
Iako bi se serijskom BMW-u M5 (kod nas košta 100.730 evra sa PDV-om) teško
pronašla neka prava mana, uvek ima onih koji teže boljem i savršenijem, a takvi
očigledno vode tjunersku firmu Evosport u kojoj je nastala ova prerada
pomenute "Petice" u M odelu. Ukratko, Evosport je serijski 5,0
litarski V10 motor sa 373kW/507KS pojačao na 412kW/560 konja, što je postignuto
zahvaljujući novom izduvnom sistemu i reprogramiranoj elektronskoj kontrolnoj
jedinici motora. Motor naravno nije sve što je promenjeno prilikom ovog zahvata,
pa je Evosport na svoj M5 ugradio i Rotora kočioni sistem (diskovi od 405 mm
napred, a pozadi 380 mm), H&R opruge i TRAK+ distancijale (čime je spušteno
ogibljenje, povećan trag točkova i spušteno težište automobila), Meisterschaft
Race izduvne cevi, nove Vorsteiner V Series-1 točkove, kao i čitav niz delova
od karbona (zadnji difuzor, poklopac motora sa dodatnim prorezima za vazduh, spojler
na poklopcu prtljažnika, prednji spojler, retrovizori). Tačka na i su prednji
bubrezi i bočne škrge na prednjim blatobranima u celosti u crnoj boji.