home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
AUDI E
 
Audi će u aprilu lansirati svoj novi brend AUDI za električna vozila na kineskom tržištu, sa ciljem stabilizacije položaja kompanije na njenom najvažnijem tržištu.

Razvijen iz AUDI E koncepta prikazanog prošle godine, novi model će biti predstavljen na sajmu automobila u Šangaju 25. aprila kao prvi u liniji električnih vozila dizajniranih za mlađe kupce u Kini.

AUDI E

Prvi AUDI model će biti baziran na novoj arhitekturi od 800 V razvijenoj u partnerstvu sa kompanijom  SAIC, a biće potpuno nepovezan sa drugim modelima u Audijevoj globalnoj liniji.

AUDI E

Kako navodi Autocar, šefovi Audija sugerišu da će dizajn biti malo promenjen u odnosu na koncept automobil iz 2024. godine (na slikama), a serijski modeli za brend AUDI će se zaista odreći istorijskog logotipa nemačke marke sa četiri prstena u pokušaju da ih označi kao drugačije pozicionirane proizvode.

Brend AUDI je opisan kao razvijen „u Kini za Kinu“ i igraće važnu ulogu u zadovoljavanju eksplozivne potražnje za električnim vozilima na najvećem svetskom tržištu automobila – koje trenutno daleko nadmašuje većinu drugih regiona u kojima Audi posluje.

Nema planova za prodaju automobila marke AUDI van Kine.

Planiran da počne da se proizvodi kasnije ove godine, E je prvi od tri nova AUDI modela, dok su ostali limuzina i SUV postavljeni za predstavljanje u Kini 2026. i 2027. na istoj arhitekturi.

Značajno je da je prvi AUDI model razvijen za samo 18 meseci – manje od polovine vremena u odnosu na tradicionalne Audi modele.

Izvršni direktor Audija Gernot Dolner je još ranije naglasio da Audi-SAIC partnerstvo predstavlja osnovu za „novu generaciju naprednih, inteligentnih vozila, koja će biti ekskluzivna za Kinu“.

„Zajednička platforma nam omogućava da se bavimo obećavajućim, ali zahtevnim segmentom sa najsavremenijim povezanim vozilima“, rekao je on.

Sa dužinom od 4870 mm, međuosovinskim rastojanjem od 2950 mm, širinom 1990 mm i visinom od 1460 mm, za E se tvrdi da nudi prostraniju unutrašnjost od A5 slične veličine.

Baziran na novoj naprednoj digitalizovanoj platformi koju su razvili Audi i SAIC, ima električnu arhitekturu od 800 V i pogon sa dva motora koji isporučuje kombinovanu snagu od 754 KS i do 800 Nm obrtnog momenta. Sa Quattro pogonom na sva četiri točka, AUDI tvrdi da ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 3,6 sekundi. Baterija od 100 kWh takođe obezbeđuje E sa dometom od više od 700 km prema kineskim standardima za testiranje CLTC.

Detalji o brzini punjenja tek treba da budu otkriveni, ali se tvrdi da E nudi dopunu za od 300 km vožnje za 10 minuta na DC punjaču. Ostale karakteristike koje se pominju za serijsku verziju E su upravljanje na sva četiri točka i vazdušno vešanje.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 223



Komentari