Fiat Giga Panda stiže sledeće godine

Najveću Pandu ikada, trebalo bi da vidimo na evropskim putevima sredinom 2025. godine. Tako nova Fiat Grande Panda dobija pojačanje u vidu Giga Pande, SUV-a izdužene karoserije koji će ponuditi unutrašnji prostor za čak sedam putnika. Moguće da Italijani s ovim modelom vrate naziv Multipla.

Zastarela paleta Fiatovih modela uskoro će doživeti jednu od najambicioznijih revolucija u svojoj istoriji. Brend iz Torina je već predstavio jedan od najvažnijih modela u svom katalogu, novu generaciju neumornog urbanog automobila "par excellence", sada nazvanog Fiat Grande Panda.

Autentična nova Grande Panda će se evropskim ulicama voziti od ove jeseni, kada se očekuje početak isporuka modela koji je postao atraktivan SUV, iako to neće biti jedini model proizvođača. Fiat je spreman da prevrne planinu da bi Pandu učinio novim-starim bestselerom, a to će učiniti s drugom varijantom karoserije koja je danas poznata kao Giga Panda, navodi Klix.ba.
Nova Fiat Giga Panda na putevima od 2025. godine
Sedmosed se na evropskim putevima očekuje sredinom sledeće godine. Budući da Stellantis na istoj platformi namerava da "štancuje" male SUV-ove sa sedam sedišta, Giga Panda kopira bočni dizajn novog Citroëna C3 Aircross ili Opel Frontere, ali odiše avangardnijom ličnošću, privlačeći pažnju modernim farovima integrisanim u potpuno zatvorenu rešetku.
Najveća Panda u istoriji ovog modela, koja postoji već 44 godine, biće dugačka nešto manje od 4,20 metara, ali će unutra biti mesta za konfiguracije s pet i sa sedam sedišta, što je čini najprikladnijom za porodicu, uključujući veliki prtljažnik koji će premašiti 500 litara. I, pre svega, s kompletnom opremom u kojoj će digitalizacija i povezanost biti u prvom planu.
Najveća Panda biće hibridna i električna
Giga Panda će biti predstavljena 2025. godine, do sledećeg proleća, kada se nadamo da ćemo znati njeno pravo ime. Italijanski brend bi mogao da iznenadi imenom Multipla, imenom koje je poznato od ranije i vezano za veliki unutrašnji prostor s kojim se hvalio stari minivan, iako bi se moglo koristiti i kao dodatno ime uz zadržavanje naziva Panda.
Sledeća velika inovacija iz torinskog brenda, koja će se proizvoditi u Srbiji, trebalo bi da zadrži identične pogonske jedinice kao Grande Panda. Dakle, to su elektrifikovani 1,2 litarski trocilindarski blok opremljenim s 48-voltnom MHEV tehnologijom i s maksimalnom snagom od 100 KS, kao i električna opcija sa 113 KS i dometom od oko 400 kilometara.
Izvor: Klix.ba
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Fiat