home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Kia EV3

Kia je nedavno predstavila i svoju ambicioznu mapu proizvoda. Sa težnjama da učvrsti svoj položaj kao vrhunski proizvođač električnih vozila, Kia ima za cilj da uvede sveobuhvatnu liniju od 15 električnih vozila do 2027.

U vezi sa električnom gamom, Kia će proširiti svoj asortiman sa EV2, EV4 i EV5.

Pored toga, Kia će predstaviti komercijalna vozila, koja se nazivaju namenska vozila (PBV), kao i EV3 koji je planiran za premijeru 23. maja. Ovi modeli će podržati Kijinu ambiciju da prodaje 1,6 miliona električnih vozila godišnje od 2030.

Predviđeno je da će električna vozila do 2030. godine činiti 38 procenata Kijine globalne prodaje, što je značajan skok sa sadašnjih 10 procenata u 2024. U Severnoj Americi se očekuje da će ovaj procenat biti nešto veći, i to oko 40 procenata. Nasuprot tome, Kia očekuje da će električna vozila dominirati njenom prodajom u Evropi, čineći skoro 80 ​​odsto tržišta.

Kako se navodi, Kia EV3 je električni kompaktni CUV koji bez napora spaja praktičnost sa čistim uživanjem u vožnji.

Kia EV3

Korisnicima nudi tehnologiju, praktičnost i dizajn Kijinog vodećeg SUV-a, EV9, ali u kompaktnom i pristupačnom obliku. Iako bi ovi kvaliteti nekima mogli izgledati nekompatibilni, pružanje kreativnih, revolucionarnih dizajnerskih rešenja spajanjem naizgled suprotnih izvora leži u srcu Kijine dizajnerske filozofije 'Opposites United'.

Kia EV3

U unutrašnjosti, EV3 po najavama spaja izuzetnu praktičnost sa transformativnim ambijentom i dizajnom, što rezultira kabinom u kojoj se rado putuje, dok pruža dovoljno prostora za podršku aktivnom načinu života kada putnici stignu na odredište.

Dok veliki EV9 ima više premium fokus, EV3 je dizajniran da „poboljša dostupnost električne mobilnosti“, a po pisanju britanskih medija Kia je težila da verzije početnog nivoa budu po ceni ispod 30.000 funti (34.990 evra). Kako bilo, EV3 će služiti kao indirektna zamena za Soul EV.

Kia EV3

EV3 će koristiti električnu E-GMP platformu Hyundai Motor Grupe, što bi trebalo da omogući da bude ponuđen sa nizom pogonskih agregata i veličina baterija. Kao rezultat toga, očekuje se da će početne verzije sa prednjim pogonom ponuditi 215 KS.

EV3 će verovatno koristiti verziju E-GMP platforme koja je ranije potvrđena za EV5. Platforma koristi električnu arhitekturu od 400 V, u poređenju sa arhitekturom od 800 V na modelima EV6 i EV9, što znači da će brzine punjenja biti sporije, ali će pomoći da se smanje troškovi.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1068



Komentari