home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Aktuelna, sedma generacija VW Golfa (predstavljena 2012. godine) će uskoro pretrpeti modernizaciju (uz restilizaciju, nove tehnologije i sisteme pomoći vozaču), što potvrđuju procurele slike koje je objavio holandski Autoblog (uz standardni Golf hatchback, tu su i slike sportske GTI verzije i karavanskog Golfa Variant).

Obnovljeni Golf VII se očekuje uskoro (možda već na predstojećem sajmu u Parizu), i to sa manjim vizuelnim promenama koje će između ostalog podrazumevati blago revidirane branike, doterana svetla sa opcionom full LED tehnologijom, novi dizajn alu točkova i trapezoidnu izduvnu cev kod regularnog modela.

Izmena će po ranijim najavama biti i u unutrašnjosti, u vidu doteranog volana, digitalnog kokpita i 9.5-inčnog ekrana osetljivog na dodir.

Očekuje se i Head-up-Display, dok će cena automobila navodno ostati ostati neizmenjena u odnosu na aktuelni Golf.

U gami motora će se između ostalog naći i 1,0 litarski trocilindraš, a biće modernizovane i hibridna i električna verzija (sa dužom autonomijom). Takođe, u ponudi ostaje Golf GTI, a studija R400 bi trebalo da bude ponuđena u maloj seriji (i to sa 420KS).  

Treba podsetiti da je iz Volkswagena još ranije ove godine stigla i najava o novoj porodici 1,5 litarskih turbo motora koji će kupcima biti na raspolaganju od 2017. godine. To je za medije potvrdio prvi čovek brenda Volkswagen Herbert Diess, precizirajući da se radi o 1,5 litarskim turbo benzincima i turbo dizelašima koji će se ugrađivati i u redizajnirani Golf VII.

Golf VII facelift međutim neće odmah biti dostupan sa pomenutim motorima, već će u njega početi da se ugrađuju od 2017. godine.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto via Autoblog.nl



čitanja : 1928



Komentari

blago dizajnerima volkswagena ... toliko malo posla u zivotu nisu imali ni dizajneri yuga i trabanta

Autor mile antena 23 Avg 2016, 17:31

Moguce da je ovo prava stvar, i za 3008 su prvi objavili fotografije... vidim malopre su izasle i slike novog Pasata CC na njihovom sajtu...

Nekako mi se cini da pred poslednji salon automobila bilo mnogo vise najava datuma za pretpermijere, teaser fotografija i slika nego sad... da li svi cekaju septembar pa da odjednom svi objave "slucajno" na net premijere, ne znam, ali se nadam...

Autor Orlo 23 Avg 2016, 18:07

Nisu mi jasni Evropski kupci automobila sta njih ovdje privlaci,ja jedva raspoznajem Golfa V od Golfa VII,moram dobro da se zagledam,Golfa VI I Golfa VII ne razlikujem nikako.

Autor Renault Terminator 23 Avg 2016, 18:19

Nemoj bas tako, verovatno su promenili jedan mali detalj sto se na slikama bas ne vidi najbolje.

Autor bk 23 Avg 2016, 18:36

Odavno sam prestao da kritikujem dizajn Golfa. On je bukvalno onakav kakvog ga kupci zele. Oni kupci koji koji hoce formalan dizajn bez iznenadjenja, da lepo stari, da ima dobru preprodajnu vrednost i sl.
Sve ono sto mene ne zanima.
Al' ko mene pita?
Meni je Golf Mk6 lepsi od sedmice.

Autor Uros Cuore Sportivo 23 Avg 2016, 18:57

Ovo je fejslift a ne novi model, ljudi..

Autor S 23 Avg 2016, 19:11

Jel može neko da napiše šta da gledam da bih video šta je to "restilizovano". Unapred hvala.

Autor Pedja 23 Avg 2016, 19:38

@ S,
svaki golf u poslednjih 20-ak godina je fejslift.

