Tjuning kuća TechArt Automobildesign za salon tjunera u Esenu (od 1. do
9.
decembra 2007.) priprema svoje viđenje novog Porschea 911 Turbo
Cabriolet, koji
se odlikuje unapređenim performansama i poboljšanom aerodinamikom. Za
performanse se brine šestocilindrični 3,6 litarski bi-turbo bokser
motor, koji
sada umesto fabričkih 353kW/480KS i 620Nm razvija 630KS i 820Nm obrtnog
momenta,
što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za samo 3,5 sekunde i
maksimalnu brzinu
od 345 km/h (serijski model može do 310 km/h, a ubrzanje do stotke mu
iznosi
3,8 sekunde). Snaga se na sva četiri točka prenosi preko modifikovanog
manuelnog šestostepenog menjača. Povećanje snage je postignuto
zahvaljujući, između ostalog, reprogramiranoj
elektronici motora, sportskom filteru za vazduh i novom sportskom
izduvnom
sistemu od nerđajućeg čelika. Kome je 630 konja previše, TechArt nudi i
povećanje snage sa 480 na 530KS ili na 580KS. TechArt kupcima nudi
izbor od dva
aerodinamička paketa, nazvana Aerokit I i Aerokit II, a oba su zaslužna
kako za
sportskiji izgled (novi prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor,
podešavajuće
zadnje krilo), tako i za bolje prianjanje ovog Porschea. Treba
napomenuti da
su ovi aerodinamički dodaci razvijeni u vazdušnom tunelu. Tu je i TechArt VarioPlus vešanje, koje dozvoljava spuštanje
istog do 25 mm, a svakom vozaču da individualno podešava set-up amortizera
("Normal" i "Sport"). Točkovi su veličine 20 inča (napred 8.5Jx20, pozadi 12Jx20)
sa gumama dimenzija 245/30 R 20 napred, odnosno 325/25 R 20 nazad. Gume mogu biti
ContiSportContact3 ili Michelin Pilot Sport PS2. Pojačani TechArt sportski kočioni
sistem podrazumeva diskove od 390 mm napred i 365 mm nazad. Techart je takođe
doterao i unutrašnjost, a to podrazumeva u potpunosti kožni interijer, kao i
pedale, odmorište za nogu i vrh ručice menjača napravljene od aluminijuma.