home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volkswagen Tayron

Novi Volkswagen Tayron sa sedam sedišta će premijeru imati 10. oktobra, a na evropsko tržište stiže kao naslednik penzionisanog Tiguana Allspace.

U pitanju je globalni model, jer je planirano da se sem u Kini (Anting i Čangčun), proizvodi i u Nemačkoj (Volfsburg) i Meksiku (Peubla).

Kao i novi Tiguan, baziran je na novoj Volkswagen MQB evo platformi.

Volkswagen Tayron

Tayron će biti dugačak 468 cm, što ga čini skoro 14 cm dužim od novog Tiguana. Tayron takođe dobija međuosovinsko rastojanje od 279 cm, a koje je 11 cm duže od treće generacije Tiguana.

Enterijer po najavama donosi potpuno novi koncept i dizajn. Akcenat je stavljen na materijale i izradu po najvišim standardima. Osim toga, novi kokpit je intuitivan za upotrebu, blisko integrisan, čistih linija i pametnog dizajna. Moduli uključuju novi Digitalni Kokpit (digitalni instrumenti sa premazom protiv refleksije u tablet formatu sa postavkom u pejzažnom režimu), infotainment ekran sa potpuno novom strukturom menija i grafikom, kao i novi head-up ekran (projekcija na vetrobranskom staklu).

Zahvaljujući MQB evo platformi, Tayronu će biti dostupne različite vrste pogonskih jedinica. Očekuju se turbo dizel (TDI), turbo benzinski (TSI), blagi hibridni turbo benzinski motori (eTSI) i plug-in hibridni sistemi (eHybrid, sa dometom samo na struju od više od 100 km).

U zavisnosti od motora, kupci će takođe moći da biraju između pogona na prednje ili na sva četiri točka.

Tayron će standardno biti opremljen velikim brojem sistema za asistenciju i povećanje udobnosti. Pored sistema za promenu trake (Side Assist), sistema za autonomno kočenje u hitnim slučajevima (Front Assist), sistema za održavanje vozila u traci (Lane Assist) i sistema za prikaz zadnjeg dela vozila (Rear View), tu je i Dinamički prikaz saobraćajnih znakova. Ponuda će isto tako biti obogaćena brojnim opcionim sistemima. Između ostalog, u ponudi će se naći i sledeće tehnologije: Park Asist Pro sa mogućnošću daljinskog parkiranja (za automatsko parkiranje i izlazak iz parking mesta koje vozač kontroliše izvan vozila putem aplikacije na pametnom telefonu) ili sistem za pomoć pri manevrisanju s prikolicom (Trailer Assist).

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1243



Komentari