Autor mile antena 23 Avg 2016, 19:57

Golf je kralj klase, bio i biće.
Mogu ga neki pljuvati, mrzeti, ali to neće ništa promeniti.
Za konkurenciju će i dalje ostati samo nedostižan san.
Nije slučajno najprodavaniji auto u Evropi.
Više nego duplo u odnosu na najbližeg konkurenta.
Razumem da je to neugodno fanovima njegovih konkurenata pa otuda i nezadovoljstvo. :)

Autor P1 23 Avg 2016, 20:51

Što kaže UCS,kupci Golfa žele ovakav dizajn,ništa wau , ali da je svaka linija na svom mjestu i kao kao što je vrijeme pokazalo , sve dosadašnje generacije jako fino stare za razliku od mnogih dizajnerskih egzibicija.
I bez obzira što je svima trn u oku , ali mu niko ne može poreći da je VW sa Golfom ponudio najbolji kompromis svih osobina , što prodajni rezultati više nego ubjedljivo potvrđuju.

Autor Đorđe 23 Avg 2016, 22:38

Kme kme, Golf ovo, Golf ono a na kraju dana iz maltene svakog uporednog testa izadje kao pobednik. Sta ti stranci sirom Evrope znaju, njihova misljenja, zapazanja, kritike nisu ni izbliza merodavna kao misljenja nekih strucnjaka sa AB-a. :))

http://www.autocar.co.uk/car-review/renault/megane 3/5 kme, kmeee :((

Autor abc 23 Avg 2016, 23:53

Mogu da mislim, da odredjeni konkurenti imaju uspeh Golfa, tj da su uloge zamenjene, kakve bi hvalospeve onda pisali, a pljuvali Golfa, neki ovde.
Medjutim, na njihovu žalost, situacija nije takva ni izbliza, pa se onda sve svodi samo na sindrom "kiselo groždje".
Mogu da razumem da neko više simpatiše ovaj ili onaj auto, ali nipodaštavati kralja klase je suludo.
Zna li neko podatke o prodaji Golfa kroz generacije ?
Meni se najviše svidjaju 4-ka i 7-ca.
A nema se šta kod 7-ce puno menjati restajlingom, kad je ubodena odma u startu.
Samo blagi FL.

Autor P1 24 Avg 2016, 00:32

@ abc,
golf je ubedljivo najprodavaniji jedino u nemackoj. od svih ostalih evropskih drzava uopse se ne izdvaja, a cesto i gubi prodajni rat.

Autor mile antena 24 Avg 2016, 02:38

@ P1,
ako cemo gledati globalnu prodaju, golf nema ni priblizan uspeh kao corolla i focus.

Autor mile antena 24 Avg 2016, 05:08

Golf nije ni crno ispod nokta Meganu,kvantite necega ne znaci da je to i kvalitet.I Corolla i Focus su bolji auti od Golfa.

Autor Renault Terminator 24 Avg 2016, 08:45

mile antena
Golf gubi prodajni rat u Evropi? O cemu ti pricas???

Compact segment 2016 H1 2015 H1 Change
1 Volkswagen Golf 268.618 274.934 -2%
2 Opel/Vauxhall Astra 127.972 100.835 27%
3 Skoda Octavia 119.670 110.526 8%
4 Ford Focus 119.105 127.038 -6%
5 Peugeot 308 112.941 103.476 9%
6 Seat Leon 79.738 76.523 4%
7 Toyota Auris 70.425 62.640 12%
8 Renault Megane 69.409 72.471 -4%
9 Kia Cee’d 42.706 39.396 8%
10 Hyundai i30 42.572 38.543 10%

A ko je najprodavaniji u B segmentu? Jel i dalje Fiesta? :)))

Autor carobnjak 24 Avg 2016, 09:50

Zasto li se cela klasa zove "Golf klasa"? Nije bez razloga... Moji utisci iz voznje Golfa TSI- to je auto sa najboljom zvucnom izolacijom u kom sam se ikada vozio. Probajte, pa onda sudite o lideru cele klase. To da su Focus, Corola, Megane dobri automobili je apsolutno tacno, ali mogu samo da kazem -probajte Golfa, pa onda donosite zakljucke. To je jedan rafiniran i sofisticiran automobil, koji je skrojen po meri kupaca, a ne komentatora koji pljuju po svemu sto dolazi VW-a, koji cak i sada znaju da restilizovani Golf nije dobar, iako jos nije ni stigao...neverovatan smo narod. Nemcima i Svajcarcima je odlican auto, a mi znamo bolje i sve ostalo je bolje.

