Nemački tjuner se pozabavio i BMW-ovim SAV (Sports
Activity Vehicle) modelom X5, koji posle tretmana u ovoj kompaniji dobija novi
izgled eksterijera i interijera, kao i pojačani 3,0 litarski dizel motor.
Naime, pomenuti agregat umesto serijskih
173kW/235KS i 520Nm obrtnog momenta, sada raspolaže sa 195kW/265KS i
550Nm. Iako je i serijski X5 dovoljno agilan automobil (uprkos svojoj veličini),
u AC Schnitzeru su se ipak odlučili da njihov X5 dobije novo trkačko
ogibljenje, čime su ionako dobre vozne osobine još više unapređene. Za
dinamičniji i još sportskiji izgled brine se novi aerodinamički paket, koji
sadrži modifikovane branike sa integrisanim spojlerima, moćnije pragove, zadnji
dufuzor, krovni spojler, a tu je i novi sportski izduvni sistem sa hromiranim
završecima i čitava paleta novih točkova (AC Schnitzer Type VI i Type IV,
veličine 20 i 22 inča). Naravno, ni unutrašnjost nije zaboravljena, pa je ista
bogatija ne samo za trokraki AC Schnitzer sportski upravljač, kožna sportska
sedišta i aluminijumske pedale, već i za brojne dekorativne elemente od karbona
i aluminijuma, kao i AC Schnitzer patosnice od velura.