home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Smart #1

U septembru prošle godine je u Minhenu prvo prikazan Smart Concept #1, kao najava budućeg Smartovog SUV modela, a sada najnovije informacije kažu da će zvanična promocija tog serijskog modela biti održana sledeće nedelje (7.aprila).

Serijski model Smart #1 je u odnosu na pomenuti koncept naravno pretrpeo određene izmene, a treba podsetiti da je automobil nedavno završio seriju zimskih i aerodinamičkih testova.

Smart #1 će se bazirati na SEA platformi kineske kompanije Geely (sa kojom je Mercedes još ranije postigao dogovor o budućnosti marke Smart), uz napomenu da je dizajniran uz pomoć Mercedesa.

Smart #1

Ovaj model će označiti promenu u dizajnerskom jeziku brenda i pozicioniranju u skladu sa njegovim „rastućim premium i hight-tech aspiracijama“. Tačnije, najavljuje novi identitet brenda - lepši, sportskiji i, naravno, više "kul" nego ranije."

Osim u Kini (gde će se i proizvoditi), Smart #1 će se prodavati i u Evropi.

U pitanju je najveći Smartov model do sada (dužina 4290 mm, širina 1910 mm, visina 1698 mm, međuosovinsko rastojanje 2750 mm), uz najavu da je "velikodušno dimenzionisana" unutrašnjost dizajnirana za potrebe mladih porodica (serijski model će imati pet sedišta). Treba pomenuti i koeficijent otpora vazduhu od 0,29.

Tu su i kratki prepusti, panoramski krov, LED svetla, enterijer sa premium izgledom i osećajem, jedinstveno unutrašnje osvetljenje, kao i 12.8-inčni displej.

Prve isporuke kupcima se očekuju u decembru ove godine, i to u baznoj verziji sa zadnjim pogonom i jednim elektormotorom sa oko 200KS. Sa jednim punjenjem baterija od oko 60 kWh ova verzija će po nekim ranijim vestima moći da pređe do 430 km (po WLTP-u), pri čemu će 5 do 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se dopuni za manje od 30 minuta. Ovo su međutim i dalje samo nezvanične informacije.

Takođe, kasnije se očekuje i verzija sa pogonom na sva četiri točka i dva elektromotora.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 585



Komentari