
Nemački tjuner Alpina na salonu u Frankfurtu izlaže svoju novu igračku za
boljestojeće individualce, kojima standardna BMW serija 6 nije dovoljno
uzbudljiva. Naime, ljudi iz ove
kompanije su seriju 6 opremili novim aerodinamičkim paketom za oštriji izgled
(novi spojleri, pragovi, zadnji branik sa difuzorom, nova hauba motora od
karbona sa dodatnim otvorima za vazduh), standardni 4,4 litarski V8 motor je
pojačan na 530KS i 725Nm obrtnog momenta, a zajedno sa specijalistima iz firme
ZF, Alpinini inžinjeri su razvili novu Sport Switch-Tronic transmisiju (u
odnosu na standardni 6-stepeni menjač, vreme potrebno za menjanje brzina je
smanjeno za 50%). Za poboljašanju upravljivost i dinamiku vožnje zaslužan je
elektronski kontrolisani sistem amortizacije (razvijen u saradnji sa Sachs Race
Engineeringom), a paket promena zaokružuju novi točkovi (veličine 20 inča) i
novi kočioni sistem sa diskovima prečnika 374 mm napred i 370 mm nazad. Rezultat svega je maksimalna
brzina od 318 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 4,5 sekundi (Coupe verzija), dok
kabriolet varijanti do 100 km/h treba 4,8 sekunde, dok joj maksimalna brzina
iznosi 313 km/h. Impresivne brojke, ali su impresivne i sledeće cifre : emisija
CO2 kod Alpine B6 S V8 Coupe iznosi 294 grama po kilometru, a kod B6 S V8
Cabrio svih 306 g/km. Iako potrošnja kod vlasnika ovakvih automobila nije na
listi prioriteta, ipak da je pomenemo. Coupe troši prosečno 12,3 litara, a
Cabrio 12,8 litara goriva na 100 km.