Uskoro Range Rover Electric
Stižu nove najave vezane za dugo očekivani Range Rover Electric, pri čemu najnovije slike i video pokazuju rigorozne testove u arapskoj pustinji. Nazvana „Dinamični pustinjski usponi“, ova ispitivanja uključuju borbu sa visokim dinama pustinje Al Badajer, uključujući kolosalnu „Veliku crvenu“.
Navodi se i da slike pokazuju da „jezik modernističkog dizajna prototipa ostaje veran krvnoj liniji Range Rovera”, potvrđujući da će se Range Rover Electric samo suptilno razlikovati od postojećih verzija.
Sem toga, fabrika kaže da će njegov „novi, interni, potpuno električni pogonski sistem“ (dva elektromotora + pogon na sva četiri točka) obezbediti da „sposobnost Range Rovera na svim terenima, svim vremenskim prilikama i svim površinama ostane neuporediva“.
Kompanija je razvila sopstveni traction control sistem za Range Rover Electric, za koji kaže da „isporučuje izuzetne nivoe performansi na zaleđenim površinama ili površinama sa slabim prianjanjem“. Novi automobil može da raspodeli obrtni moment na svaku pojedinačnu kontrolnu jedinicu električnog pogona za „samo jednu milisekundu“.
Najavljujući sledeću fazu u svom modernom luksuznom putu elektrifikacije, prvo potpuno električno vozilo iz Range Rovera će pojačati njegove moderne luksuzne akreditive. Njegov uzorni britanski dizajn ostaje karakterističan i nepokolebljiv, dok će njegova sposobnost da ide bilo gde obezbediti da tehnologija nadmaši bilo koji drugi luksuzni električni SUV.
Prototipovi su podvrgnuti jednom od najrigoroznijih inženjerskih programa ispitivanja ikada, da bi se potvrdila sposobnost koja obuhvata ekstremne temperature, sve uslove i svaki teren – i naravno gaženje kroz vodu duboku do 850 mm.
Inženjeri imaju za cilj da stvore najtiši i najprefinjeniji Range Rover ikada napravljen; sa jedinstvenom konfiguracijom aktivnog poništavanja buke na putu i zvučnim dizajnom, plus visokim nivoima udobnosti u kabini.
Range Rover Electric će budućim klijentima ponuditi besprekorno električno iskustvo - punjenje bez napora, energetska partnerstva, ažuriranja softvera i inteligentnu tehnologiju za maksimiziranje dometa.
Arhitektura od 800 V će pomoći da se omogući brzo punjenje na javnim mrežama.
Range Rover Electric će isporučiti performanse koje se mogu uporediti sa vodećim Range Roverom V8 i mogućnostima za sve terene, što je zaštitni znak od početaka Range Rovera 1970. godine.
Novi Range Rover Electric je dizajniran, projektovan i napravljen u Ujedinjenom Kraljevstvu, na fleksibilnoj modularnoj uzdužnoj arhitekturi (MLA) u Solihalu, zajedno sa postojećim blagim i plug-in hibridnim Range Rover vozilima.
Baterije i električne jedinice (EDU) će se sklapati u novom JLR-ovom centru za proizvodnju električnih pogona u Vulverhemptonu, Ujedinjeno Kraljevstvo.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs