home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Nissan Hyper Force
 
Uprkos finansijskim teškoćama i strategijskom fokusu na krosovere i SUV-ove, Nissan je zvanično potvrdio da radi na novoj generaciji legendarnog modela GT-R. Godzilla se vraća, ali glavno je pitanje u kakvom obliku.

Rukovodstvo Nissana je potvrdilo da se GT-R vraća, navodi Index.hr. Ovu najavu je prokomentarisao i Arnaud Charpentier, potpredsednik za marketinšku strategiju proizvoda, koji je za Auto Express rekao: "Imamo ljude koji rade na tome. Kada će se pojaviti i kako će izgledati, to iskreno ne znamo. Ali danas ne moramo samo da napravino sportski auto, već da ga opremimo pogonom koji predviđamo za naredne godine."

Novi GT-R mora da "redefiniše pojam sportskog automobila", kako kaže Charpentier. Izazov je ogroman, ako bude električan ili elektrifikovan, mora da ostane pravi sportski auto. "Ako na kraju imamo iste performanse kao električni SUV, to je problem", objašnjava.

Nissan već godinu i po šalje signale da bi sledeći GT-R mogao da bude potpuno električan. Hyper Force koncept (na slici), supersportski model s neverovatnih 1.341 KS, mogao bi da bude dobra osnova za novu R36 generaciju ikonskog modela.

U nedavnom intervjuu za Motor1, Ponz Pandikuthira, Nissanov glavni planer proizvoda u SAD, objašnjava šta želi od novog GT-R-a.

„Pod brojem jedan, to mora da bude veoma autentičan automobil“, kaže on. „Zamislite da ste napravili električni automobil sa prednjim pogonom i nazvali ga GT-R. Srećno s tim, zar ne? Mora da bude autentičan svojim korenima i da ima rekord performansi na Nirburgringu.“

„To je ono što je utvrdilo kredibilitet automobila“, nastavlja on.

Pandikuthira takođe dodaje da sledeći GT-R mora da bude elektrifikovan u nekom obliku. „Ti automobili sa mnogo konjskih snaga jednostavno neće ispuniti standarde za emisiju izduvnih gasova“, kaže on. "Dakle, pitanje je gde će nas tehnologija sustići. Tehnologija baterija, tehnologija motora, i možda će nam trebati nekoliko godina, ali GT-R će se vratiti, bez sumnje."

Novi izvršni direktor Ivan Espionsa je još ranije obećao da će „uzbuđenje u vožnji uvek biti u srcu“ kompanije, nagoveštavajući da će halo automobili kao što su Z i GT-R ostati ključni deo budućnosti brenda i biće ponuđeni širom sveta.

Upitan o važnosti sportskih automobila za Nissan, Espinosa je rekao: „Uzbuđenje u vožnji će uvek biti u srcu Nissana. To je ono što mi radimo. Postoji mnogo, mnogo načina da se objasni i pokaže svetu šta to znači, počev od modela Z, koji je pristupačan i zabavan za vožnju, do GT-R-a, ili čak Patrola [SUV]. Ovo će sigurno ostati. Želim da imamo četiri ili pet automobila na vrhu našeg portfelja, automobile koji zaista predstavljaju ono o čemu se radi kod Nissana i koji pokazuju šta je srce Nissana. I ovi automobili bi trebalo da se nude svuda u svetu.”

"Održavamo živim san o tome čemu služi uzbuđenje u vožnji. Ulagaćemo u takve modele. Vozila su srce Nissana – a to uključuje i sportske automobile, za koje imamo veoma uzbudljive planove.“

Izvor: Index.hr / Motor1.com

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Nissan



čitanja : 116



Komentari