home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ford je novi Ka hatchback sa petora vrata prvo predstavio krajem 2013. godine u Brazilu, i to u formi koncept vozila. Zatim je 2014. u prodaju krenula i serijska verzija kojoj se nedugo posle toga pridužila i sedan varijanta (Ford Ka +). Sada se približava i vreme da se novi Ka konačno ponudi i kupcima u Evropi.

Neki mediji naime navode da će Ford novi Ka Evropljanima možda predstaviti početkom marta, na sajmu automobila u Ženevi, dok će još uvek aktuelni model prestati da se proizvodi u aprilu. Dok je sadašnji Ka napravljen u saradnji sa Fiatom (proizvodi se u Fiatovoj fabrici u Poljskoj), novi Ka je u potpunosti Fordov proizvod, a kako se navodi u nekim medijaima, napravljen je na platformi stare Fieste koja je prestala da se pravi 2007. godine.

Kako bilo, novi Ka je manji hatchback sa 5 vrata, manji od aktuelne Fieste i sa karakterističnom maskom u Aston Martin stilu. Dakle, novi Ka je veći od još uvek aktuelnog modela, imaće prostraniji enterijer, a zahvaljujući dodatnom paru vrata imaće olakšan ulazak putnika na zadnja sedišta.

U ranije objavljenom Fordovom press saopštenju se između ostalog navodi da novi Ka otkriva Fordovu viziju praktičnog izbora za gradske vozače, kao i da prikazuje pametan dizajn i izuzetnu efikasnost u potrošnji goriva - po pristupačnoj ceni.

U odnosu na brazilsku verziju, evropski Ka će pretrpeti izmene koje se tiču oslanjanja i bezbednosne opreme, dok bi u ponudi motora mogli da se nađu 1,0 litarski atmosferski trocilindrični benzinac sa 80KS i 105 Nm, kao i 1,5 litarski TDCi dizelaš sa 75KS.

U planu je navodno i sportska turbo verzija sa 1,0 litarskim benzincem, kao naslednik nekadašanjeg Forda SportKa.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Autobild.de



čitanja : 761



Komentari