home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
VW Amarok

Volkswagen Commercial Vehicles je potvrdio da će premijera druge generacije pick-up modela Amarok biti održana 7. jula.

Novi model je razvijen korišćenjem Fordove unapređene T6 platforme sa globalnog Rangera za 2022., navodi Motor1. Sem toga, Ford će se takođe baviti proizvodnjom tako što će sastavljati Amarok u fabrici u Južnoj Africi.

Ipak, tokom cele teaser kampanje, Volkswagen je isticao da će novi kamionet biti mnogo više od samo Rangera sa novom oznakom.

Sa dužinom od 5350 mm nakon proširenja međuosovinskog rastojanja za 125 mm na 3220 mm, novi Amarok će biti znatno veći nego njegov prethodnik. Međutim, i prednji i zadnji prepusti će biti smanjeni u pokušaju da se povećaju prilazni i odlazni uglovi.

Vozilo će biti dostupno u konfiguracijama sa pogonom na zadnje i na sva četiri  točkove, kao i sa asortimanom 2,0 litarskih četvorocilindričnih motora, uključujući benzinsku jedinicu.

Top pogonski sklop biće 3,0 litarski V6 TDI, u stvari jedinica koju isporučuje Ford i koja će imati 247KS i 600 Nm.

Vrhunski nivoi opreme Panamericana i Aventura su takođe planirani za novi Amarok, koji će pozajmiti i Fordov SYNC 4 infotainment sistem.

Osnovni model će dobiti točkove od 17 inča, dok će oni luksuzniji dolaziti sa setom od 21 inča. Plug-in hibridna verzija Rangera predstavlja pitanje kada, a ne da li, i to bi mogla da bude slična priča sa ekvivalentnim VW Amarokom. U stvari, čisto električni derivati oba kamioneta se već razmatraju.

Kada bude u prodaji krajem ove godine, novi Amarok neće u potpunosti zameniti svog prethodnika. Kamionet star 12 godina ostaće u proizvodnji u fabrici u Pačeku u Argentini kako bi zadovoljio potražnju sa tržišta Južne Amerike.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 692



Komentari