Najavljen Omoda C3

U ovom trenutku postoje bar četiri brenda koji žele da preslikaju Dacijinu strategiju s Dusterom i postignu bar približan uspeh. Novajlija koji je stao u red je Omoda, podbrend kineskog Cheryja.
Chery u Evropi, ako izuzmemo Balkan i par istočnoevropskih tržišta, posluje pod drugim brendovima. Najčešće ćete naići na marke Omoda i Jaecco ili na rebrendirane marke Dr Automobiles (Italija) i Ebro (Španija).
Čudna politika krčenja tržišta, pogotovo što je sam naziv brenda Chery jedini prepoznatljiv i kao takav bi trebalo da nastupa na najjačim tržištima. Navešćemo samo jedan primer kako to rade Evropljani. Renault recimo u Južnoj Americi prodaje modele Dacije pod svojom markom. Sasvim logično, jer Dacia je mnogo manje poznata od Renaulta i analogno tome ne može povući prodaju kao renomirana francuska marka. Ali Kinezi imaju svoj sistem i nemaju nameru da uspore, navodi Klix.ba.
Rast Omode na evropskom tržištu je spektakularan, iako kineski brend ima samo jedan model u ponudi, mada u jednom od najvažnijih tržišnih segmenata. Kompaktnih C-SUV modela u Evropi se godišnje proda u oko tri miliona jedinica, pa i Omoda 5 (elektrifikovani i modernizovani klon Cheryja FX) vrlo lako privlači kupce na onim tržištima na kojima se prodaje.
Iako Omoda za nekoliko meseci želi da lansira tri nova SUV-a, fokus će biti na jednom koji privlači najviše pažnje. To je novi Omoda C3, koji će navodno nastati na platformi Cheryja Tiggo 2. Prve slike najavljuju proporcije C SUV segmenta, ali bi C3 u stvari mogao da završi i u B segmentu, pa se čini da bi novi C3 mogao da bude alternativa novoj generaciji Dacije Duster.

Kinezima se dopada Dacijna filozofija i žele i sličan model po svojim standardima.
Informacije su još uvek šture, ali ovaj model će dati prednost hibridnim verzijama u odnosu na električne. Više ćemo znati nakon leta, jer Omoda namerava da lansira novi "budžet" model u trećem kvartalu godine.
Izvor: Klix.ba
Foto: Omoda