home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW M3

Pre svega treba reći da će novi BMW M3 zvaničnu premijeru imati na ovogodišnjem izdanju frankfurtskog auto salona koji će svoja vrata otvoriti 10. septembra. Očekuje se da će onlajn predstavljanje biti održano i koju nedelju ranije. U svakom slučaju, do tada nam predstoji pola godine čekanja, ali u BMW-u su odlučili da polako krenu s najavnom kampanjom.

Za sada nema nikakvih teasera, ali šef planiranja proizvoda u BMW M-u Carsten Pries je otkrio par tehničkih detalja o ovom vozilu koje će biti konkurencija AMG-ovom C 63, Alfinoj Giuliji Quadrifoglio i sl. Tačnije, Pries je podelio par informacija o motoru koji će pokretati novi M3.

Kako se i očekivalo, srce novog M3 će činiti novo razvijeni 3,0 litarski redni 6-cilindrični motor koji je predstavljen s modelima X3 M i X4 M. U svojoj osnovnoj verziji ovaj pogonski agregat pod oznakom S58 će razvijati snagu od 352 kW, odnosno 478KS i 600 Nm. Kupcima će biti dostupan i M3 Competition, a u toj verziji će razvijati snagu od 375 kW, odnosno 510KS i isti najveći obrtni moment od 600 Nm.

Motor će standardno biti uparen s 8-stepenim automatskim menjačem i xDrive sistemom pogona na sva četiri točka. Jedna od glavnih razlika između limuzinskog M3 i njegovih viših bratića će biti upravo u sistemu xDrive. Naime, novi M3 će dobiti način rada pogona na zadnje točkove kojeg će preuzeti od većeg M5. M crossoveri nemaju tu karakteristiku u opremi.

Dalje, M5 će modelu M3 pozajmiti i svoj elektronski nadzirani upravljač prilagođen manjem i lakšem vozilu. Usput, očekuje se da će novi M3 imati oko 1600 kg. M3 će od većeg M5 pozajmiti i sistem aktivnog oslanjanja, a od pomenutih crossovera će biti pozajmljene standardne i opcione karbon-keramičke kočnice.

Na kraju dodajmo da će se u ponudi vrlo verovatno naći i M3 CS sa zadnjim pogonom i ručnim menjačem.

Izvor: Autonet.hr

Render: arhiva Autoblog.rs / X-Tomi Design



čitanja : 680



Komentari