home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Renault Megane E-Tech Electric

Renault je sredinom oktobra prošle godine na eWays događaju prikazao i novi električni koncept automobil nazvan Megane eVision.

Renault Megane E-Tech Electric

Kako je tada najavljeno, u pitanju je studija koja najavljuje budući serijski model ove marke koji stiže krajem 2021 godine (s tim što se start prodaje očekuje u prvoj polovini 2022. godine). U međuvremenu je francuski proizvođač nekoliko puta objavio teaser slike koje najavljuju taj serijski model (u formi povišenog hatchbacka) i koje između ostalog otkrivaju centralni ekran osetljiv na dodir i digitalni displej sa informacijama.

Renault Megane E-Tech Electric

U saopštenju se ističe da unutrašnjost odlikuju najnaprednija tehnologija i vrhunski ekrani, kao i osvežene linije, prostor i materijali u skladu sa novom erom automobilske industrije.

Renault Megane E-Tech Electric

Sem toga, unutrašnjost nudi više prostora zahvaljujući većem broju pretinaca za dodatnu udobnost i praktičnost.

Renault Megane E-Tech Electric

Serijski model će se bazirati na modularnoj CMF-EV platformi razvijenoj za električna vozila francusko-japanske alijanse, a radi se o kompaktnom vozilu kojim će Francuzi konkurisati Volkswagenovom električnom modelu ID.3. To električni Megane nagoveštava i svojim dimenzijama, budući da dužina koncepta iznosi 4210 mm, širina 1800 mm, visina 1505 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2700 mm.

Renault Megane E-Tech Electric

Očekuje se elektromotor sa 217KS i 300 Nm, baterije od 60 kWh, pogon na prednje točkove i autonomija od oko 450 km. Takođe, ubrzanje od 0 do 100 km/h će trajati manje od 8 sekundi.

Takođe, moguće je da se kasnije pojavi i verzija sa baterijama većeg kapaciteta i dužom autonomijom, kao i varijanta sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka.

Proizvodnja bi trebalo da se odvija u Renaultovoj Douai fabrici u Francuskoj, zajedno sa električnim Renaultom 5 koji je još ranije predstavljen.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 317



Komentari