home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Predstavljen na sajmu automobila u Ženevi 2012. godine, Fiat 500L je vremenom dobijao nove verzije, širu gamu motora i specijalna izdanja pa je tako nakog regularne varijante promovisan i produženi 500L Living, pa 500L Trekking, 500L CNG, 500L Beats Edition itd.

Automobil je krenuo i na američko tržšte, a već duže vreme se vode pregovori o izvozu određene količine na rusko tržište bez carine. Ipak, posle četiri i po godine od premijere vreme je za promene. Na to uostalom ukazuje i manja proizvodnja u fabrici FCA Srbija u Kragujevcu gde je ove godine ukinuta i jedna proizvodna smena. Dakle, dok ne stigne (ako stigne) neki novi model, fabrika u Kragujevcu će nastaviti da pravi 500L, koji će proći kroz modernizaciju (verovatno početkom sledeće godine).

Slika takvog 500L facelift još nema, ali je tu nekoliko nezvaničnih rendera koji pokazuju njegov eventualni izgled. Naravno, drastičnih promena neće biti, ali se mogu očekivati izmene na branicima i svetlima (pozadi bi to moglo da bude po uzoru na restilizovani Fiat 500), kao i u unutrašnjosti (možda modifikovana instrument tabla i multimedija sistem, uz kvalitenije materijale i nove dezene).

Na sve to verovatno treba dodati i novi dizajn alu točkova, eventualno nove boje, bogatiju opremu i šire mogućnosti za personalizaciju.

Treba podsetiti da Fiat 500L konkuriše modelima kao što su Citroen C3 Picasso, Opel Meriva, Kia Venga i Ford B-Max, dok više detalja o restilizovanoj verziji možemo očekivati u narednom periodu.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi: Trazioneposteriore.net / Maltese Design



čitanja : 3635



Komentari

Ja bih prdeložio da "metu" po još jedan brisač na oba stakla duplog A stuba (nezgodno po gradu kada pada jaka kiša ili sneg,posebno noću,može pri skretanju "pet pešaka" da ti se "sakrije" u tu zonu), kao i da "uvedu" malo bolju ventilaciju tog (plastičnog) "stakla".
I da one "avio-stolove" pretvore u opciju.

Autor moron 17 Okt 2016, 14:40

Automatski menjac i dalje ide samo za USA, a mi u Evropi da se zadovoljimo sa MTA...

Autor Nemanja 17 Okt 2016, 15:10

Ne treba nista menjati, auto je za cistu desetku, jos i znatno jeftiniji nego u okruzenju, idealan izbor za porodicu!

Autor carobnjak 17 Okt 2016, 21:12

Kakav god bio 500L je spasao nasu autoindustriju od gasenja i postao nas najuspesniji automobil svih vremena, obzirom da je prodat u inostranstvu vise nego svi raniji modeli zajedno. To je najslozeniji i najkvalitetniji proizvod koji smo ikada napravili. Svetlosnih godina ispred Punta koga pominjete. Treba stvarno biti zloban pa ga potcenjivati jer gledajuci celokupnu nasu privredu on je daleko ispred.

Autor B.M 17 Okt 2016, 21:25

B.M
Tačnio si definisao projekat "500L". On je trenutno na klackalici gašenja srpske autoindustrije.
Dok se proizvodio Jugo, o tome se nije razmišljao.

Autor oktopod 17 Okt 2016, 22:17

Drugo vreme je bilo nekad, kad je svako mogao da pravi auto i nikom ne odgovara za kvalitet. Danas je zajednicko trziste i u automobil treba uloziti ogroman novac da bi se mogao prodati, jer treba zadovoljili standarde koji su sve stroziji. Mi te pare nemamo, znaci zavisimo od drugih, konkretno od Fiata. Obzirom da drzave poput Slovačke, Češke, Mađarske, Rumunije.. imaju po nekoliko proizvodjaca, Fiat kao da je zalutao ovde. Zasto jos neko nije dosao govori više o nama nego o njima.

Autor B.M 18 Okt 2016, 08:06

Napraviti 500L tracking crosover:
klirens 16cm, izbaciti blatobrane 2cm i staviti gume 215-55-17, motor 130ks,

Autor Visoki vozač 18 Okt 2016, 22:06