Autor Milan 24 Avg 2016, 10:22

голф је извесно добар ауто, не би га толики људи куповали да не ваља, али мени се не допада, и никад у животу не бих дао паре за њега, штавише, пре бих се одлучио за неко компромисно решпење ако ми ситуација не дозвољава ауто који желим, него голфа па ма колико ми се уклапао у рачуницу

Autor Столе 24 Avg 2016, 10:52

@ carobnjak,
procitaj opet sta sam rekao za prodaju golfa. nigde nisam rekao da gubi prodajni rat u celoj evropi. rekao sam da je golf ubedljivo najprodavaniji SAMO U NEMACKOJ dok u OSTATKU EVROPE se ne prodaje nista bolje (a cesto i losije) u poredjenju sa konkurencijom.
cestitam cliu sto je posle 8 godina konacno skinuo fiestu sa trona. ali nemoj dugo da slavis - nova fiesta stize sledece godine.

Autor mile antena 24 Avg 2016, 13:19

@ Milan,
ja ne primecujem da je iko ovde rekao da je golf los auto - ljudi samo kazu da postoje i bolji, a pri tom za njih ne moras da doplatis ekstra jer pise "vw" na haubi.
da vidis ovde u americi (gde vw ime nema nikakvu moc koliko se losije golf prodaje od konkurencije bez obzira sto ga mnogi novinari hvale. vozio sam golfa 7 kao rent-a-car nekoliko puta, i onog ranijeg sa atmosferskim 2.5 motorom i ovog novog sa 1.8 turbo motorom ... nista posebno. nije los, ali nije ni nista posebno

Autor mile antena 24 Avg 2016, 13:33

Mile antena
Ne, ti nisi razumeo, Golf je najprodavaniji u CELOJ Evropi!

Autor carobnjak 24 Avg 2016, 14:42

Renola@
U svakom slučaju kvantitet ne znači kvalitet , ali je Golf svoj kvantitet itekako postigao određenim kvalitetom.
Što se tiče Megana , tek kad nije pokušavao biti Golf , meni je bio interesantan , kao npr. druga generacija...
A što se tiče Focusa i Corolle tj. u slučaju Evrope -Auris , OK su auti ali opet realno kad se sagledaju sve stvari , nažalost su iza Golfa , jer upravo najveća prednost istog je što nema značajnih mana za razliku od gore pomenutih.
Npr. Focus ima slabu ponudu prostora u odnosu na vanjske dimenzije , dizajnerski krajnje diskutabilan itd.
Auris ima očajnu motornu ponudu , dizajnerski još više diskutabilan nego Focus , unutrašnjost katastrofa i sve to po prilično masnoj cijeni...

Autor Đorđe 24 Avg 2016, 14:56

@carobnjak,
zar je neko tvrdio da golf nije generalno najprodavaniji u evropi?
p.s. i focus je bolje prodavan u svetu. cisto da se zna. :)

@Đorđe,
ja sam imao i golfa i focusa. i to je golf bio nemacki, na 120,000 milja otisao turbo i plivajuci zamajac. i to je od vecih problema, a imao je i gomilu sitnih boljki (posebno sa elektronikom). na focusu u 110,000 milja nisam imao bas nijedan problem. golf ima bolje iskoristen proctor, posebno na zadnjim sedistima (meni licno nebitno jer nemam dece), ali u vozni focus je svetlosne godine ispred golfa. sam podatak da je vw brze-bolje zaposlio sve fordove inzenjere koji su radili na focusu mk 1 (i dao im ogromne povisnice) govori koliko se vw uplasio focusa.

