home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW u ponudi već neko vreme ima Tri-turbo dizelaš, ali bavarski proizvođač se priprema da ponudi i Quad-turbo šestocilindrični dizel motor.

Motor je poznat pod nazivom B57 TOP, a prvi bi trebalo da ga dobije BMW 750d modelske godine 2016.

Za sada nema konkretnih detalja pa nije poznato da li se ovde radi o četiri klasična turbo punjača ili će BMW možda dodati električni turbo na već postojeći Tri-turbo.

Četiri turbo punjača bi trebalo da pomognu u boljem odzivu, kao i većoj snazi i obrtnom momentu.

Po nekim očekivanjima, 2016 BMW 750d bi mogao da ima oko 300 kW/408KS i 800 Nm obrtnog momenta.

Kasnije bi B57 TOP trebalo da se nađe i u drugim novim BMW modelima, kao što su G30 M550d, X5 M5d0, X6 M50d i X7 M50d.

Kao i aktuelni Tri-turbo, i novi BMW Quad-turbo dizelaš će uvek biti dostupan sa xDrive sistemom pogona na sva četiri točka.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1301



Komentari

Ala će se to kvariti nakon što bude uvezen polovan sa garantovanih "120.000km". :)

A glavna poenta je čemu to, kada je ograničenje 120km/h i biće sve više radara i ostalih zajebancija - vidite samo Italiju, ima na hiljade i hiljade radara koji snimaju i beleže prekoračenja...

Pa i "običan" twin-turbo sa 306KS bi bio isto toliko dobar, ali pouzdaniji i jeftiniji... A isto može 250km/h, šta će vam više! Nego ljudi ne znaju kada je dosta.

Autor Miki 29 Jul 2015, 21:25

@Miki
Bravo za komentar!
Skroz si u pravu!

Autor Orlo 30 Jul 2015, 08:00

Orlo
u pravu je koliko i moja prababa kad je rekla:"Sta trose pare za te rakete koje lete po svemiru, ko da cu nekad da odletim gore!" Ako bi ste bili iskreni, onda bi za Mikijev komentar moglo da se kaze :"Bravo za komentar!
Skroz si u pravu!"

i kada bi se odnosio na svaki auto sa vise od 100ks!

E sad, kad neki ljudi kazu:"Nego ljudi ne znaju kada je dosta.", drugi kazu:"NAPREDAK!"

Nemac koji je dizajnirao ovaj motor, verovatno je razmisljao kako ce se on ponasati i drzati, kada ga uveze neki Binsr sa garantovanih "120.000km".

Autor toma 30 Jul 2015, 09:02

@toma
Za pouzdanost motora sumnjam da bilo ko zna, osim Nemca iz price, koliko ovaj ili bilo koji motor moze da izdrzi, ali sto se tice onog pragmaticnog dela vezanog za ogranicenja brzine, a samim tim i realnog saobracaja i nepostojanje prostora da se iskoriste performanse, covek je u pravu... a kako ovo nije sportski automobil i nije mu namena da se vozi na stazi nema mnogo smisla i potreba za enormnom snagom... cisto sumnjam da bi sofer mogao da zadrzi posao ako bi potegao ovaj quad-turbo... jedino ako je u pitanju necija glava... :)

Naravno i jos uvek aktuelni 50d tj 3.0 tri-turbo je sam po sebi zver od motora, i nesto sto bi voleo u svakom slucaju da probam, tako da je tek ovaj nesto posebno...

I mi ne govorimo o razlici izmedju 100 i 105 KS vec o 4 puta vecoj snazi tako da ne mesamo babe i zabe... :)

Autor Orlo 30 Jul 2015, 09:21

Свака дискусија је излишна. Кључна реч је престиж. 95% возача (условно власника) ових аутомобила ће га возити у распону брзине и убрзања које би постизали и са дупло слабијим моторима (цца 200-250 кс), тако да остаје само "мој тата је јачи од твог" аргументација. Наравно, постоји и аспект технолошког развоја који ће конструктору донети нова искуства, а пракса је закон, па ће једног дана моћи та искуства да примени на неким мањим радним запреминама и омогући нам фантастичне перформансе уз рационалну потрошњу горива. Е, а тај развој мора неко да плати, а тај је онај ко купује престижно возило. :)

Autor Столе 30 Jul 2015, 09:32

Столе
Upravo....ali i dalje mislim da u svemu preovladava napredak. A "moj tata je jaci od tvog" je samo marketinska zavesa nametnuta kao neka nova vrednost u drustvu, i sve da bi se zapravo finansirao napredak. E sad, to sto su se u mnogoim oblastima te dve stvari isprepletale, pa se negde cini da je glavno ono "moj tata je jaci", te da je napredak u sluzbi toga, to je vec neka druga prica....

Autor toma 30 Jul 2015, 10:16