home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Lamborghini Sian

U intervjuu za magazin Autocar, izvršni direktor kompanije Lamborghini Stephan Vinkelmann je otkrio šta se pripema u bliskoj budućnosti, počev od kasnije ove godine kada će kompanija predstaviti novi model.

Najavljen za letnji debi u saopštenju za štampu, u kojem se uglavnom govori o Lamborghinijevih "najboljih šest meseci ikada" u pogledu prodaje, sledeći novi automobil će imati atmosferski V12 motor sa hibridnom asistencijom.

Ne ulazeći u previše detalja, 56-godišnji direktor je rekao da će novi model koristiti tehnologiju superkondenzatora na isti način kao i Sian FKP 37 od 819KS - prvi elektrifikovani serijski automobil kompanije.

Tokom istog intervjua, Vinkelmann je rekao da će 2022. biti godina kada će Lamborghini predstaviti dva modela bazirana na Huracanu i Urusu. Huracan neće dobiti sledeću generaciju 2022. godine, već će se to dogoditi 2024. To znači da će postojeći model dobiti još jedan derivat koji će se nadovezati na Super Trofeo Omologata. Vreme će pokazati da li će to biti STO Spyder ili druga vrsta Huracana.

Što se tiče Urusa koji treba da se pojavi sledeće godine, Super SUV će proći kroz osveženje, verovatno donoseći malo više snage i plug-in hybrid pogon.

Dalje, Vinkelmann je rekao Autocaru da će naslednik Aventadora biti lansiran 2023. godine sa PHEV pogonom. Neće koristiti superkondenzator jer nije dovoljno zelen da zadovolji sve strože propise o emisijama. To je razlog zašto će Lamborghini usvojiti plug-in hybrid pogonski sklop za potpuno novi V12 motor.

Na pitanje o dodatnoj težini zbog hardvera vezanog za elektrifikaciju, Vinkelmann je izbegao direktan odgovor pozivajući se na odnos snage i težine. Čitajući između redova, znači da će zamena za Aventador biti snažnija zahvaljujući električnom pojačanju da nadoknadi dodatnu težinu. Međutim, više ugljeničnih vlakana i drugih ultra laganih materijala može da minimizuje povećanje težine.

Što se tiče nove generacije Huracana, Vinkelmann je napomenuo da je prerano reći da li će zadržati atmosferski 5,2 litarski V10 motor. Nije isključio mogućnost hibridnog V6, rekavši da će Lamborghini istražiti druge tipove motora pre nego što donese „uravnoteženu odluku.

Što se tiče već potvrđene četvrte linije modela koja dolazi nakon 2025. godine sa potpuno električnim pogonom, Lamborghinijev šef je rekao da to neće biti SUV. Umesto toga, imaće oblik „najmanje 2 + 2, dakle automobila koji se svakodnevno vozi“. To zvuči kao grand tourer, pa iako to neće biti limuzina Estoque koju strpljivo čekamo, to bi mogla da bude moderna Espada.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 748



Komentari