Autor mile antena 24 Avg 2016, 16:11

Djordje

Taj kvantitet koji danas ima Golf postigao je kvalitetom Golfa 2 koji je nesporno bio onaj pravi pun pogodak auto u ono vrijeme.Imidz Golfa 2 prodaje sve ostale Golfove koji nisu losi auti ali nisu najbolji u klasi,meni licno ne,a sve je to jos papreno naplaceno,Golf ne vrijedi te pare.Vjerovao ili ne slozicu se sa Milom,Golf je na Sjevernoamerickom kontinentu nista spektakularno,gotive ga Evropljani dosljaci pogotovo nasi ljudi ali Focusu,Coroli,Civicu ne moze pera odbiti I tu je americki/canadski kupac u pravu sto ima takav izbor,dalI je manja ponuda motora,manje mjesta ili nesto trece kod ova tri auta manje je vazno,vazan je kvalitet a ova tri nabrojana su kvalitetnija od Golfa,stavio bi Civica i Corollu pa onda Focusa po kvalitetu po meni.U Evropi Civic I Corolle su smjesna auta za kupce,potpuno neopravdano.

Autor Renault Terminator 24 Avg 2016, 18:03

Da ne spominjemo da je Focus podosta jeftiniji. Golf je dobar automobil, ali postoji izbor.

Golf se prodaje jer je prost izbor, a marketing aludira na to da "nema eksperimenata" i da je sve na njemu dokazana tehnologija. A to nikako nije tacno, svi automobili na trzistu imaju mnogo komponenti koje dele ne samo sa gamom istor proizvodjaca, vec i sa konkurencijom. Oprobanost u praksi ne postoji, jer sve i da se koristi isti deo, izrada moze biti drugacija, bas kao i sirovina, transport, skladistenje, ekspolatacija sto sve moze dovesti do razlicitog nivoa pouzdanosti.

Kupis sta ti se dopada, svaki ce imati probleme. VW je nesto poput apple-a. Skuplji od konkurencije i prodaje jednostavnost. Cim i drugi naprave slican proizvod, udeo vodeceg opada. A kao kompaniji ne bi trebalo da im je bitno da budu najveci(sto je bilo bitno njihovom bivsem direktoru; ego do krova), vec profit i to procentualno.

Autor Fordovac 24 Avg 2016, 18:36

mile antena
golf je ubedljivo najprodavaniji jedino u nemackoj. od svih ostalih evropskih drzava uopse se ne izdvaja, a cesto i gubi prodajni rat.

Autor mile antena 24 Avg 2016, 02:38

Jesi ti ovo napisao???

Autor carobnjak 24 Avg 2016, 18:36

@ carobnjak,
sta te buni? golf je najprodavaniji automobil u evropi kada se gleda ukupna prodaja cele evrope. ako gledas pojedinacno svaku evropsku drzavu, onda jedino u nemackoj golf ima ogromnu prednost nad konkurencijom. u svim drugim evropskim drzavama ima ili neku malu prednost ili je nema uopste.
primera radi, prosle godine je prodato 270,000 golova u nemackoj. drugoplasiranih focusa je prodato 50,000. znaci eto samo u nemackoj golf ima +220,000 nad najblizim konkurentom.

Autor mile antena 24 Avg 2016, 19:09

Sve to stoji da se Golf u dosta slučajeva kupuje po automatizmu , isto tako stoji da mu je i cijena sve samo ne diskontna ali realno do takvog statusa se ne može doći ako je isti smeće kako bi se iz nekih komentara dalo zaključiti.
Jednostavno , VW sa Golfom ne dozvoljava da ima slabih tačaka i tu je njegova najveća prednost a ne da je posebno superioran na ostale.

Autor Đorđe 24 Avg 2016, 22:25

mile antena
da, tako je Golf je najprodavaniji u Evropi i tacka! :)

Autor carobnjak 24 Avg 2016, 22:41

@ carobnjak,
postoji i zivot izvan evrope. :)))
sto nebi usporedili prodajne brojeve golfa na globalnom nivou? :)

Autor mile antena 24 Avg 2016, 23:48

mile
Kakva je prodaja Američkih kamioneta van Amerike ? :)))
Porediš Korolu i Fokusa koji su
i sedani, Golf nema sedan verziju, samo HB.
Oni se prodaju kao jeftine limuzine na raznim tržištima.

