Ovako izgleda serijski BMW X7

Dugo najavljivani BMW X7 je u formi koncept vozila predstavljen u septembru 2017. na sajmu automobila u Frankfurtu, zatim je u decembru iste godine u BMW fabrici u američkom Spartanburgu startovala proizvodnja predprodukcijskih primeraka, dok će promocija serijskog modela najverovatnije biti održana u novembru ove godine, na sajmu u Los Anđelesu.
Do tada, evo i procurelih patentnih rendera koji otkrivaju njegov izgled.

Podsećanja radi, ovaj BMW-ov rival Mercedesu GLS će biti napravljen na platformi Serije 7, razvijen je pod kodnom oznakom G07, dok će se u gami benzinskih motora verovatno naći i 3,0 litarski turbo šestocilindraš sa 340KS i 450 Nm, pa 4,4 litarski Twin Turbo V8 sa 462KS i 650 Nm, a možda i V8 agregat sa 530KS i 750 Nm.

Takođe, možemo očekivati i 3,0 litarski šestocilindrični turbo-dizelaš sa 265KS i 620 Nm, pa verziju X7 M50d sa quad-turbo 3,0 litarskim šestocilindrašem sa 400KS i 760 Nm, a kasnije i plug-in hybrid varijantu. X7 iPerformance concept sa sajma u Frankfurtu je inače imao plug-in hybrid pogon, što znači kombinaciju BMW TwinPower Turbo benzinca, elektromotora i litijum-jonskih baterija.

Sve verzije će standardno imati xDrive pogon na sva četiri točka i osmostepeni automatski menjač, a pominju se i LED/laserska prednja svetla i panoramski krov.
Kako se ranije najavljivalo, X7 će biti veoma luksuzni model, možda čak i više od Serije 7, uz verzije za do sedam putnika (koncept je imao ima šest sedišta), kao i veliki prtljažnik.
Neki mediji su još ranije pisali da je cilj što manja težina, što će biti ostvareno zahvaljujući upotrebi aluminijuma, magnezijuma i ugljeničnih vlakana.
Proizvodiće se oko 45.000 komada godišnje, a što se cene tiče neke nezvanične procene kažu da će bazna verzija koštati oko 130.000 evra.
Očekuje se da će glavna tržišta za X7 biti Kina, Rusija i SAD, a treba pomenuti da BMW planira i ultra luksuznu verziju X7-ice.
Taj ultra luksuzni X7 će po svemu sudeći imati mesta samo za četiri putnika (sa luksuznim zadnjim delom za dva putnika pozadi), entertainment sistem za zadnji deo, kao i individualna zadnja sedišta sa grejanjem, ventilacijom i funkcijom masaže.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi via Allthecar