home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Potpuno nova generacija Minija Countryman (kodne oznake F60) se u prodaji očekuje tokom 2017. godine, a uz konvencionalne verzije postojaće i hibridna varijanta.

Countryman II će sa nešto više od 425 cm biti duži u odnosu na aktuelni, bar 10 mm će biti i širi, prostraniji i sa većim prtljažnikom (sa više od 450 litara), a biće i najveći Mini u gami uopšte.  

Naravno, automobil će biti napravljen na UKL platformi sa prednjim pogonom (najavljuje se i manja težina u odnosu na sadašnji model), s tim će kupcima na raspolaganju biti i varijanta sa 4x4 pogonom.

Između ostalog u gami možemo očekivati motore od 1,5 litarskog trocilindraša, preko 2,0 litarskog turbo četvorocilindraša sa 192KS i 280 Nm, pa do najjače verzije John Cooper Works sa 2,0 litarskim TwinPower Turbo agregatom od 231KS i 320 Nm.

Što se tiče hibridne verzije, pred nama je nekoliko tesaer slika kao i par osnovnih detalja. Dakle, taj Mini Countryman E plug-in hybrid će kombinovati 1,5 litarski trocilindrični turbo benzinac (pokretaće prednje točkove), elektromotor (pokretaće zadnje točkove), litijum-jonske baterije od 7.7 kWh i šestostepeni automatski menjač. Kombinovana snaga sistema bi trebalo da iznosi 224KS i 385 Nm, a biće moguća i vožnja samo na elektropogon (kada će auto moći da pređe do 41 km), i to pri brzinama do 125 km/h.

U ranijim vestima je bilo informacija o tome da prototip Countrymana E plug-in hybrid od 0 do 100 km/h ubrzava za oko 6,5 sekundi, kao i da će prosečna potrošnja goriva po EU test ciklusu biti oko 2,0 l/100 km (emisija CO2 će iznositi manje od 50 grama po km).

Proizvodnja novog Countrymana bi po nekim ranijim najavama trebalo da se odvija u VDL NedCar fabrici u holandskom Bornu i u britanskoj Oxford fabrici.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 602



Komentari