home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Škoda Kylaq

Škoda Auto India za 6. novembar najavljuje potpuno novi kompaktni SUV model Kylaq kao sledeći korak svoje proizvodne ofanzive u toj zemlji nakon modela Kushaq i Slavia.

Time se nastavlja tradicija dodeljivanja imena krosoverima koja počinju sa K i završavaju se sa q (Kamiq, Karoq, Kushaq, Kodiaq). U isto vreme, Škoda je takođe istakla da ime Kylaq potiče od sanskritske reči „kristal“.

Škoda Kylaq

Pored toga, Škoda je saopštila da je Kylaq dizajniran „sa fokusom na svestranost, bezbednost, dinamiku“, uz obećanje za „niske troškove održavanja i iskustvo vlasništva bez muke“.

Strateški važan novi automobil u popularnom segmentu kompaktnih vozila – razvijen i proizveden u Indiji – ojačaće poziciju Škode na tom tržištu i dodatno ubrzati strategiju internacionalizacije kompanije. SUV ispod 4 metra će startovati u Indiji početkom 2025.

Dužina vozila iznosi 3995 mm, međuosovinsko rastojanje je 2566 mm, a klirens 189 mm.

Škoda Kylaq

Novi model će biti proizvod početnog nivoa brenda u Indiji i namerava da osvoji nove grupe kupaca u strateški važnom kompaktnom segmentu. Kao SUV ispod 4 metra, Kylaq koristi akcizne pogodnosti za automobile ispod 4 metra koji su dostupni u Indiji i proizvođač automobila će preneti ove pogodnosti kupcima kada je u pitanju cena.

Novi SUV će biti treći Škodin proizvod na platformi MQB-A0-IN i naslediće isti Škodin DNK dinamike vožnje i bezbednosti kao i druga dva lokalno razvijena i proizvedena modela Kushaq i Slavia. Platformu su zajednički razvili timovi u Indiji i Češkoj sa fokusom na visoku lokalizaciju i nisku cenu vlasništva.

To je prva platforma koju je kompanija razvila van Evrope i napravljena za indijsko tržište. Platforma omogućava korišćenje efikasnih motora i naprednih bezbednosnih sistema, posebno za indijsko tržište i ispunjavanje novih, strožih zahteva za bezbednost i emisiju izduvnih gasova u zemlji.

Što se tiče dizajna, izgled će imati karakteristike novog korporativnog stila Modern Solid.

Pod haubom će biti 1.0 TSI trocilindrični turbo benzinac sa 115 KS i 178 Nm, uparen sa 6-stepenim manuelnim ili opcionim 6-stepenim automatskim menjačem.

Aktivnosti na indijskom tržištu su deo Škoda Auto strategije sledećeg nivoa. Škoda ima za cilj da proda 100.000 vozila godišnje u Indiji do 2026. godine i da postane najprodavaniji evropski brend do 2030. godine.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 783



Komentari