home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volkswagen T7

Na MQB platformi, blago povećan, funkcionalniji, čvršći, a zbog 'skinutih' 150 kg dinamičniji i štedljiviji, kao transporter, putnički i kamionet, u dizelskoj (2.0 TDI), hibridnoj i E-verziji

Upravo nam predstoji redizajn aktuelnog T6, koji će mu produžiti vek do 2020., kada se očekuje potpuno novi Volkswagenov transporter sedme generacije. Još uvek aktuelni model će time produžiti vek na čak 17 godina! Naime model pete generacije (T5) je predstavljen 2003. i koliko je se pokazao ubedljiv i 'pogođen', potvrdila je činjenica da je 2009., temeljito redizajniran, dobio je oznaku T6 i formalno postao model šeste generacije. Dobro je naglasiti da je reč o najuspešnijoj seriji MPV vozila, odnosno transportera, a prvi T1 (1950. - 1967.) je bio napravljen na mehanici legendarne Bube.

Model nove generacije, po uspešnoj formuli još uvek aktuelnog modela će se proizvoditi u standardnoj (4,9 m) i dugoj (5,3 m), kao transporter, putnički i kamionet. Konstruisan na zajedničkoj koncernskoj platformi za poprečno ugrađen motor, što će uz povećan udeo čelika visoke (HTS) i ultra-visoke čvrstoće (UHTS), u blago povećane gabarite i masu smanjenu za prosečno 150 kg, obezbediti više prostranosti i funkcionalnosti, kao i veću dinamičnost uz nižu potrošnju goriva. Tome će doprineti i značajno poboljšanje aerodinamike.

Uprkos Dieselgateu, glavna pogonska opcija biće turbo dizelaš 2.0 TDI, a u ponudi će biti i hibridna kao i električna verzija. Uz ručni 6-stepeni menjač, u opciji će biti automatski DSG, s dvostrukim  kvačilom i sedam stepeni. Većina verzija će biti s prednjim pogonom, a za posebne će biti dostupan integralni 4Motion.

Izvor: Autoportal.hr



čitanja : 2901



Komentari