home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota Supra

Tako bar tvrdi Tetsuya Tada glavni razvojni inženjer zadužen za stvaranje naslednika drift legende u celom svetu.

Toyoti je trebalo punih 17 godina da predstavi novu Supru, a Toyota 86 u poslednjoj iteraciji je svetla pozornice ugledala pre sedam godina. Nakon brojnih informacija i dezinformacija Japanci su konačno počeli da otkrivaju karte. Tamošnji mediji su prvobitno objavili da Subaru BRZ i Toyota 86 odlaze u istroiju, ali svega nekoliko dana kasnije uprave oba proizvođača su demantovale takve najave i potvrdile da Subaru BRZ i Toyota 86 druge generacije stižu najkasnije 2021., ali verovatno već krajem 2020. godine.

Iz Toyote stižu najave o većem fokusu na sportske modele, na krilima odličnih reakcija novu Toyotu Supru, koja je tehnički blizanac BMW-a Z4. Ipak, za razliku od prve Toyote 86, koja je nudila izuzetan vozački užitak u pogledu kontrolisanog drifta, ali joj je za ozbiljnije sportske domete nedostajalo snage. Naime, 2,0 litarski bokserski atmosferski benzinac koji je isporučivao Subaru razvijao je 200 KS, što je po današnjim standardima nedovoljno, jer svaki prosečan sportski kompakt razvija oko 250 KS.

Nova Toyota 86 neće imati problem s nedostatkom snage, jer će umesto 2,0 litarskog motora koristiti 2,4 litarski. Već u atmosferskoj verziji razvijaće najmanje 260 KS, dok će varijanta s turbopunjačem biti pojačana na oko 350 KS. Time će Toyota 86 već postati prilično snažan konkurent baznoj Supri.

Naravno, fokus na nisko težište, oštro upravljanje, malu masu, agilnost i suverenu stabilnost će i dalje biti u fokusu. Podrazumevaju se zadnji pogon sa zatvaračem diferencijala i ručni 6-stepeni menjač.

Izvor: Autopress.hr

Render: arhiva Autoblog.rs / Esa Mustonen



čitanja : 1760



Komentari