Ovako će izgledati VW Golf VIII, u koji Volkswagen ulaže 1,8 milijardi evra

Mnogi su mislili da je zbog Dieselgatea otpisan, ali glavni motor će biti osavremenjeni, čisti 1.6 TDI sa 116KS, uz njega 3-cilindarski turbo benzinac 1.0 TSI sa 85 i 110KS.
Mada je do salona u Frankfurtu IAA’19, u septembru sledeće godine malo više od 11 meseci, već sada se zna da će glavni adut biti Volkswagen Golf osme generacije. Nagledali smo se rendera, a nemački Autozeitung je sada objavio nove, verodostojne vizije.

Dakle, pogledajte kako će izgledati novi Golf, koji, po uzoru na Passat, uvodi virtuelni kokpit (u snažnijim verzijama).

Pored stilskih novosti, koje dobijaju konačne obrise, važno je da će, suprotno najavama u novoj generaciji zajedničke modularne MQB platforme, novi Golf zadržati dužinu (426 cm) i širinu (180 cm). Pritom će koeficijent otpora vazduha smanjiti na, za hatchback C-segmenta odličnih 0,27.
A za naše, i ne samo naše kupce 'vest dana' je da najvažniji motor, turbo dizelaš 1.6 TDI, suprotno najavama (zbog Dieselgatea) ostaje u ponudi. Da, ostaje! I to kao najjači adut, u verzijama sa 70 kW (95KS) i 85 kW (116KS).
Već sada je, u saradnji s Boschom, usklađen (novim filterom čestica DPF i sistemom AdBlue za ubijanje NOx) sa ekološkim normama EU6d Temp, koje stupaju na snagu 1. septembra 2019., odnosno ubedljivo ih nadmašuje pa je pripremljen i za 'prave' norme EU6d, koje se očekuju 2021.
Treba napomenuti da je snažnija verzija sigurna, a slabija još nije. Benzinsku ponudu će otvarati 3-cilindarski 1.0 TSI sa 85 i 110KS. O kvalitetu i karakteristikama novog Volkswagenovog aduta dovoljno 'govori' razvojni budžet od čak 1,8 milijardi evra. Dakle, Golf ostaje Golf, 'kralj kompakata', i mera za sve ostale...
Izvor: Autoportal.hr
Ilustracije: Autozeitung.de