Najavljen električni Mitsubishi Eclipse Cross

Pretpostavlja da će novi Eclipse Cross u stvari biti Mitsubishijeva verzija Renaultovog Scenica E-Tech, zahvaljujući partnerstvu koje povezuje dva proizvođača.
Naravno, postojaće određene vizuelne razlike u prednjem delu i u unutrašnjosti.

Odražavajući napredne tehnologije ugrađene u model, dizajn novog električnog Eclipse Crossa je smeo i futuristički, najavljuje Mitsubishi. Razvijen je pod nadzorom dizajnerskog centra Mitsubishi Motors Europe u blizini Frankfurta, u Nemačkoj, i odlikovaće se „Dynamic Shield“ stajlingom prednjeg dela.

Sa prostranim, svestranim enterijerom i najsavremenijom tehnologijom, Eclipse Cross je po najavama kompanije dizajniran da zadovolji potrebe današnjih porodica, a istovremeno gleda u budućnost.
Naprednu tehnologiju pogonskog sklopa dopunjuju najnovije ADAS funkcije i najsavremeniji info-zabavni sistem sa integrisanim Google uslugama, obezbeđujući bezbednost i udobnost za svakodnevnu upotrebu i duga vikend putovanja.

Imajući u vidu karakteristike Renaulta Scenic E-Tech (ima CMF-EV arhitekturu kao i Megane E-Tech i Nissan Ariya), evo šta možemo očekivati. Scenic E-Tech je dugačak 4470 mm, širok 1864 mm i visok 1571 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2785 mm.
Početni Scenic E-Tech dobija električni motor sa 170 KS i bateriju od 60 kWh koja omogućava WLTP domet od 418 km. Top varijanta ima snažniji električni motor sa 220 KS, uz veću bateriju od 87 kWh za 610 km dometa.
Novi Eclipse Cross će biti predstavljen u septembru, a isporuke počinju krajem 2025. godine.
Kao deo C-SUV segmenta, novi Eclipse Cross biće treći SUV lansiran 2025. godine, nakon novog Outlandera PHEV, čija prodaja je počela na proleće, i novog Grandisa (SUS/hibrid), koji će biti predstavljen u julu.
Novi Eclipse Cross takođe označava stratešku prekretnicu u obnavljanju proizvodne linije Mitsubishi Motorsa u Evropi, sa ciljem da pokrije ključne tržišne segmente ponudom fokusiranom na SUV vozila koja uključuje napredne tehnologije u asistenciji vozača (ADAS), infotejnmentu i pogonskim sklopovima: motor sa unutrašnjim sagorevanjem (SUS), hibrid (HEV), plug-in hibrid (PHEV) i sada potpuno električni (BEV).
Proizvodnja će se odvijati u Renaultovoj fabrici Duai na severu Francuske, dok ostali detalji tek slede.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs