home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Seat Ibiza

Seat nam je još ranije ove godine omogućio prvi pogled na restilizovane modele Ibiza i Arona koji stižu tokom sledeće godine. U međuvremenu je saopšteno nekoliko novih detalja.

Kako je sada potvrđeno, Seat će lansirati hibridne verzije Ibize i Arone kao deo njihovog značajnog ažuriranja planiranog za 2025. godinu (na slikama), kako bi ispunio predstojeće Euro 7 propise o emisiji izduvnih gasova.

Seat Ibiza

Dok je uloga Seata dugo dovođena u pitanje nakon pojavljivanja Cupre kao samostalnog brenda pre šest godina, ove značajne investicije u njegova dva osnovna modela sada sugerišu ulogu španskog brenda u 2030-im: kao specijaliste za manje i pristupačnije modele u konvencionalnim segmentima.

Izvršni direktor Seata i Cupre Vejn Grifits je za britanski Autocar rekao da će Seat slediti primer VW Pola, koji će biti ažuriran sledeće godine u isto vreme kada počne da važi EU7.

To će značiti da će biti ponuđeni blagi hibridni benzinski motori – značajna investicija za manje i manje profitabilne automobile, ali važan i neophodan korak za proizvođače automobila da nastave da budu u mogućnosti da prodaju pristupačne nove automobile na masovnom tržištu gde potražnja za električnim vozilima tek treba da poraste.

Seat Arona

„Pokazaćemo vam sledeće godine nove verzije Ibize i Arone“, rekao je Grifits. „Mi, kao i Volkswagen, želimo da produžimo životni ciklus tih proizvoda, jer to je ono što nedostaje: hibridni modeli.”

Seat Arona

Grifits je rekao da investicije u Ibizu i Aronu ne treba posmatrati da se Seat se povlači od električnih vozila, već predstavlja realnost „potrebe da se odgovori na 90% tržišta koje traži druge vrste pogona: efikasni [SUS], hibridi i plug-in hibridi”.

On je dodao: „Nećemo odstupiti od elektrifikacije. Ne dovodimo u pitanje cilj dostizanja nulte emisije što je brže moguće. Moramo biti fleksibilni na putu i ​​ne možemo biti dogmatični. Ne možemo naterati potrošače da voze električne automobile.”

Dolazak Cupre Raval krajem 2025. kao električnog superminija ispod 25.000 evra, zajedno sa sestrinskim modelima Volkswagen ID 2 i Škode Epiq, doprineće „demokratizaciji elektromobilnosti“, rekao je Grifits.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 655



Komentari