Alfa Romeo Giulietta i MiTo facelift

Nakon zvanične promocije nove Giulije QV i najave brojnih novih modela, Alfa Romeo priprema i restilizovane verzije aktulenih modela MiTo i Giulietta.

Na prve dve slike je obnovljena verzija aktuelne Giuliette, kod koje će se najveće vizuelne izmene desiti na prednjem delu (uz novi logo), a biće doterana i unutrašnjost.
U Alfi planiraju i dalje, pa je tako nedavno nemački Auto Bild najavio i naslednika Giuliette, i to za kraj 2018. ili početak 2019. godine. Za sada nema mnogo detalja, ali ovaj hatchback sa petora vrata bi trebalo da konkuriše Audiju A3, BMW-u Serije 1 i Mercedesu A klase.
Što se blago osveženog MiTa tiče, on se može očekivati do kraja ove godine, pri čemu će najveće vizuelne izmene po svemu sudeći pretrpeti prednji deo (nešto širi prednji gril, uz doterena svetla i branik). Pozadi će MiTo najverovatnije dobiti izmenjeni branik, a manje promene možemo očekivati i u unutrašnjosti.

Takođe, i MiTo facelift će dobiti redizajnirani logo marke, već promovisan nedavno sa Giulijom.

Što se tiče potpuno novog MiTa, neke ranije nezvanične informacije iz nemačkih medija kažu da se MiTo II može očekivati najranije 2019. Ova entry-level Alfa bi mogla da koristi tehničku bazu Fiata 500 L / 500X, a jedan od motora u ponudi bi mogao da bude 1,4 litarski agregat.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto via Autopareri.com / Autoedizione.nl
Odlican redizajn Djulijete. Ipak mislim da bi trebalo da malo "zakace" i enterijer koji, iako meni lep, kaska za konkurencijom. Najvise zbog dimenzija ekrana multimedijalnog sistema.
500X ima par cm manji Wb od 500L, tako da cenim da nemaju istu "platformu".
Alfa Romeo Giulietta ima platformu od Dodge Dart-a, Chrysler 200, po Wikipediji.
@ Svi
Zna li itko uopće što je platforma?
Pa po vama novi Passat i Golf imaju različitu platformu.
Nije bez veze sada priča da bi Jeep Compass mogao biti drugi model za Kragujevac. Pa Kragujevac je već osposbljen za SUWS ma kojeg podtipa on bio.
Ako "platforma" predstavlja samo "okom vidljiv deo automobila", ja mislim da "ista platforma" podrazumava i "isti Wb" - ako je istovrsno "vešanje". Pa onda passat i sadašnji golf nikako nemaju istu platformu. A dok je VW koristio Wb od 2587 mm, za mane su sva VW vozila sa tim Wb-om ( njih "stotinu" ) imala "istu platformu"
@N.N.
Da, Golf i Passat imaju istu MQB platformu, ali i Skoda Oktavia, Audi A3 i jos po koji auto iz VW grupacije.
@ moron
To nema veze sa definicijom platforme. Možda je nekada sa nefleksibilnim robotima i imalo smisla. Danas je to više zajednički set komponenti. I naravno jedan od uvjeta može biti taj može li se provući po istoj proizvodnoj liniji mada i to nije do kraja točno jer ima metoda kako dvije platforme, ako su sličnih dimenzija, proizvoditi na istoj proizvodnoj liniji.
Ovde se pre par godina do iznemoglosti i u više navarata "do krvi" vodila diskusija na temu da li je "platforma" ono što sam ja rekao ili to što ti kažeš ...
@ moron
Imaju čak i ove modularne platforme ograničenja i ne može se baš sve na istoj traci raditi. Ali imaš npr. Octaviu i Golf, nemaju isti međuosovinski razmak, pa čak ta auta u svim verzijama nemaju isti stražnji ovjes. Ali oni čak spadaju u isti podtip MQB platforme.
Naravno da nisu 500L, 500X na istoj platformi, kao ni Punto i MiTo, za prakticno svaki od njih ona ima posebno, i uvek novo, ime...
Sto bi ovi sa engleskog govornog podrucja rekli u bukvalnom prevodu nase poslovice "Same sh*t, but different package"... :)
@N.N.
MQB platforma je podesiva, mogu da menjaju dimenzije a da komponente kao sto su motor, menjac i ogibljenje ostanu iste.
Tako mogu sa jednom platformom da pokriju razlicite velicine.
Naravno da platforma nije ono sto je golim okom vidljivo, naprotiva, to je onaj deo koji nosi sve te elemente, vesanje, motor transmisiju, elemente za progamiranje zona, a ona se uzduznim i poprecnim elementima, koji se jednostavno dodaju produzava ili prosiruje, tako da wb ili ukupna duzina nemaju veze kod modularnih platformi.
I kakav je danas zaključak šta je "platforma"?
Samo deo ( sklop delova ) automobila ili je to možda "proizvodna traka" ( postojala je ovde i takva teorija )?