home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Citroen CXperience

Iz Citroena su najavili da će s modelom koji će nastaviti tamo gde je stao C5 ponuditi nova i zanimljiva rešenja koja u D segmentu još niko nije ponudio.

"Modelom koji će naslediti Citroen C5, možda i C6, prekidamo veze s ustaljenim rešenjima koja se već godinama nude uz modele iz D segmenta, a glavni 'krivac' za sve je filozofija na kojoj je stvoren C4 Cactus", izjavila je direktorka Citroena Linda Jackson.

Uz svesnost da se poslovne limuzine koje previše odstupaju od tradicionalnih formi nikada nisu previše dobro prodavale, Jackson je naglasila da i ne očekuju da će njihova nova ekstravagantna limuzina biti među glavnim nosiocima prodaje, jer u Citroenu za takve stvari na raspolaganju imaju nekoliko drugih aktuelnih modela kojima će se uskoro priključiti još potencijalnih "bestselera".

Konceptnim (hibridnim) modelom CXperience Citroen je već pokazao kako bi u osnovi trebalo da izgleda njihova nova velika limuzina, a napredni "deux chevron" bi u prodajne salone trebalo da stigne u prvim godinama naredne decenije.

Izvor: Klix.ba / Motor1

Foto: arhiva Autoblog.rs

Izgled novog C4 zavisi od uspeha C4 Cactus

Francuski Citroen nedavno je najavio povratak hečbeka C4 za nekoliko godina, ali on bi lako mogao da naginje ka C4 Cactusu jer će kompanija spojiti ova dva modela u jedan.

Citroen C4

Kada je Citroen osvežio C4 Cactus, okončao je proizvodnju konvencionalnog C4, ali njegov povratak neće proširiti ponudu kompanije u C segmentu već će i dalje imati samo jednog predstavnika kao konkurenta Peugeotu 308, Ford Focusu i VW Golfu. C4 Cactus je izabran ispred C4 da se bori na tržištu ovih godina zbog drugačijeg pozicioniranja Citroena u odnosu na druge brendove, jer Cactus je imao jaču bazu za to. Otkako se pojavio na tržištu 2014. nadmašio je klasični C4 u prodaji. Citroen je već počeo razvoj novog modela C klase, a da li će se zvati C4 ili C4 Cactus zavisi od rezultata prodaje potonjeg.

"Ukoliko automobil zabeleži uspeh, ime Cactus bi moglo postati ikona", kaže direktor Citroena Gzavije Pežo. Nije mogao da otkrije ni da li će novi model zadržati Cactusov blago povišeni klirens koji naginje ka SUV klasi, ali je naglasio da je restilizacijom namerno učinjeno da izgleda što manje kao SUV.

"Morali smo ukloniti neke oznake SUV jer je postao previše nalik na C3 Aircross. Želeli smo da više izgleda kao hečbek, ali naše istraživanje je pokazalo da su kupci krosovera takođe zainteresovani i za ovaj automobil", dodao je Pežo.

Izvor: B92.net

Render: arhiva Autoblog.rs / Autoexpress.co.uk



čitanja : 1011



Komentari