home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kao što vam je već dobro poznato, BMW priprema potpuno novu generaciju "petice" (fabričke oznake G30), koja se po ranijim najavama očekuje krajem 2016. godine.

Lovci na auto novitete su do sada snimili brojne maskirane test primerke ovog automobila, objavljeni su i nezvanični renderi, a evo i nekoliko novih.

Jedna od vesti koja se pojavila proteklog leta kaže da bi nova "petica" trebalo da se proizvodi i u Austriji, i to u pogonima Magne u Gracu. U Austriji će se po tim vestima praviti 50.000 do najviše 70.000 komada godišnje, a deo proizvodnje će se odvijati i u fabrici Shenyang u Kini (verzija sa produženim međuosovinskim rastojanjem, samo za kineske kupce).

Uz novi dizajn, novu "peticu" će odlikovati nova CLAR (Cluster Architecture) platforma, kao i manja težina (za oko 100 kg) zahvaljujući uporebi aluminijuma i plastici ojačanoj ugljeničnim vlaknima, s tim što ovde treba naglasiti da će smanjenje težine kod sportskog M5 modela navodno biti i značajnije – minus od 180 kg u odnosu na sadašnji model.

Taj novi M5 će verovatno imati 4,4 litarski V8 twin-turbo motor koji bi trebalo da raspolaže sa oko 600KS (opciono će novi M5 biti dostupan i sa 4x4 pogonom)

U gami će sem benzinskih i dizel motora biti i plug-in hybrid koji će kombinovati 2,0 litarski četvorocilindrični turbo benzinac i elektromotor.

Pominje se da će nova Serija 5 dobiti i neke sisteme sa nove Serije 7, između ostalog i automatsko upravljanje parkiranjem.

Nova Serija 5 će se prvo pojaviti kao Sedan, kasnije stiže i Touring (G31), a na kraju i Serija 5 GT i novi M5.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi: RMcardesign.com



čitanja : 3271



Komentari

Ako bi napravili ovakav dizajn, bila bi to petica po eleganciji ravna sa generacijom E39. Taj model i dan danas izgleda savrseno.

Autor Uros Cuore Sportivo 16 Nov 2015, 20:59

Malo ostriji prednji kraj da bude :)

Autor NemanjaBB 16 Nov 2015, 21:29

Бољи од седмице, али..
И овде штапови за хокеј по доњим бочним странама?!

Autor Трка се поништава 16 Nov 2015, 22:33

Od sedmice nema bolje sinovac. Azdaja u svakom smislu.

Autor NR 16 Nov 2015, 23:20

Hmmm

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/auto/aktuelno.233.html:577061-EKSKLUZIVNO-Fotografije-najnovijeg-modela-BMW-serije-5

Autor auto 17 Nov 2015, 01:06

Ауто

Седмица хибрид.
Ниђе везе са петицом... :)

Autor Гагиба 17 Nov 2015, 02:06

@ Гагиба, naravno, zato sam i napisao ono Hmmm na početku, jer su auto na sajtu Novosti "ekskluzivno" proglasili za novu "peticu".

Autor auto 17 Nov 2015, 02:13

auto
bila je ta prica na stranim forumima. Nisu novosti to proglasile sedmicom, nego, cini mi se autoblog.com ili neki slican sajt. Podsmeh izazvali na GCF-u:))

Sto se tice rendera, uzeli su bubrege sa nove sedmice, a sto nema veze sa peticom na spijunskim slikama (posto se jos uvek na spijunskim slikama jedino bubrezi vide jasno)....ostalo kao i uvek na renderima, kombinacija delova nekih vec postojecih modela....(stopovi npr., sa X6). Insajderi kazu da ce stopovi biti jos uzi nego na novoj sedmici....

Autor toma 17 Nov 2015, 08:36

Auto
Pa nisi promasio,.njihova praksa je da je manja sedmica sa uzim stopovima i farovima a enterijer isti samo sa slabiji materijalima. Barem to smo svi videli sa proslim modelima

Autor S 17 Nov 2015, 10:01

Ala si slagao S!

Autor Cone 17 Nov 2015, 10:13

S (ili ko god da si)
"Barem to smo svi videli sa proslim modelima"
Pricaj u svoje ime!!!!

Ali kako kazu, slika govori vise od hiljadu reci:

http://gtspirit.com/wp-content/uploads/2014/01/MBRT14-2015-Mercedes-Benz-C-Class-vs-S-Class-640x426.jpg

Pardon, greska, hteo sam da postavim nesto durgo. Ovo:

http://f10.5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=454083&d=1289355282

Autor toma 17 Nov 2015, 12:59

Hehe pa sedni unutra iz F10 u F01, iz E65 u E60, iz 38 u E39. Spolja takodje recimo, F01 i F10 podjednaki, samo sto ima malo masivnije stopove i farove. Prolazi F01 pored nas, kaze drugar, zanimljiva ova petica. hahahha

Autor S 17 Nov 2015, 18:03

S
Kod Banglea je se znalo šta je šta - kojoj klasi auto pripada.
Kod njega nisi mogao videti isti enterijer u bilo kojoj klasi...

http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2002-BMW-Individual-760Li-Yachtline-Concept-Dash-1920x1440.jpg

http://cdn.alcacity.com/2015/10/31/2008-bmw-5-series-528i-08-bmw-528i-manufacturer-interior.jpeg

http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/bmw-330d-7.jpg?itok=Cwn08Pjh

Poz

Autor Raziel 17 Nov 2015, 18:52

S, E65 i E60 imaju identične enterijere! Bravo majstore! Ali ako su f01 i f10 isti uz malo masivnije faraove kod f01, sta reći onda o sadasnjoj S i C klasi (a uskoro im se pridružuje i E klasa)...pa za tako nesto onda reči "isto", "identično" ili "podjednako" ne mogu da važe, pošto se u svim svetskim rečnicima i jezicima mora pronaći nova reč koja bi ih opisala. Dakle, u odnosu na sadašnje mercedese, BMW-i se razlikuju ko nebo i zemlja. Pa kod BMW-a možes i samo haubu da vidis i da u 90% slučajeva tačno znaš koji je model u pitanju...

Autor toma 18 Nov 2015, 00:47

S pardon, u odnosu na sadasnje Mercedese, Audiji se razlikuju ko nebo i zemlja...

Autor toma 18 Nov 2015, 00:47