home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Nedavno smo dobili potvrdu koja se tiče najmoćnije verzije 2.0 GME motora u Alfi. Onaj sa 350KS će, izgleda, biti opremljen električnim turbom pa će, osim ako ih neko ne pretekne, biti i prvi serijski benzinski motor koji će se nuditi sa tim.

Sve ovo nam govori da turbo rupe neće biti. Osim klasične 12 V instalacije zbog ovog turba tu će biti i 48 V akumulator. Sigurno se pitate zašto ne odmah sve na 48 V. Odgovor je jednostavan i on se zove trošak. Proći je još koja godina od potpuno 48 V električnih instalacija u automobilima, a koje bi tada treblo da nam donesu malo više mild hibrida.

Takođe, za početak će ovaj motor biti samo uz Q4 i samo za severno-američko tržište. Kasnije verovatno možemo očekivati dolazak u Evropu.

Oznaka ovog modela u SAD-u će biti Veloce, već poznata sa poslednjeg redizajna modela MiTo i Giulietta. Kod nas su za sada te oznake rezervisane za 280KS GME i 210KS dizelaša.

Izvor: Blog.dnevnik.hr

Foto: Alfasport.net



čitanja : 1003



Komentari

Jedan 3.5l-V6 motor sa 350KS pri 7000 1/min bi bio ne samo sportskiji, sa boljim zvukom motora već i štedljiviji. To pokazuje stariji model mercedesa C350 (306KS), koji sa 6.8l/100km kombinovano manje troši od jednog audija S3 sa 2l turbo motorom i 300KS! Reč je o jednostavnom deaktiviranju cilindara kod V6/V8 atmosferskih motora.

Autor Alfista 29 Avg 2016, 15:54