Autor P1 25 Avg 2016, 00:58

@ P1,
americki pikapi nisu globalni modeli vec su napravljeni samo za severnu ameriku. golf je globalni model i proizveden je sa kupcima svih drzava na umu.
to sto vw nudi golf samo hatch je volkswagenov problem. nema ni corolla karavansku verziju koju golf ima, pa je opet najprodavaniji auto na svetu. koliko se secam, nije ni focus mk 2 imao sedan verziju pa opet u globalu bio bolje prodavan od golfa.

Autor mile antena 25 Avg 2016, 01:40

Golf ne nudi samo hatch sa petoro vrata, nude se i trovratni, limuzina(Jetta), kabrio, karavan i kupe(Scirocco).

Od toga u USA 3, 5 vrata i karavan.

Golf je odlican automobil i prosecan izbor. Ja se gnusam Golfa jer je vozilo mediokriteta, a jos mi je strasnije sto ga lokalci dizu u visine zbg svoje izolovane predstave zivota na "Zapadu". Medjutim, bas zbog toga sto je u USA egzotika bih ga kupio umesto raznoraznih "limuzina" u istoj klasi. Pritom je karavan prostraniji od CRV, RAV, Escape, Tuscona i svih ostalih "suv" a ne moras da dizes stvari u nebesa da bi ih utovario ili izvukao iz gepeka.

Autor Fordovac 25 Avg 2016, 20:13

@Fordovac,
jetta i scirocco nisu golf. da jesu, zvali bi se golf sedan i golf coupe. u protivnom, mogao si spomenuti i a3, leon, octavia i svaki drugi auto na toj platform (a onda bi morali uraditi istu stvar i za corollu i focusa).
karavan je prostraniji od malih krosovera samo po pitanju gepeka. pogledaj prostor na zadnjim sedistima ... nebo i zemlja. i u americi malo ko sa takvim autima putuje na duze relacije pa da mu je problem izvaditi kofer iz gepeka. gledam pre neki dan neki britanski video za novi renault megane i zali se tip kako je gepek jako nizak pa kad se vratis sa duzeg letovanja i budes umoran onda neces imati volje da podizes kofer. u americi niko tako mal auto nece ni voziti na duzi godisnji. tako je i sa malim krosoverima - koja crna nebesa? stojis uspravno i nece biti ni najmanjih problema

Autor mile antena 25 Avg 2016, 20:42

Ja nikad nisam isao na duze putovanje automobilom i ne nameravam, ali vozim bicikl cesto i bitno mi je da staje u gepek. Isto vazi i za raznorazne kutije.

Sva navedena vozila se razlikuju daleko vise, nego ona koje sam ja naveo. Sednes u Scirocco i jasno je da si u Golfu 6 sa spljostenim krovom, isto je i sa Jettom, Golf sa gepekom, a vazi i za cabrio(a i za Eos mada se vise ne prodaje). Koji procenat populacije koristi taj segment vozila za prevoz odraslih putnika svaki dan? Ako cemo tako, koji procenat populacije ide offroad pa mu je potreban SUV? Shvatam da mnogi vole bajke koje reklame pricaju, jer ne znaju da one vec postoje u formi knjige. Meni je potreban veliki prostor i lak utovar kad su sedista oborena i ne zanima me prevoz kosarkasa na zadnjim sedistima, i onako ih nikad ne koristim. Problem VW-a na NA trzistu su dileri koji deru za najmanju popravku. Da je to bolje, VW ne bio bio predmet podsmeha, ali kako stvari stoje to se nece skora promeniti. 300 za kabl za iphone... prozori na bubi i cc koji se ne otvaraju...

Autor Fordovac 25 Avg 2016, 22:45

suv vozila nisu napravljena samo za off-road. sta-vise, pravih suv gotovo vise i nema, to su uglavnom krosoveri. kupuju se zato sto imaju vise prostora i vise su odignuto od zemlje. ne da bi neko sisao sa asfalta vec zimi kad ima mnogo snega da se lakse vozi.
evo ti solucija za tvoj problem sa biciklom i nikakav ti karavan ne treba.
http://imageshack.com/a/img921/5291/OvVbrZ.jpg
problem vw u americi je sto se kvari vise nego chrysler, ali popravke kostaju vise nego mercedes.

Autor mile antena 25 Avg 2016, 23:40