home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Honda je krajem prošle godine saopštila da će evropska verzija novog Civica startovati sa prodajom početkom 2017. godine. U međuvremenu su stigle i najave o tome da će novi Civic za evropsko tržište dobiti i 1,0 i 1,5 litarske turbo motore.

Što se tiče 1,0 litarskog trocilindarskog turbo benzinca, u ranijem zvaničnom saopštenju se ne pominje sa koliko KS će tačno raspolagati. Međutim, nezvanične informacije iz britanskih izvora kažu da se radi o 127KS i 200 Nm, pri čemu bi potrošnja goriva trebalo da iznosi 4,2 l/100 km a emisija CO2 99 grama po km (u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem).

Takođe, u ponudi će biti i novi 1,5 litarski četvorocilindarski turbo benzinac (sa 173 konja) i 1,6 litarski dizelaš, a ostaje da se vidi da li će i u Evropi možda biti dostupan 2,0 litarski benzinski agregat koji se nudi u američkom novom Civicu sedan.

Honda u saopštenju inače navodi da će novi motor pružati "kombinaciju dinamičnih performansi, najveću snagu u klasi i izuzetnu ekonomičnost".

I novi Civic hatchback će se i dalje proizvoditi u Velikoj Britaniji, i to u Swindon fabrici u koju će biti uloženo oko 270 miliona evra za pripremu proizvodnje ovog automobila.

Automobil će naravno odlikovati izmenjeni dizajn (na ovom nezvaničnom renderu je Civic hatchback po ugledu na novi Civic sedan), uz prostraniji enterijer (sa velikim centralnim ekranom osetljivim na dodir), smanjenu težinu i dugačku listu bezbednosnih sistema.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Autocar.co.uk



čitanja : 1257



Komentari

"novi motor pružati "kombinaciju dinamičnih performansi, najveću snagu u klasi i izuzetnu ekonomičnost""
Ovo sa "najvećom snagom u klasi", da nije malo prepotentno od Honde?
Generalno, podržavam te nove motore, a taj najmanji 3-cilindraš će očito imati veći moment nego li dosadašnji atmosferac 1,8

Autor moron 10 Jan 2016, 10:42

Osnovna najbitija karakteristika novih, malih turbo benzinaca mora biti pouzdanost. Snaga i obrtni moment više manje. Jer ima firmi koje nove benzince ne umeju da naprave, a kupci imaju samo i samo probleme, kao sa VW programom

Autor joel 10 Jan 2016, 10:59

Valjam se od smeha
Ponovili su 100x da neće praviti ništa sem atmosferaca!
Dostojni su svojih izjava, kao neki političari sa Megatrenda

Autor Dejan L 10 Jan 2016, 11:04

U Evropi tek 2017? Na osnovu velikog broja testova sa neta, ova desetka ce zaista biti skoro cista desetka. Sedista sa nizim tezistem, veliki prtljaznik, mnogo prostora, kvalitet dignut na visi nivo, konacno funkcionalna instrument tabla.. Najvece zamerke su na CVT menjac, prosto jer su u Hondi sportsku voznju podredili potrosnji. I ono sto je vrlo zanimljivo, nema difuzore za klimu za putnike na zadnjim sedistima, bar americka verzija.

Autor Priapus 10 Jan 2016, 11:23

Deset godina posle konkrencije, bravo Honda!

P.S. kakav je ovo ruznjikavi Subaru na slici?

Autor carobnjak 10 Jan 2016, 12:41

video sam ih nekoliko uzivo i mnogo gadno izgleda, posebno zadnji deo. veliko razocarenje

Autor mile antena 10 Jan 2016, 19:39

Primena malolitraznih motora sa turbinom je samo agonija Honde da opstane na evropskom trzistu.
Honda u Evropi odavno nikom vise nije konkurencija.

Autor vojvoda 10 Jan 2016, 20:05