segment pick-up vozila. Tačnije, budući Mercedesov pick-up model će brojne komponente deliti sa Nissanovim modelom NP300 Navara, pri čemu će naravno dizajn vozila biti različit.

Na ovaj način Mercedes će drastično smanjiti vreme i troškove ulaska u ovaj segment, a kako stvari sada stoje Mercedesov pick-up bi mogao da se pojavi u prodaji već 2018.

U međuvremenu su britanski izvori objavili da bi ime ovog Mercedesa trebalo da bude GLT, kao i da će vozilo dobiti paletu četvorocilindričnih i šestocilindričnih benzinskih i dizel motora (jedan od agregata u gami bi trebalo da bude i 3,0 litarski V6 turbo-dizelaš sa 190 kW/258KS i 620 Nm).

Član borda Daimlera Thomas Weber je sada najavio da će se njihov budući pick-up značajno razlikovati od Navare, kao i da će imati karakterističan dizajn, a biće naravno skuplji od Navare kako se i očekuje od "premium proizvoda i pravog Mercedesa."

Kao opcija će se nuditi i 4x4 pogon, standardno će se kod osnovnih verzija ugrađivati manuelni šestostepeni menjač, a na raspolaganju će biti i automatik.

Kako se navodi u ranije objavljenom fabričkom saopštenju, Mercedes pick-up će pre svega biti namenjen kupcima u Evropi, Australiji, Južnoj Africi i Latinskoj Americi, a biće dostupan u double cab verziji.

Renaultova verzija ovog pick-up modela će početi da se proizvodi 2016. godine u Nissanovoj fabrici Cuernavaca u Meksiku, odlikovaće ga karakteristični Renaultov dizajn, a takođe će deliti komponete sa Nissanom NP300 Navara.

S druge strane, Mercedesova varijanta će se praviti u Renaultovoj Cordoba fabrici u Argentini, zajedno sa Nissanom NP300 i Renaultovim pick-up vozilom.

Sva tri pick-up vozila će se takođe proizvoditi i u Nissan fabrici u Barseloni u Španiji. U saopštenju je još navedeno da će se u Španiji praviti oko 120.000 vozila godišnje (sve tri marke zajedno), dok će broj proizvedenih vozila u Argentini iznositi skoro 70.000 komada godišnje.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Theophiluschin.com 



čitanja : 909



Komentari

"premium proizvod i pravi mercedes", a delice brojne komponente sa nissanom :)))

Autor mile antena 26 Jul 2015, 19:25

haha pa jeste.
Ali dobro izgleda ovako na slici.
mile antena, pozdrav brate! Nisam ovde bio dugo.

Autor MasterHaosis 27 Jul 2015, 00:21

ovo ce da bude pravi premijum mercedes u jednakoj meri kao i citan :)

Autor mile antena 27 Jul 2015, 00:46

koj citan?

Video sam danas u jednoj ulici tri Mercedesa C klase. Ovaj najnoviji, predhodnu generaciju, i onaj stariji sa duplim okruglim svetlima, i moram da priznam da mi se najnovija generacija najviše dopda stilski. Nisam ga do sada video pa sam morao na onoj vrućinčini da mu priđem od pozadi da se uverim da li je to zaista nova C klasa.

Autor MasterHaosis 27 Jul 2015, 01:02

mercedes citan bi bio ovaj renault.
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2015/05/13/mercedes-citan-sa-euro-6-motorima

Autor mile antena 27 Jul 2015, 01:43

Prednji kraj lici na Dodge Durango

Autor BiH_USA 27 Jul 2015, 03:53